Achizitie publica - Executie si livrare piese de schimb pentru instalatia de desprafuire (electrofiltru) de la cazanul nr. 4 din cadrul SC CEH SA - Electrocentrale Paroseni
Detaliu pentru invitatia numarul 342803
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342803/18.02.2013
Denumire contract: Executie si livrare piese de schimb pentru instalatia de desprafuire (electrofiltru) de la cazanul nr. 4 din cadrul SC CEH SA - Electrocentrale Paroseni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: 30855230, Adresa: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Telefon: +40 254236407/+40 254570790, Fax: +40 254236404/+40 254570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Romania, cod postal: 336520, telefon: +40 254236407/+40 254570790, fax: +40 254236404/+40 254570481, persoana de contact: Elisabeta Pogocsan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Complexului Energetic Hunedoara SA situat in Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara. La sedinta pot participa reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie si livrare piese de schimb pentru instalatia de desprafuire (electrofiltru) de la cazanul nr. 4 din cadrul SC CEH SA - Electrocentrale Paroseni
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona piese de uzura de pe instalatia de desprafuire electrica -electrofiltru cazan nr. 4 pentru completarea bazei materiale necesare efectuarii reparatiilor programate in cadrul opririi totale a centralei, precum si constituirii unui stoc minim de siguranta.
II.1.6) CPV: 42164000-6 - Instalatii auxiliare pentru boilere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 050 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: pt lotul 1 ? 771 euro ; pt lotul 2 ? 450 euro si pt lotul 3 - 80 euro sau echivalentul in lei la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data depunerii ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea deconstituire a garantiei: in oricare dintre formele prevazute laart. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: -art.87 alin(1) din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-art.278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de: pentru lotul 1 ? 1690, 53 lei si pentru lotul 2 ? 986, 69 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cu prevederilor art 89 alin.(2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011. Cuantumul garantiei de buna executie nu trebuie sa depaseasca10% (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la finalizarea contractului, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: - Formularul 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i) cat si pentru tertul sustinator. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie; - Formularul 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i) cat si pentru tertul sustinator (in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181lit. a), c1 ), d) si va completa formularul 12B corespunzator); - Formularul 3 - Certificat de participare cu oferta independenta. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie; - Formularul 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinator. In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Costel Alic, Nicolae Petroi, Maria Ciobanu, Ioana Arvunescu, Vasile Giurgiu, Eduard Mija, Florian Sandru, Ovidiu Isai, Doru Visan, Dragos Diaconu, Adrian Draghina, Eduard Schmidt, Rudolf Tradnik, Gabriela Paciu, Bianca Modrea, Elisabeta Pogocsan, Nicolae Gradina, Cristina Pardos Schmidt, Mihaela Timisan, Calin Floca, Emilia Dreghici, Adrian Muntean, Zoltan Bloch, Cristina Moldovan, Gabriela Gavrila, Ioan Adrian Busoniu, Ana Gyorgy; - Formularul 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie. - Pt persoane fizice/juridice romane: Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat. -Pt persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata. In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documente edificatoare. Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata. Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Se va prezenta Declaratia privind listaprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de recomandari/documente donstatatoare /alte documente edificatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista principalelor livrari de produse, care sa confirme livrarea produselor.Cerinte minime pentru lotul 1 si 2. Ofertantul sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produse similare celor ofertate, pentru care se vor prezenta din partea beneficiarului fise de experiente similare insotite de recomandari/ certificari/ documente constatatoare emise dupa data de finalizare a contractului.Prin produse similare se inteleg produsele folosite in partile interioare ale instalatiilor de desprafuire avand capacitatea de minim 50% din debitul de praf , respectiv minim 20.000 Kg/h. Se solicita aceasta avand in vedere faptul ca piesele care urmeaza a fi livrate vor fi utilizate in conditii foarte vitrege cu continut ridicat de praf de cenusa uscata rezultat in urma arderii carbunelui energetic in conditii de temperatura ridicata in jurul valorii de 130°C in functionare si temperaturi exterioare la stationare., Cerinte minime pentru lotul 3: Ofertantul sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produse similare celor ofertate, pentru care se vor prezenta din partea beneficiarului fise de experiente similare insotite de recomandari/ certificari/ documente constatatoare emise dupa data de finalizare a contractului.Prin produse similare se inteleg motoreductoare planetare folosite in aplicatii similare actionand elemente in care se fac resimtite lovituri periodice permanente. Se solicita aceasta experienta similara avand in vedere faptul ca aceste reductoare sunt destinate actionarii reperelor de scuturarea electrozilor de captare a prafului, elemente in care se resimt lovituri permanente care sunt comunicate prin aceste elemente care transmit miscarea de actionare a ciocanelor de scuturare., Cerinta nr. 2: Se va prezenta Declaratia privind instalatiile, echipamentele tehnice si SDV-urile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Cerinte minime de calificare: Asigurarea in dotarea proprie separat pentru loturile 1 si 2 si separat pentru lotul 3, prin contracte sau conventii de inchiriere/colaborare a utilajelor, SDV-urilor corespunzatoare necesare pentru executia reperelor ofertate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 12:50