Achizitie publica - EXECUTIE SALA DE SPORT SCOALA CONSTANTIN STERE SAT BUCOV, COMUNA BUCOV
Detaliu pentru invitatia numarul 344723
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344723/03.04.2013
Denumire contract: EXECUTIE SALA DE SPORT SCOALA CONSTANTIN STERE SAT BUCOV, COMUNA BUCOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUCOV (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BUCOV)Cod fiscal: 2843531, Adresa: COMUNA BUCOV, Bucov, Telefon: 0244275046, Fax: 0244275170
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BUCOV, Bucov, Romania, cod postal: 107110, telefon: +40 244/275046, fax: +40 244/275170, persoana de contact: ION SAVU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI BUCOV, COMUNA BUCOV, Bucov, Romania, cod postal: 107110, telefon: +40 244/275046, fax: +40 244/275170
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE SALA DE SPORT SCOALA CONSTANTIN STERE SAT BUCOV, COMUNA BUCOV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SALA DE SPORT SI FUNCTIUNI ANEXE SCOALA CONSTANTIN STERE BUCOV, COMUNA BUCOV, JUDETUL PRAHOVA (Constructii rezistenta, arhitectura, izolatii, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii de incalzire, PSI, instalatii de alimentare cu apa, cu gaze.DIVERSE SI NEPREVAZUTE - 0%
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 49.000 lei. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Contul Autoritatii contractante este: nr.RO62TREZ5395006XXX000056 deschis la Trezoreria Brazi, CIF Autoritatea contractanta: 2843531. Orice oferta care nu este insotita de garantie de participare, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006.Conform prevederilor art. 2781din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 6230 lei.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezentadovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.Ofertantii care doresc sa constituie garantia de participare in valuta, data la care se face echivalenta leu/alta valuta va fi data limita de depunere a ofertelor.Banca la care se va face raporatrea leu/valuta este BNR.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului de lucrari fara TVA si se va constituii conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Garantia de buna executie se va putea constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz se vor avea in vedere prevederile H.G. nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratia privind eligibilitatea(formular A1);2. Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formular A2);3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314 din 12.10.2010 (formular A3);4. Operatorii economici vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 (formular A4) .Persoanele cu functie de conducere din cadrul institutiei sunt: Primar ? Savu Ion, Viceprimar ? Nicolescu Nicolae, Secretar ? Nae Florentina Cristina, Responsabil achizitii ? Neagu Ioana , inspectorurbanism ? Badea Georgiana si consilieri locali: Balan Ion Catalin, Balanescu Constantin, Botea Marian, Cojocaru Aurel, Ionescu Camelia, Ionescu Marian, Pirvu Ion, Iorga Marian, Lazar Nicolae, Minea Ioan, Misca Constantin, Pana Virgiu, Ion Haralambie, Popa Razvan Marian, Radu Ilie, Tudose Marian Adrian.5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Aceasta declaratie va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.(formularul B).6 .Certificatde atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general).Se va prezentaCertificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)care trebuie saprezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele .6. Certificat detaxe siimpozite locale(datorii la bugetele locale). SevaprezentaCertificatuldetaxe siimpozitelocale (datorii la bugetele locale) care trebuie saPrezintesituatiaobligatiilor scadenteinlunaanterioara celei in care se depunofertele . 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 2.Cifra medie de afaceri Cifra medie globala de afaceri din ultimii 3 ani sa fie deminim2.400.000 lei (fara a fi luat in considerare anul in curs), 1. Bilant contabil (2009, 2010, 2011)Se va prezenta Bilant contabil (2009, 2010, 2011) vizat si inregistrat la organele competente (DGFP), in copii certificate pentru conformitate cu originalul prin semnatura si stampilaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: continuare 3Pentru inginer sef santier, se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae; copiaconformcu originalul a cartiide munca/contractului individual de munca /contract deprestariservicii/acordulpentru participarea la derularea contractului orialte documenterelevanteastfelincat sa rezulte experientaspecialistului propus.Pentruresponsabilcu controlulcalitatii, se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae, copia conformcu originalula diplomei de studii, copia conform cu originalul a cartiidemunca / contractuluiindividualde munca /contract de prestariservicii/acordul pentru participareala derularea contractului ori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experientaspecialistului propus; Se permite si totodata se considerasufficient prezentarea, pentruindeplinirea cerintei descrise mai sus, unei decizii interne de numire in pozitia de CQ, emisa de catre conducerea operatorului economic.Nota : Peparcursulderularii contractului, contractantulnuare dreptul de a inlocui personalulnominalizatinofertafaraacceptulautoritatii contractante, iar eventuala inlocuireaacestoranutrebuiesa conducalamodificareapropuneriitehnicesau financiare initiale.Se va inlocui numai cu persoaneavand cel putin calificarile celor nominalizate initial. - Se va prezenta, pentru fiecare dintrespecialistii mentionati ca si personal responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, in cazulin care acestia nu sunt angajati sau sunt angajati pe perioada determinata la operatorul economic o Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea sa pe toata perioada derularii contractului in speta ? Anexa nr. 3 la Formular F., 3. Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispunesaual carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Listapersonaluluiresponsabil? ? cheie?, minimsolicitat, careva fi angajat incadrul indeplinirii contractului: - responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana-inginer sef santier, cel putin 1 persoana- responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 persoanaPentru responsabil tehnic cu executia, se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae;copiaconform cuoriginalul a cartiidemunca / contractuluiindividual demunca /contractdeprestari servicii/acordul pentruparticiparea la derulareacontractuluiori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus; copia conform cu originalul a diplomei de studii; copia conform cu originalul a atestatului si a legitimatiei in termen de valabilitate, 2. Declaratiereferitoarelainstalatiile , utilajelesauechipamenteletehnicedecarepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executielucrari.Autoritatea contractanta solicitaasigurarea (din dotare propriesauinchiriere) de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesarepentruindeplinirea contractului.Se vor accepta de asemenea si declaratii de punere la dispozitie utilajelor mentionate., 1.Declaratieprivindlistaprincipalelorlucrari(similare)executateinultimii5ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executat, unul sau maxim 3 (trei) contracte similare (inclusiv constructii civile), a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 2.400.000 lei, insotite de unul sau mai multe documente cu rol de certificare. 2Ofertantiivorprezentacopia conformcu originalul a certificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul de protectie amediului, privindactivitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, valabil la data limita de depunere a ofertei., 1 Ofertantiivorprezentacopiaconformcuoriginalul acertificatului ISO 9001, sau altcertificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, privindactivitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, valabil la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2013 11:52