Achizitie publica - Executie si montaj plan inclinat, fata cazan, intre cotele +3,2 si +10,4 cazan 4
Detaliu pentru invitatia numarul 330981
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330981/04.07.2012
Denumire contract: Executie si montaj plan inclinat, fata cazan, intre cotele +3, 2 si +10, 4 cazan 4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTROCENTRALE ORADEA S.A.Cod fiscal: R 14790708, Adresa: SOS BORSULUI NR. 23, Oradea, Telefon: 0359409508, Fax: 0259463661
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Borsului nr. 23, Oradea, Romania, cod postal: 410605, Telefon: +40 359409505, Fax: +40 259463661, persoana de contact: Buta Rodica ? Sef Birou Achizitii Publice.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Borsului nr. 23, Oradea, Romania, cod postal: 410605
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie si montaj plan inclinat, fata cazan, intre cotele +3, 2 si +10, 4 cazan 4
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor pentru executia si montarea planului inclinat, fata cazan, intre cotele +3, 2 si +10, 4 cazan 4, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini si anexei sale (Lista de cantitati de servicii), respectiv: lucrari pregatitoare (blocat si deblocat suporti, confectionare platforme, montat si demontat trolii, montat si demontat tachelaje etc); montat si demontat schela; demontat manta cazan; demontat zidarie cazan; demontat tevi plan inclinat; demontat stuturi vechi Ø60 (pe colector Ø219); control nedistructiv (lichide penetrante) stuturi colector; montat stuturi noi (cu procurare) Ø60 (pe colector Ø219); confectionare tevi plan inclinat cu aripioare, L=10 m, inclusiv coturi (teava asigurata de achizitor); montat tevi plan inclinat; confectionat si montat piepteni 10x100x12000 mm (cu procurare); confectionat si montat suporti conducte cota +10, 4 (cu procurare); tratament suduri stuturi noi pe colector; analiza defectoscopica suduri; procurat, confectionat si sudat suporti pentru fixare caramizi (teci pe tevi, suruburi filetate, saibe si piulite); montat zidarie refractara (caramida asigurata de achizitor 300x250x60 mm); procurare, confectionare si montare manta cazan (tabla cu grosimea de 3 mm); proiect inlocuire plan inclinat; transport; proba hidraulica.
II.1.6) CPV: 50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 331, 370 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantum: 4.000 lei.2.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.3.Mod de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original. In instrumentul de garantare emitentul va insera cerintele prevazute la art.86 si art.87 din HG nr.925/2006 si la art.278^1 alin.(1) din OUG nr.34/2006 actualizata;b)ordin de plata, confirmat de banca, in contul S.C. Electrocentrale Oradea S.A., nr. RO83RNCB0032046486120001, deschis la B.C.R.Oradea.Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.4.In cazul unei contestatii autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 3.313, 70 lei in baza prevederii de la art. 278^1 alin. (1), lit. a) din OUG nr.34/2006 actualizata, in situatia in care CNSC respinge contestatia.
Garantie de buna executie
1.Cuantum: 10% din valoarea (pretul) contractului fara TVA.2.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art. 86 alin. (2)-(3) si art. 91 din H.G. nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Contractantul va preda achizitorului, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, instrumentul de garantare ce va deveni anexa la contract.Ofertantul va preciza in formularul de oferta instrumentul de garantare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Bilantul contabil la 31.12.2011 (formularele 10, 20 si 30). Ofertantul va prezenta Bilantul contabil la 31.12.2011 (formularele 10, 20 si 30), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta formularul G cu anexa., 2. Informatii privind experienta similara ? Cerinta impusa de autoritatea contractanta este ca ofertantul sa faca dovada ca, in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), a prestat servicii similare (confectionare si montaj subansambluri pentru sistemul sub presiune al unui cazan energetic de abur avand cel putin urmatorii parametri: P = 138/165 bar si T = 540oC), in baza a maxim 2(doua) contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 330.000 lei fara TVA.Ofertantul va prezenta formularul Hpentru fiecare contract, impreuna cu copii dupa contracte (sau parti relevante ale contractelor din care sa reiasa: partile contractante, obiectul si pretul contractului, semnaturile), procese verbale de receptie partiala (pentru servicii receptionate partial) sau procese verbale la finalizarea serviciilor (pentru servicii receptionate la sfarsitul prestarii) si recomandari/ documente constatatoare., 3. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca pentru prestarea serviciilor are disponibil minim urmatorul personal tehnic de specialitate: -un coordonator al serviciilor prestate, custudii superioare tehnice;
- un responsabil tehnic cu supravegherea prestarii serviciilor, atestat conform prevederilor legale(autorizat conf. PT ISCIR);
- un responsabil tehnic cu sudura, atestat conf. prev. legale;
- sudori autorizati ISCIR conf. PTCR9-2010.Ofertantul va prezenta Lista cu personalul tehnic de specialitate, inclusiv sudorii autorizati ISCIR conform PT CR9-2010 - formularul I, copii dupa acte (documente) privind studiile, cursurile urmate (diplome, certificate, autorizatii, atestate) pt. fiecare specialist tehnic iar pentru sudorii autorizati ISCIR copii dupa autorizatii, valabile la data depunerii ofertelor., 4. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va prezenta formularul J inclusiv CV-uri., 5. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul va prezenta formularul K cu anexa., 6. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Ofertantul va prezenta formularul L cu anexa, cuprinzand subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, specializarea, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si acordul acestuia/acestora, datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatiile, care determina excluderea din procedura de atribuire, prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata. Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent.Ofertantul va prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificatul emis de un organism de certificare national sau international acreditat in tara sau strainatate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardulSR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent), adecvat domeniului de activitate din sfera serviciilor solicitate de autoritatea contractanta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: - este disponibila in SEAP, atasata la prezenta invitatie de participare, informatii suplimentare la telefon nr. 0359/409505, interior 130.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 08:01