Achizitie publica - Executie si livrare piese de schimb pentru arzatorii de praf cu NOx scazut de la cazanul nr. 4.
Detaliu pentru invitatia numarul 340502
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340502/05.12.2012
Denumire contract: Executie si livrare piese de schimb pentru arzatorii de praf cu NOx scazut de la cazanul nr. 4.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: 30855230, Adresa: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Telefon: +40 0254-236407/+40 0254570790, Fax: +40 0254236404/+40 0254570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Romania, cod postal: 336520, telefon: +40 0254-236407/+40 0254570790, fax: +40 0254236404/+40 0254570481, persoana de contact: Elisabeta Pogocsan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Complexul Energetic Hunedoara SA din Vulcan , str Paroseni, nr 20, jud. Hunedoara.La sedinta pot participa reprezentanti legali sau imputerniciti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie si livrare piese de schimb pentru arzatorii de praf cu NOx scazut de la cazanul nr. 4.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona piese schimb pentru arzatorii de praf cu NOx scazut, aferenti cazanului 4, in vederea inlocuirii pieselor de uzura care au depasit limita de viata (uzura maxima admisibila) pentru refacerea parametrilor tehnici de functionare, cresterea sigurantei in exploatarea arzatorilor de praf cu NOx si asigurarea unui stoc minim de siguranta.
II.1.6) CPV: 42163000-9 - Generatoare de aburi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 331, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 6.624 lei; Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea deconstituire: in oricare dintre formelede laart. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 alin(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-art. 278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de :3.312 lei .
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cuprevederilor art 89 alin. (2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 . Cuantumul nu trebuie sa depaseasca 10% (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta; - prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator(in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181 lit. a), c1), d) si completa formularul 12B corespunzator);
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta-conform Ordinului ANRMAP 314/2010. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinator In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba /semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv cele care aproba bugetul din cadrul autoritatii contractante sunt : Director General ? Costel Alic, Director Economic ? Maria Ciobanu, Dir. Adj. Ec-Ioana Arvunescu, Director Tehnic ?Marcel Manga, Dir. Adj. Tehnic- Eduard Schmidt, Director Comercial ? Vasile Giurgiu, Dir. Adj com- Eduard Mija, Dir. Electrocentrale Paroseni- Doru Visan, Dir.adj. rep. Electrocentrale Paroseni-Dumitru Borca, Sef birou Piese de Schimb ?Emilia Dreghici , Sef Serviciu juridic ? Paciu Gabriela, Sef Serviciu Achizitii Publice ? Elisabeta Pogocsan. -prezentare documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale.Se vor prezenta ca documente edificatoare: a.) certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat b.) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local. Certificatele mentionate la pct. a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie; Documentele solicitate vor fi prezentate conform art. 5 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP. - Persoane fizice/juridice romane : Se vaprezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ? conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in cadrul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata.In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Nota : Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original/copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Listaprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, din care sa reiese livrarea de produse similare, insotita de recomandari/acte constatatoare /alte documente edificatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista principalelor livrari de produse, care sa confirme livrarea produselor .Cerinta minima : Ofertantul sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produse similare celor solicitate.Se vor prezenta recomandari/acte constatatoare /alte documente edificatoare din partea beneficiarului prin care sa confirme livrarea de produse similare. Prin produse similare se intelege piese de schimb pentru arzatoarele cu NOx scazut pentru un cazan de abur care functioneaza cu huila energetica cu un continut de cenusa de minim 35% si putere calorifica intre 3300-4500Kcal/kg.., Cerinta nr. 2Declaratie referitoare lautilajele, SDV-urile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Cerinte minime de calificare: Asigurarea in dotarea proprie, prin contracte , conventii de inchiriere/colaborare sau alte documente care sa dovedeasca punerea la dispozitie a utilajelor, SDV-urilor corespunzatoare pentru executia pieselor de schimb ofertate: cuptor cu inductie, cuptor electric pentru tratamente termice, cuptor pentru omogenizare, masina de alezat si frezat, strunguri CNC, masina de frezat cu CNC, dispozitive prevazute cu placute din carburi metalice. Certificarea ISO sistemul de management al calitatii in conformitate cu standardul SR-EN ISO 9001 editia 2008, sau echivalent.Furnizorul trebuie sa prezinte copia certificatului acordat, pentru certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR-EN ISO 9001 editia 2008, sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produselor ofertate sau similare. In cazul ofertantilor ce prezinta oferta comuna ca asociati, cerinta se aplica tuturor partilor ce alcatuiesc asociatia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din fisierele atasate prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 07:38