Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie si montare perete cortina (fatada vitrata) platforma experimentala - Maneciu


Detaliu pentru invitatia numarul 338205
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare Aerospatiala "Elie Carafoli" - I.N.C.A.S. Bucuresti
Numar invitatie: 338205/25.10.2012
Denumire contract: Executie si montare perete cortina (fatada vitrata) platforma experimentala - Maneciu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare Aerospatiala "Elie Carafoli" - I.N.C.A.S. BucurestiCod fiscal: RO 434670, Adresa: B-dul Iuliu Maniu, 220, Bucuresti, Telefon: +40 0214340083, Fax: +40 0214340082
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Iuliu Maniu, 220, Bucuresti, Romania, cod postal: 061126, telefon: +40 0214340083, fax: +40 0214340082, persoana de contact: Sorin Marius PALALAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Iuliu Maniu, nr. 220, sector 6, cod postal: 061126, Bucuresti, Romania- sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie si montare perete cortina (fatada vitrata) platforma experimentala - Maneciu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Mentionam ca aceasta lucrare este necesara pentru desfasurarea in conditii optime a activitatilor administrative si de cercetare-dezvoltare.Tinand seama de caracterul de noutate pe plan national si de pionierat pe plan international, inchiderea pentru cladirea ?Centru de Excelenta pentru Ecotehnologii? a fost conceputa in solutia fatada cu pereti cortina (fatada vitrata)Caracteristicile sistemului utilizat: 1)Profile de aluminiu din aliaj AlMgSiF22 conform DIN EN AW6060, DIN 1748 si DIN EN 12020-2;2)Izolarea termica UfII.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 900, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii GARANTIEI DE PARTICIPARE in cuantum de 18.000, 00 Lei (2% din valoarea estimata). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile de la dat limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006.Garantia de participare depusa in alta valuta se va face prin echivalarea leu/alta valuta, la cursul BNR, cu cinci zile inainte de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 12 ) ? in original. b) prin ordin de plata in contul institutului IBAN RO86RNCB0290101344950001, deschis la Banca Comerciala Romana ? BCR ? Sucursala Iuliu Maniu? in copie conforma cu originalul. Garantia de participare poate fi constituita prin ordin de plata doar cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitatoare pana la data limita de depunere a ofertelor sauc) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria institutului: Institutului National de Cercetare-Dezvoltare Aerospatiala ?Elie Carafoli? ? I.N.C.A.S. Bucuresti , B-dul Iuliu Maniu nr. 220, sector 6, tel: 021.434.00.83, numai in zilele lucratoare si doar intre orele 08:30 ÷ 16:00 de luni pana joi inclusiv iar vineri intre orele 08:30 ÷ 14:00 ? in copieIn cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art.278¹ lit.a) din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului sumele corespunzatoare, in raport cu valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie : plata cu ordin de plata in contul IBAN RO86RNCB0290101344950001, deschis la Banca Comerciala Romana ? BCR ? Sucursala Iuliu Maniu sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in 48 ore de la semnarea contractului de achizitie formular nr. 14.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Criteriile de calificare si selectie, din care rezulta capacitatea ofertantului de a duce la indeplinire viitorul contract, vor fi realizate conform Anexa nr. 1 din Ordinul AMRMAP nr. 509/2011- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 prin completarea Formularului 1.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 prin completarea Formularului 2.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura prin completarea Formularului 9.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat de taxe si impozite locale eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314/2010, prin completarea Formularului 3.- Declaratie pe proprie raspundere privind conflictul de interese, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006 prin completarea Formularului 4.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul I.N.C.A.S. Bucuresti: Director General - Dr. Ing. Catalin Nae, Director Economic - Ec. pr. Remus Dimofte Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activiatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment.- Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de un traducator autorizat si legalizate.Ofertantului clasat pe primul loc i se vor solicita documentele in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similara se va dovedi prin nominalizarea a cel putin unuia si a cel mult cinci contract(e) de lucrari similare.Pentru fiecare contract mentionat in cadrul experientei similare se vor anexa: - Informatii relevante ale contractului, care demonstreaza experienta similara;
- Recomandare in original sau copie din partea beneficiarului lucrarii din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Lista cu personalul disponibil pentru indeplinirea contractului in bune conditii si dovada calificarilor si specializarii acestora pentru indeplinirea cerintelor din caietul de sarcini.Se vor prezenta CV-urile personalului propus si documente care demonstreaza calificarea personalului (diplome studii, certificari/ atestate profesionale valabile la data deschiderii ofertei) Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conf. cu SREN ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut pret din preturile oferite se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (50%);b) Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: Pn=(pret minim/pretn) x punctaj maxim alocat, unde: Pn - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei?;Pret minim - pretul cel mai mic ofertat;Pret n - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Punctajul financiar maxim posibil este de 50 puncte.
Termen de executie
15
Descriere: Durata minima de executie: 20 zile; Durata maxima de executie: 31 zile. Ofertele cu termen de executie mai mare de 31 zile vor fi declarate neconforme, iar ofertele cu termen de executie mai mic sau egal cu durata de 20 zile vor primi punctajul maxim.a) Pentru termenul de executie de 20 zile sau cel mai scurt se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 15 puncte;b) Pentru alt termen de executie altul decat cel prevazut la litera a), punctajul se acorda astfel: Pn=(termenminim/termenn) x punctaj maxim alocat, unde: Pn - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?termen de executie?;Termen minim ? termenul cel mai mic ofertat;Termen n - termenul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.
Perioada de garantie
35
Descriere: Perioada minima de garantie: 5 ani; Perioada maxima de garantie: 10 ani. Ofertele cu termen de garantie mai mic de 5 ani vor fi declarate neconforme, iar ofertele cu termen de garantie mai mare de 10 ani vor primi punctajul maxim.a) Pentru perioada de garantie de 10 ani sau mai mare se acorda punctajul maxim de 35 puncte; b) Pentru alta perioada de garantie, punctajul se acorda astfel: Pn= (per. garantien/per. garantie maxima) x punctaj maxim alocat, unde: Pn - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?perioada de garantie?; Perioada de garantie maxima ? perioada de garantie maxima ofertaae;Perioada de garantie n ? perioada de garantie oferita de operatorul economic pentru care se calculeaza punctaju.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer