Achizitie publica - Executie sera de prezentare si filigorie in parcul dendrologic din Municipiul Carei, finantat in cadrul Programului de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania, HURO/0802/044_AF < BKozp/C.d.pres. > "Szatmar-Bereg si locuitorii ei", crearea unor centre
Detaliu pentru invitatia numarul 328301
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328301/30.05.2012
Denumire contract: Executie sera de prezentare si filigorie in parcul dendrologic din Municipiul Carei, finantat in cadrul Programului de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania, HURO/0802/044_AF < BKozp/C.d.pres. >"Szatmar-Bereg si locuitorii ei", crearea unor centre de prezentare in Geberjen si Carei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CareiCod fiscal: 4481160, Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Telefon: 0261861660, Fax: 0261861663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 261861660, fax: +40 261861663, persoana de contact: Dorel Petru Oprea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primarie Municipiului Carei, str. 1 Decembrie 1918 nr. 17, Sala mica de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie sera de prezentare si filigorie in parcul dendrologic din Municipiul Carei, finantat in cadrul Programului de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania, HURO/0802/044_AF < BKozp/C.d.pres. >"Szatmar-Bereg si locuitorii ei", crearea unor centre de prezentare in Geberjen si Carei
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile privindExecutie sera de prezentaresi filigorie in parcul dendrologi din municipiul Carei, constau in realizarea fundatiilor din beton armat, montarea structurii din profile metalice, montarea sticlei si a ochiurilor mobile la acoperis precum si realizarea instalatiilor de alimentare cu apa si canalizare, instalatii electrice, instalatii de incalzire-climatizare, irigare , pregatirea stratului vegetativ pentru plante, plantari, realizarea aleiilor de acces si cele interioare conform proiectului tehnic.
II.1.6) CPV: 44211500-7 - Sere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 033, 403 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de 20.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu valabilitatea ofertei.Valabilitatea garantiei de participare se calculeaza incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului de lucrari fara T.V.A si se va constitui prin acordcomun intre parti conf art.90 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare.Autorit contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra gar de b executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta-completareFormularul 11.Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si complectarile ulterioare-completare Formularul 12.Cerinta nr.3.Evitarea conflictului de interese, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( Primar- Kovacs Eugen, Viceprimar- Keizer Ludovic, Administrator Public- Beko Tamas)-completare Formularul nr.13.Cerinta nr.4 -Certificat de atestare fiscala Se va prezenta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediulsocial in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru Persoane juridice/fizice strainePrezentare de documente edificatoare, princare sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.-Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata.-Neindeplinirea acestei cerinte duce la descalificarea ofertantului.Cerinta nr.5-Cerificat de taxe si impozite locale- Se va prezenta Cerificat de taxe si impozite locale, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilo rscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru Persoane juridice/fizice strainePrezentare de documente edificatoare, princare sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organelecompetente in domeniu.-Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata.-Neindeplinirea acestei cerinte duce la descalificarea ofertantului.Cerinta nr.6-Participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010- Se va complecta formular nr.14 Cerinta nr. 1-Atestarea legala a ofertantului(Inregistrare)- Pentru persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator, emis de ONRC, in termen de valabilitate, original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul. ObiectulContractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane juridice/fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestari ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Ofertantul trebuie sa aiba in obiectul de activitate lucraru supuse prezentei proceduri.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Prezentarea principalelor lucrariSe solicita prezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Se va complecta F18F+anexa., Cerinta nr.2-Prezentarea obligatiilor contractuale in curs de executie.Se va complecta F.19, Cerinta nr.3-Experienta similara.Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta sa similara prin una sau mai multe lucrari similare, executate in ultimii 5 ani, in valoare de minim 1.000.000, 00lei.Pentru conversie se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de catre B.N.R-Prezentarea urmatoarelor documente: Contract sau contracte de lucrari similare executate de ofertant in valoare de minim1.000.000, 00 lei, insotite de Certificat sau certificate de buna executie (din partea beneficiarului) pentru aceste contracte.Nota Documentele vor fi prezentate in original, sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? Se accepta si depunerea in copie conform cu originalul a parilor relevante din contracte.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta minima privind experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr.4-Lista personalului angajat.declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, cf. cu prevederile art. 188 al.3 lit.d din OUG34/2006-se va complecta F.20+anexa, Cerinta nr.5- Lista personalului specializatresponsabili pentru lucrari.-Inf. ref. la pers. de conducere(F.21)Inf. privind pers. muncitor , vor cuprinde obligatoriu specialitati de baza realizarii prezentei lucrari: muncitori gradinari. Prezentarea autorizatiilor si/sau atestatelor: ANRE, instalatii de climatizare-ventilare , pentru cei care efectiv vor executa lucrarile.Responsabilul tehnic cu executia : RTEcti civile.Personalul de specialitate: sef santier, specialist horticol.Prezentare doc: CV in orignal, semnat, datat., Cerinta nr.6-Utilaje si instalatii necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se va complecta F.22+anexa, Cerinta nr.7-Obligatii privind subcontractantii. Se va complecta F.23 In cazul in care nu se va subcontracta parte/parti din lucrare se va completa cu ?Fara subcontractanti?, Cerinta nr.8 Acordul de asociere.Se va prezenta ( daca este cazul)acordul de asociere(f.24) semnat si stampilat de membrii asociatiei.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economico-financiara cat si tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest documente Cerinta nr.1 Managementul calitatii.Cerinta minima: - Ofertantul va prezenta documente care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ? ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria - Romania 2007- 2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 14:17