Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE STATIE EPURARE APE UZATE PALAT SNAGOV


Detaliu pentru invitatia numarul 340195
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Numar invitatie: 340195/28.11.2012
Denumire contract: EXECUTIE STATIE EPURARE APE UZATE PALAT SNAGOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: RO 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Bucuresti-Ploiesti, km. 32, jud. Ilfov, Ciolpani, Romania, cod postal: 077050, telefon: +40 213133190, fax: +40 213136393, persoana de contact: Serviciul Tehnic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Bucuresti-Ploiesti, km. 32, jud. Ilfov, Ciolpani, Romania, cod postal: 077050, telefon: +40 213133190, fax: +40 213136393, persoana de contact: Serviciul Tehnic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE STATIE EPURARE APE UZATE PALAT SNAGOV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REALIZAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITII ?STATIE EPURARE APE UZATEPALAT SNAGOV?
II.1.6) CPV: 45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 887, 623 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare = 17, 000 lei- in eventualitatea unei contestatii respinse de CNSC se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278¹alin1, lit.b) din OUG 34/2006-Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 di HG nr.925/2006.Formularul 10 ? in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara.- contul R.A. A.P.P.S. in care se poate vira garantia de participare este : RO54RNCB0082005021380001, BCRsuc. Unirea, beneficiar RA-APPS-SAA SCROVISTEA, CUI 351555; Nr.Reg.Com: J40/234/1991 prin SAA Scrovistea : CUI 11487360;J23/639/2002Pentru o garantie de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Precizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului - conform art. 90 alin. 1 si 3 din HG 925/2006.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitateaSe va completaformularul F1.Se va depune si de tertul sustinator, daca este cazulCerinta nr. 2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181din OUG 34/2006, actualizataSe va completaformularul F2Se va depune si de tertul sustinator, daca este cazul pentru lit. a), lit. c1) si lit. d).Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completaformularul F3Cerinta nr.4Certificatul de participare cu oferta independenta - conform ordinului ANRMAP nr.314/2010Se va completaformularul F4Cerinta nr.5Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69 1din OUG 34/2006?Se va completaformularul F5Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv , sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: Georgian Gabriel Surdu ? Director General, Emilia Serban ? Director Economic, Ion Sterian ? Director Tehnic, Cristian Sebastian Mihai-Director Juridic ; Dragu Mihai Dir.Coordonator; Ioan Alexandru Dir. Economic; Ghita Gheorghe- Dir. Marketing, Consilier Juridic Costache Marian; Sef birou tehnic Sorin Peia.Se va prezenta si de tertul sustinator/subcontractant, daca este cazul. Cerinta Nr.1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri aferente domeniului contractului pe ultimii 3 ani, in lei*Pentru conversia in Ron, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv., Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat la organismele abilitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani., -Declaratia privind dotarile specifice., - Dovada asigurarii responsabilului tehnic cu executia si a responsabilului cu controlul calitatii., - Declaratie privind subcontractantii Certificat de management al calitatii SREN ISO 9001-2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer