Achizitie publica - Executie si livrare piese de schimb pentru pompele de evacuare zgura si cenusa HABERMANN tip NP 300/500,aferente Statiei Wedag din cadrul SC CEH SA ?Electrocentrale Paroseni.
Detaliu pentru invitatia numarul 344191
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344191/22.03.2013
Denumire contract: Executie si livrare piese de schimb pentru pompele de evacuare zgura si cenusa HABERMANN tip NP 300/500, aferente Statiei Wedag din cadrul SC CEH SA ?Electrocentrale Paroseni.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: 30855230, Adresa: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Telefon: +40 254236407/+40 254570790, Fax: +40 254236404/+40 254570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Romania, cod postal: 336520, telefon: +40 254236407/+40 254570790, fax: +40 254236404/+40 254570481, persoana de contact: Elisabeta Pogocsan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Complexul Energetic Hunedoara SA din Vulcan, str. Paroseni, nr 20, jud. Hunedoara.La sedinta pot participa reprezentanti legali sau imputerniciti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie si livrare piese de schimb pentru pompele de evacuare zgura si cenusa HABERMANN tip NP 300/500, aferente Statiei Wedag din cadrul SC CEH SA ?Electrocentrale Paroseni.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona piese de uzura care au depasit limita de viata (uzura maxima admisibila), pentru refacerea parametrilor tehnici de functionare, cresterea sigurantei in exploatare a pompelor siasigurarea unui stoc minim de siguranta.
II.1.6) CPV: 42124290-3 - Piese pentru pompe centrifuge (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 258 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei este de: 1.445, 16 eurosau echivalentul in lei la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea deconstituire a garantiei se face in oricare dintre formele prevazute laart. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 alin(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-art. 278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de: 3.187, 01 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cu prevederilor art 89 alin.(2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 .Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la finalizarea contractului, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i) cat si pentru tertul sustinator. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i) cat si pentru tertul sustinator (in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181lit. a), c1 ), d) si va completa formularul 12B corespunzator);
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.- prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinator In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : Costel Alic, Nicolae Petroi, Maria Ciobanu, Ioana Arvunescu, Vasile Giurgiu, Eduard Mija, Florian Sandru, Ovidiu Isai, Doru Visan, Dragos Diaconu, Adrian Draghina, Eduard Schmidt, Gabriela Paciu, Bianca Modrea, Elisabeta Pogocsan, Nicolae Gradina, Cristina Pardos Schmidt, Mihaela Timisan, Calin Floca, Emilia Dreghici, Adrian Muntean, Slavei Damian, Cristina Moldovan, Gabriela Gavrila, Ioan Adrian Busoniu, Mihaela Timisan. - prezentare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie. - Persoane fizice/juridice romane : Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat. - Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata. In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documente edificatoare.Nota : Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata.Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Se va prezenta Declaratia privind listaprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar inscris in lista principalelor livrari de produse, din care sa reiesa furnizarea de produse ., Cerinte minime : Ofertantul sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produse similare celor ofertate, pentru care se vor prezenta din partea beneficiarului fise de experiente similare insotite certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiesa furnizarea de produse .Prin produse similare se intelege piese de schimb pentru pompe destinate pentru evacuarea de zgura si cenusa avand abrazivitate foarte ridicata, provenita din arderea huilei cu un continut de cenusa >40% si cu o durata de viata de minim 8.000 ore de functionare de la punerea in functiune(durata de viata pe care o au piesele de uzura existente la pompele de acest tip aflate in functiune).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 13:28