Achizitie publica - Executie si livrare piese de schimb pentru morile de carbune tip MPS-212, aferente cazanului 4.
Detaliu pentru invitatia numarul 340387
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340387/04.12.2012
Denumire contract: Executie si livrare piese de schimb pentru morile de carbune tip MPS-212, aferente cazanului 4.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: 30855230, Adresa: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Telefon: +40 0254-236407/+40 0254570790, Fax: +40 0254236404/+40 0254570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Romania, cod postal: 336520, telefon: +40 0254-236407/+40 0254570790, fax: +40 0254236404/+40 0254570481, persoana de contact: Cristina Pardos Schmidt
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Complexul Energetic Hunedoara SA din Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, .La sedinta pot participa reprezentanti legali sau imputerniciti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie si livrare piese de schimb pentru morile de carbune tip MPS-212, aferente cazanului 4.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona piese schimb pentru morile de carbune tip MPS-212, aferente cazanului 4, in vederea inlocuiri pieselor de uzura care au depasit limita de viata(uzura maxima admisibila) pentru refacerea parametrilor tehnici de functionare, cresterea sigurantei in exploatarea morilor de carbune si asigurarea unui stoc minim de siguranta.
II.1.6) CPV: 43620000-5 - Piese pentru utilaje de prelucrare a mineralelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 439, 768 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum conform Anexa B; Valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a aofertei/Modalitatea deconstituire se face in oricare dintre formelede laart. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Restituirea garantiei de participare se va efectua in cond prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: -art. 87 alin(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-art. 278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de : L2=1.569, 78 lei; L3=988, 50 lei; L5=869, 40lei .
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cuprevederilor art 89 alin. (2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 . Cuantumul garantiei de buna executie nu trebuie sa depaseasca10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator(in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181lit. a), c1), d) si completa formularul 12B corespunzator);
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta-conform Ordinului ANRMAP 314/2010. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinator In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba /semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv cele care aproba bugetul din cadrul autoritatii contractante sunt : Director General ? Costel Alic, Director Economic ? Maria Ciobanu, Dir. Adj. Ec-Ioana Arvunescu, Director Tehnic ?Marcel Manga, Dir. Adj. Tehnic- Eduard Schmidt, Director Comercial ? Vasile Giurgiu, Dir. Adj com- Eduard Mija, Dir. Electrocentrale Paroseni- Doru Visan, Dir.adj. rep. Electrocentrale Paroseni-Dumitru Borca, Sef birou Piese de Schimb ?Emilia Dreghici , Sef Birou juridic ?cons. Jr. Paciu Gabriela, Sef Serviciu Achizitii Publice ? Elisabeta Pogocsan.-prezentare documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale.Se vor prezenta ca documente edificatoare: a.) certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidatb.) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul localCertificatele mentionate la pct. a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie ;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Listaprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, din care sa reiese livrarea de produse similare, insotita de recomandari/acte constatatoare /alte documente edificatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista principalelor livrari de produse, care sa confirme livrarea produselor .Cerinta minima : Ofertantul sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produsele similare, pentru lotul/loturile ofertate. Se vor prezenta documente/contracte/ procese-verbale de receptie din partea beneficiarului prin care sa confirme livrarea de produse similare(prin produse similare se intelege piese de schimb pentru mori de carbune cu o capacitate de macinare de minim 32t/h care macina huila energetica cu un continut de cenusa abraziva de minim 35%)., Cerinta nr. 2Declaratie referitoare lautilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Cerinte minime de calificare: Asigurarea in dotarea proprie, prin contracte , conventii de inchiriere/colaborare sau alte documente care sa dovedeasca punerea la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice corespunzatoare pentru executia pieselor de schimb ofertate, minim : strunguri universale, freze universale, masini de gaurit prin coordonare, masina de rectificat-honuit, scule si dispozitive pentru prelucrare produse, etc. ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din fisierele atasate prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 07:47