Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie sistematizare pe verticala la Grup Scolar Constructii-Montaj ELIE RADU


Detaliu pentru invitatia numarul 331711
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: GRUP SCOLAR DE CONSTRUCTII MONTAJ ELIE RADU
Numar invitatie: 331711/13.07.2012
Denumire contract: Executie sistematizare pe verticalala Grup Scolar Constructii-Montaj ELIE RADU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRUP SCOLAR DE CONSTRUCTII MONTAJ ELIE RADUCod fiscal: 4631756, Adresa: B-DUL ENERGETICIENILOR NR 5 SECTOR 3 BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 3466040, Fax: 3466040
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Sector 3, Str Parfumului Nr 2-4, Bucuresti- Registratura Generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Sector 3, Str Parfumului Nr 2-4, Bucuresti- Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie sistematizare pe verticalala Grup Scolar Constructii-Montaj ELIE RADU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie sistematizare pe verticalala Grup Scolar Constructii-Montaj ELIE RADU( proiectare si executie).Valoarea totala estimata fara TVA4.653.420 leiValoarea totala estimata fara TVA pentru contractul ce se va incheia pentru executie si proiectare: 4.238.110 leiValoarea estimata fara TVA pentru lucrari similare: 415.310 lei
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 653, 420 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de80.524, 09lei.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin ordin de plata, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO82TREZ7035006XXX000101 , deschis la Trezoreria Sector 3In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cuperioada de valabilitate a ofertei ( 120 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor).Text extras din: OUG nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioareArt. 2781. - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractuluic) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;Art. 2781. a fost introdus prin punctul 68. din Ordonanta de urgenta nr. 76/2010 incepand cu 02.07.2010.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 7.983, 81 LEI
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5 % din valoarea contractului (inclusiv TVA).b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conformArt. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economicSe vacompletain conformitate cuformularul nr.10 .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- cazier judiciar- cazier fiscalDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de serviciiArt. 180. - Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Art. 181. - Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;b1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;c) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;d) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Se vacompleta conform formularului nr.10 A.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ind1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 Formular .X( evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Factori de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ioana Aries, Elena Simion, Constanta Pistol, Mihaela Cercel, Gheorghe Robei.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in copie stampilata si scris conform cu originalul.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, in copie stampilata si scris conform cu originalul.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de serviciiArt. 182. - (1) Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.(2) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sauofertantul.(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatoruluieconomic (in original / copie legalizata/copie conform cu originalul), cu corespondent in codul CAEN aferent obiectului contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de a tribuire catre ofertantul declarat castigator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata la notariat.Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004.Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de serviciiArt. 183. - Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generalecu declararea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani.Declaratie privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate care face obiectul contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani 8.052.409 lei fara TVA, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala;In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Bilanturi contabile intocmite pentru exercitiul financiar pe anii 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate la organele competente, inclusiv toate anexele la acestea.In situatia in care operatorul economic si-a depus si inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea ultimilor 3 ani financiari incheiati , respective: 2011, 2010, 2009Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.OUG nr. 34/2006 - privind atrib contr de achiz publ a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contr de concesiune de serviArt. 184 Art. 185 Art. 186
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista princip servicii execut in ult 3 aniPentru atribuireacontractului, in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor, autoritatea contractanta solicita pentru proiectant, urmatoarele: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a unuicontractde servicii de proiectare documentatii tehnico economice faza PT+ DE pentru servicii similare, "servicii duse la bun sfarsit", a caror valoare totala sa fie de85.000LEI fara TVA, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniIn scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor, autoritatea contractanta solicita executantului in functie de specificul, de volumul si de complexitatea lucrarilor ce urmeaza sa fie executate, urmatoarele: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari de lucrari de natura similara, "lucrari executate si duse la bun sfarsit" / "contract de lucrari finalizat" avand o valoare /valoare totala egala cu4.100.000LEI fara TVA, Se va completa formularul de experienta similarasi se va anexa copie de pe contract/ contracte, recomandare/recomandari/certificat constatator/certificate constatatoare, proces verbal/procese verbale la terminarea lucrarilor., O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor.Se vor anexa, in original, semnate si datate, CV-urile in original si declaratiile de disponibilitate in original alepersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Cerinte minime obligatorii :1 arhitect, 1 inginer diplomat de specialitate CFDP , 1 inginer diplomat/inginer colegiu/economist, specialisti in documentatii tehnice, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, Cerinte minime obligatorii: - 1 sef santier executie cu experienta profesionala in CFDP ( inginer diplomat/colegiu) , dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, -1inginer diplomat/colegiu specialitate constructii civile, - 1 responsabil tehnic cu executia ( RTE ), - 1 manager al sistemelor de management al calitatii, - 1 manager al sistemelor de management de mediu, - 1 inspector SSM, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.1 responsabil CQConform Lege nr. 10/1995 - privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare, Art. 23, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Of tr sa faca dov ca poate dispune (inpropriet, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere)de util, inst, echip teh, mijl detransp, laboratoare si alte mijl fixe, necesare pentru indeplinirea contractului de lucr si anume: Buldoexcavator ? 3 buc, Excavator ? 1 buc, Incarcator frontal- 2 buc, Autobasculante 12 ? 5 buc, Pompa de beton ? 1 buc, Motopompa ? 1 buc, Cilindru compactor -2 buc, Vibrator de beton ? 2 buc, Placi compactoare ? 2 buc, Statie de betoane ? 1buc, Grup electrogenAt cand un gr de op ec depune ofcomuna, cap teh se demonstr prin luarea inconsid a resurs tuturor memb gr.Nota: Com de eval are drep de a verif cele decl deof, eventualele neconcordante intre cele decl si ceea ce exista, putand duce la descalific of., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., Informatii privind asociereaIn cadrul documentelor de calificare se va prezenta acordul de asociere care trebuie sa cuprinda cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociere, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului (in situatia in care oferta este declarata castigatoare), obligativitatea legalizarii asocierii in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, inainte de semnarea contractului.OUG nr. 34/2006 - priv atrib contr de achiz publ, a contr de concesiune de lucrari publice si a contr de concesiune de servArt. 186; Art. 190 Informatii privind asigurareacalitatiiCertificat valabil ISO 9001:2008 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, careconfirma implementarea si mentinerea unui sistem de managemental calitatii de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea simentinerea unui sistem de management al calitatii de catreofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei., Informatii privind protectia mediuluiPrezentarea certificatului ISO 14000:2004sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, careconfirma implementarea si mentinerea unui sistem de managementprivind protectia mediului de catre ofertant.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea simentinerea unui sistem de management privind protectia mediuluide catre ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: pentru oferta financiara cea mai scazuta (PF0) se acorda 60 de puncte;celelalte oferte financiare se puncteaza utilizand urmatoarea formula: PFi = pminim / poferit X 60 puncte, Unde pminim este pretul minim oferit in cadrul unei oferte conforme si poferit este pretul ofertei evaluate.
Durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului
15
Descriere: ) pt ce mai mare durata de garan acord lucr ce fac ob contr se ac 15 de pct; b) pt durata de gar durata de gar acor lucr ce fac ob contr mai mica decat cea prev la lit. a) pct se ac ast: (n) = (dur de garan(n)/ durata de garan max) x pct max alocat (15 ). Dur gar acord lucr ce fac ob contr tr sa fie de min 24 (duazecisipatru) luni si max de 60 (saizeci) luni. Orice of a unei dur de gar acord lucr ce fac ob contr, mai mica de 24 (duazecisipatru)luni atrage dupa sine decl of ca necon. Orice of peste durata de garan max imp nu va fi pct supl, urmand ca pct afsa se acorde prop.Of vor tine seama la decl dur de garan acord lucr de prev legisl in vige pt toate lucr si mat fol pt ex lucr. Of care nu resp legis in vig priv garan acord lucr vor fi decl of neconf.
Termen de executie , inclusiv proiectarea
25
Descriere: a)pt ofcu cel mai mic termen de executie se acorda 25 puncte; b)celelalte of cu alt term de exec se puncteaza utilizand urmatoarea formula: TFi = Tminim / Toferit X 25 puncte, unde Tminim este termenul de executieminim oferit incadrul unei oferte conforme si Toferit este termenul ofertei evaluate.Termenul de executie va fi justificat printr-un memoriu justificativ, va fi realist si va tine cont de toate etapele ce trebuie sa fie parcurse inainte si dupa data emiterii Ordinului de incepere a lucrarilorTminim = 2 luni; Tmaxim = 3 luni.Orice ofertare a unui termen de executie a lucr ce fac ob contr, mai mic de 2 (doua ) luni nu va fi pct supl, urmand ca punctajul aferent sa se acorde propor. Orice of peste term de exec maxatrage dupa sine declararea ofertei ca neconf.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAPwww.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer