Achizitie publica - Executie ?Retele de canalizare menajera si statie de epurare? si "Alimentare cu apa potabila"
Detaliu pentru invitatia numarul 279172
Comuna Voitinel (Primaria comunei Voitinel)
Cod de identificare fiscala: 16366807
Adresa: Str. Principala, Nr. 239, Voitinel
Telefon: 0230-41.22.24
Fax: 0230-41.22.24
Denumire invitatie: Executie ?Retele de canalizare menajera si statie de epurare? si "Alimentare cu apa potabila"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executia lucrarilor aferente obiectivelor 1- ?Retele de canalizare menajera si statie de epurare? si 2- ?Alimentare cu apa potabila?, in cadrul proiectui integrat cu finantare prin F.E.A.D.R. M322 in comuna Voitinel, judetul Suceava, Cod CPV 45232150-8 (Rev.2) ? Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa, Cod CPV 45232400-6 (Rev.2) ? Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale, Cod CPV 45232420-2 (Rev.2) ? Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.02.2011 16:59
Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Voitinel, sat Voitinel, comuna Voitinel, judetul Suceava, cp 727282, tel/fax 0230.412224.
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Voitinel, sat Voitinel, comuna Voitinel, judetul Suceava, cp 727282, tel/fax 0230.412224.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
Valoare estimata: 4, 966, 533 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certif const primarie, ANAF, ORC, Fisa de inf generale, cifra medie an de af = 9900000 lei, Dem ca op are/va avea acces la resurse reale, negrev de dat 1489960 lei, Decl priv lista princip lucrari exec in ultimii 5 ani, 1 contr similar = 4900000 lei, Decl priv dotarile, utilajele, echip tehnic. Dov detinerii a minim de dotari (lab autoriz minim gr. II), Decl priv ef medii ale pers angajat si al cadr de cond, Decl priv pers responsabile direct de indeplinirea contr, Decl priv per de executie. Cerinte minim: Manager de pr ? ing, subing vechime min 5 ani, Sef lucrare ? ing, subing, maistru ? vechime minim 5 ani, RTE dom IX, CQ dom 1, CQ dom 6, responsabil tehnic cu sudura, Coord in mat de sanatate si securitate in munca, per cu atributii in mentinerea sist de asig a calit. Ofert vor face dov detinerii de suficient pers de ex pt exec tut cat de lucr, Certif ISO 9001 sau echiv, Certif ISO 14001 sau echiv, Doc care sa atest det, implem si ment unui sist de manag al securit ocup pt ex de lucr
Gratuit, din SEAP. Garantia de participare la licitatie este in suma de 99.330 lei. Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului (exclusiv TVA)
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic
30
Descriere: 1.a. Pentru cea mai mica durata de finalizare a tuturor lucrarilor care fac obiectul achizitiei se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 5 puncte.1.b. Pentru o alta durata decat cea prevazuta la II.1.a. se acorda punctaj astfel: PDE = (DEmin / DEn) x 52.a) pentru perioada garantiei acordata lucrarii egala sau mai mare cu 60 luni calendaristice punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 25 puncte;2.b) pentru perioada garantiei acordata lucrarii egala sau mai mare de 24 luni calendaristice dar mai mica decat 60 de luni calendaristice, se acorda punctaj astfel: PGBE n= (GLn/ 60 ) x 25.