Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie si proiectare pentru lucrari de consolidare, reabilitare, amenajare mansarda corp G-G3


Detaliu pentru invitatia numarul 338648
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Grigore Alexandrescu"
Numar invitatie: 338648/01.11.2012
Denumire contract: Executie si proiectare pentru lucrari de consolidare, reabilitare, amenajare mansarda corp G-G3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Grigore Alexandrescu"Cod fiscal: 4284134, Adresa: B-dul Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 3165283, Fax: 3165283
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 212115185, fax: +40 212115185, persoana de contact: Dana Sandor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Grigore Alexandrescu - bulevardul Iancu de Hunedoara nr.30-32, sector 1, Bucuresti, Romania-serviciul achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie si proiectare pentru lucrari de consolidare, reabilitare, amenajare mansarda corp G-G3
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie si proiectare pentru lucrari de consolidare, reabilitare, amenajare mansarda corp G-G3 la Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Grigore Alexandrescu. Valoarea fara tva estimata pentru prezenta procedura este de 3, 930, 000RON din care 120, 000 RON fara tva reprezinta valoarea estimata a serviciilor de proiectare si 3, 873, 000 RON fara tva reprezinta valoarea estimata a lucrarilor de constructii. Valoarea de 12000000 RON reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibelelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, este de 78, 600 lei; trebuie sa fie valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor; perioada de valabilitate :90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul autoritatii contractantesau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus - prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. In cazul in care se depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine sumele in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Instrumentul de garantare trebuie: - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus ( 90 zile); - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat sau conditionat; - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de lucrari, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere, de neincadrare in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formularul 4);2) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 5);3) Certificatul de participare cu oferta independenta ? declaratie pe propria raspundere, in original, in conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010 (formularul 2);4) Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (formularul nr.3)? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager prof. Dr. Dan Mircea Enescu, Director financiar contabil ec. Victoria Gusianu, cons.juridic Marinela Ionita, sef serv. Achizitii ref.spec. Sandor Dana, ing.Mircea Eduard, ec.Georoceanu Elena, ec.Chirica Paula, sef birou administrativ Stefanov Dorina si Consiliul de administratie format din ?presedinta Rotocol Roxana, membrii: ec.Cocos Adrian, jurist Angheloiu Gabriela, consilier Deaconescu Cristinel si conf.dr.Luminos Monica.5) Documente eliberate de autoritatile competente din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si catre bugetul local. Documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.6) Declaratie privind calitatea de participant la procedura(formular 1)Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. 1) Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii;ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2) Proiectantul/executantul instalatiei electrice pana la0, 4 kv va prezenta autorizatia/atestatul tip B-A.N.R.E. pentru proiectarea/executie de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kv (este obligatorie prezentarea certificatului copie conform cu originalul).3) Proiectantul/executantul trebuie sa fie autorizat de Centrul National de Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru realizarea instalatiilor de curenti slabi (este obligatorie prezentarea certificatului copie conform cu originalul).4) Executantul instalatiilor termice trebuie sa fie autorizat ISCIR pt.: -Montare , reparare la conducte metalice pt. Abur si apa fierbinte avind P max -40 bar, T max - 270 gr.C (este obligatorie prezentarea certificatului copie conform cu originalul).-Verificare(la deschidere-inchidere) , reparare (fara lucrari de sudura)si reglaje.Dispozitive de siguranta avind D max -150 mm , Pmax-64 bar (este obligatorie prezentarea certificatului copie conform cu originalul).-Montare, punere in functiune , reparare si intretinere la instalatii de ardere si instalatii de automatizare pentru cazane si instalatii de automatizare pt. Centrale termice-Instalare , montare , reparare la cazane de apa calda avind intre 400kw si 5500kw (este obligatorie prezentarea certificatului copie conform cu originalul).-Reparare la recipiente metalice stabile avind P max - 40 bar , V max - 80000 l , Tmin/max -50 gr.C si 440 grade C (este obligatorie prezentarea certificatului copie conform cu originalul).-Instalare , montare , reparare la cazane de abur avind Pmax-40 bar , Dmax-120t/h , Tmax-+450 gr.C , cazane de apa fierbinte avind Pmax-25bar , Qmax-50 Gcal/h (este obligatorie prezentarea certificatului copie conform cu originalul).Pentru persoanele juridice straine- prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic - prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii trei ani (2009, 2010, 2011)trebuie sa fie cel putin egala cu 7, 800, 000 lei.Se vor prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant inregistrate la organele competente, rapoarte de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente, pe ultimii trei ani., Cash flow in valoare de 1.000.000 lei. Declaratiile bancare se vor prezenta in original si vor fi emise pentru prezenta procedura de achizitie publica. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrvate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 2 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de proiectare in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (2007, 2008, 2009, 2010, 2011), . Experienta similara pentru proiectanti: Dovada ca in ultimii 3 ani a prestat un contract de servicii de proiectare constructii similar cu cel al obiectului care urmeaza a fi achizitionat in valoare de minimum 120, 000 lei fara TVA.Recomandare sau document constatator conform ar. 97 din HG 925/2006.Procese Verbale de receptie, . Experienta similara pentru executanti: -Executia unui contract de lucrari similare de constructie cu cele ale obiectului contractului care urmeaza a fi achizitionat in valoarede minim 3, 873, 000RON (exclusiv TVA).Recomandare sau document constatator conform ar. 97 din HG 925/2006.Proces Verbal de receptie, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea lor, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari, conform cerintelor din caietul de sarcini., Informatii privind capacitatea profesionala (servicii): ? Proiectant CoordonatorPregatire profesionala si aptitudini (la nivel minim)- studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta, in domeniul constructii/arhitecturaExperienta specifica- minimum 3 ani experienta in domeniul coordonarii echipelor de proiectare consolidari/lucrari construc?ii complexe.- arhitect expert atestat CADMI-MCC, cel putin 3 ani experienta similara in restaurare/ reabilitare monumente istoriceExperienta profesionala specifica (minim)Cunoasterea procedurilor si mecanismelor specifice intocmirii documentatiei tehnice pentru elaborarea proiectelor tehnice si urmarirea executiei lucrarilor proiectate., ? ArhitectPregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)- Arhitect cu diploma in Arhitectura si drept de semnatura (inregistrat OAR)Experienta profesionala specifica (minim)- Trebuie sa fi participat la cel putin 1 proiect similar cu cel al obiectului care urmeaza a fi achizitionat., ? Inginer de structuraPregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)- Inginer cu diploma in Inginerie civila, expert atestat M.L.P.T.L.- Specialist atestat CADMI-MCC, Experienta profesionala specifica (minim.)- Trebuie sa fi participat la proiectarea acel putin 1 proiect similar cu cel al obiectului care urmeaza a fi achizitionat., ? Inginer instalatii sanitarePregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)- Inginer instalatii, cu diploma in Inginerie instalatii (apa si canalizare)Experienta profesionala specifica (minim.)- Trebuie sa fi participat la proiectarea a 1 proiect similar cu cel al obiectului care urmeaza a fi achizitionat., ? Inginer instalatii termice, ventilatii, climatizariPregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)- Inginer instalatii, cu diploma in instalatii (termice, ventilatii, climatizari)- inginer instalatii termice, ventilatii, sanitare - specialist atestat CADMI-MCCExperienta profesionala specifica (minim)- Trebuie sa fi participat la proiectarea a cel putin1 proiect similar cu cel al obiectului care urmeaza a fi achizitionat., ? Inginer instalatii electrice, inclusiv curenti slabiPregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)- Inginer cu diploma in instal. Electrica- specialist atestat CADMI-MCC.Experienta profesionala specifica (minim)- Trebuie sa fi participat la proiectarea a cel putin 1 proiect similar cu cel al obiectului care urmeaza a fi achizitionat., Informatii privind capacitatea profesionala (lucrari)? Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile si industrialePregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)Atestat la zi conform Legii? Responsabil cu Controlul tehnic de calitate in constructiiPregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)- Inginer cu diploma- Experienta profesionala specifica (minim)- participare in minim 1 proiect similar cu cel al obiectului care urmeaza a fi achizitionat., ? Sef SantierPregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)- studii universitare de inginerieExperienta profesionala specifica (minim)- participare in minim 1 proiect similar cu cel al obiectului care urmeaza a fi achizitionat.- Responsabil instalatii electrice ? atestat ANRECoordonator in materie de sanatate si securitate in munca conform HG300/2006 art5, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat Sistemul de Management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, de organisme abilitate pe domeniul corespunzator lucrarii., Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat Sistemul de protectie a mediului conform ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
400
Descriere: Componenta financiaraPretul ofertei pentru executia lucrarilor 85 p; Pretul ofertei pentru prestarea serviciilor de proiectare 15 p;
Termen de realizare
100
Descriere: Durata de exe. a lucrarilor 70 p; durata de elaborare a proiectului 30 p. Pt durata minima ofertata egala cu 30 zile se acorda punctajul maxim, respectiv 30 p pt proiectare si pt durata minima ofertata egala cu 90 zile se acorda punctajul maxim, respectiv 70p pt executie. Nota: Durata de exe a lucrarilor si a proiectarii se va prezenta in format ?zile?. Ofertele care nu vor prezenta durata de executie a lucrarilor si a proiectarii in format ?zile? nu vor fi punctate. Minim de zile acceptat de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj este de 30 zile pt proiectare si 90 zile pt executie. Maxim de zile acceptate de autoritatea contractanta si pt care se acorda punctaj este de 180 zile pt proiectare si executie. Pt o perioada de executie mai mare de cat cea stabilita (180 zile pt. proiectare si executie) oferta este declarata neconforma , iar pt. o perioada mai mica de cat cea stabilita (30 zile pt proiectare si 90 zile pt executie) oferta nu va fi punctata suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP-www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 17:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer