Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie str. I.L. Caragiale


Detaliu pentru invitatia numarul 354714
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Calarasi
Numar invitatie: 354714/15.10.2013
Denumire contract: Executie str. I.L. Caragiale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CalarasiCod fiscal: 4445370, Adresa: str. 1 Decembrie 1918, nr. 3-5, Calarasi, Telefon: +40 0242311005, Fax: +40 0242318574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bucuresti, nr. 140A, Calarasi, Romania, cod postal: 910058, telefon: +40 0242311005, fax: +40 0242318574, persoana de contact: Bilava Cristina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Bucuresti, nr. 140A, Calarasi, Romania, cod postal: 910058, telefon: +40 0242311005, fax: +40 0242318574
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie str. I.L. Caragiale
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare si modernizare strada I.L. CARAGIALE din Municipiul Calarasi.Conform listelor de cantitati. Valoarea estimata include: diverse si neprevazute 475919 lei reprezentand 10% din C+M si C+M 4759186 lei, asa cum au fost stabilite de proiectant.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 539, 692 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
94000 lei. Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor si se va achita prinmijloacele prevazute in HG 925/2006 actualizata, art. 86. Ofertantul poate face dovada constituirii garantiei de participare inclusiv la datadeschiderii ofertelor. Se poate achita si cu OP in contul: RO81TREZ2015006XXX000203 deschis la Trezoreria Calarasi. Cod fiscal PMC4445370. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM conform Legii 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa 1, art. 16, alin.2, acest indicator se reduce cu 50%. In cazul contestatiilor, in masura in care Consiliul respinge contestatia canefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractuluiurmatoarea suma: 8033, 59 lei, conform art. 278^1 din OUG 34/2006, lit.c, cu modificarile si completarile ulterioare;Daca ofertantii doresc sa constituie garantia in alta valuta se va face echivalenta leu/alta valuta in data de 05.10.2013.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA conf. art. 90 din HG 925/2006, actualizata. Conform HG 1045/2011 pentru modificarea art. 90 din HG925/2006, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei statului, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatiicontractante.Se va constitui prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune in contuldeschis la terzorerie este de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM conform Legii 346/2004privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa 1, art. 16, alin.2, acest indicator se reduce cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente prin care sa se demonstreze indeplinirea criteriului de calificare: Ofertantul va prezenta Anexa nr.1 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? din Sectiunea 2 ?Formulare? a Documentatiei de Atribuire.Note: Anexa nr. 1, in cazul asocierii, se va prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal.Anexa nr. 1 este valabila atat pentru persoanele juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata.Documente prin care sa se demonstreze indeplinirea criteriului de calificare: Ofertantul va prezenta Anexa nr. 2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? din Sectiunea 2 ?Formulare? a Documentatiei de Atribuire.Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor deplata din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care aceste documente nu sunt depuse la data deschiderii ofertelor, acestea vor fi prezentateulterior, la solicitarea Autoritatii Contractante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sareiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate deatestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata aimpozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? In cazul in care aceste documente nu sunt depuse la data deschideriiofertelor, acestea vor fi prezentate ulterior, la solicitarea Autoritatii Contractante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare.4. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic va completaFormularul nr. 6 din Sectiunea 2 Formulare a Documentatiei de Atribuire. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractantesunt: Dragulin Daniel Stefan, Dumbrava Virgil, Dulce Marius, Culea Sorinel, Gheorghe Marian, Radan Lili, Bilava Cristina, Casaru Doina, Petcu Florian, Papazi Nelu, Andrei Simona, Stefan Razvan, Bara Magdalena, Sandu Mariana, Isvoranu Emilia, Scarlat Victorita.5. Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este realizata in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul areobligatia de a prezenta Formularul nr. 7 - ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordinul ANRMAPnr.314/2010 conform modelului prezentat in Sectiunea 2 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire.NOTE: 1. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial Declaratia privind indeplinirea criteriilor de calificare, in conformitate cu prevederile art. 11, alin (4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire. Declaratia privind indeplinirea criteriilor minime de calificare va fi insotita obligatoriu de urmatoarele anexe in care ofertantulmentioneaza succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor si anume: Anexa nr. 1 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareAnexa nr. 2 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareAnexa nr. 3 - Declaratia privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleAnexa nr. 4 - Declaratia privind cifra de afaceri globala, rezultatul exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere), indicatorul de lichiditategeneralaAnexa nr. 5 - Declaratie privind capacitatea tehnicaAnexa nr. 6 - Declaratie privind dreptul de folosinta al laboratorului autorizat si al statiei/statiilor de asfaltAnexa nr. 7 - Declaratie privind capacitatea tehnica poduri si cantitati de mixturi asfaltice puse in operaAnexa nr. 8 - Lista personalului cheieAnexa nr. 9 - Declaratie de exclusivitate si disponibilitate pentru fiecare expert cheie.Anexa nr. 10 - Declaratie privind standardele de asigurare a calitatiiAnexa nr. 11 - Declaratie privind standardele de protectie a mediului2. In cazul in care ofertantul uzeaza de Declaratia pe proprie raspundere prin care sa confirme indeplinirea cerintelor de calificare, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea Autoritatii Contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.3. Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine vor avea mentionata perioada de valabilitate. In caz contrar, se vor prezenta actele normative din tara respectiva, care prevad perioada de valabilitate a documentelor. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.4. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePersoane juridice/fizice romane si straineDocumente prin care sa se demonstreze indeplinirea criteriului de calificare - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectuluiprocedurii : Ofertantul va prezenta Anexa nr. 3 Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale? din Sectiunea 2 ?Formulare? alDocumentatiei de Atribuire.Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul? , valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrarein conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.NOTE: ? in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici, cerintele privind capacitatea de exercitare aactivitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte;? documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: a. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani(2010;2011;2012) trebuie sa fie in valoare de minim 9.400.000 Lei.b. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca va avea acces la lichiditati, liniide credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 986.660 Leisau echivalent pentru o perioada de 5 luni, suma suficienta pentru a acopericheltuielile cu constructia in cadrul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectariicerintelor mentionateI. Informatii privind capacitatea tehnica1. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 5 ani* cel putin1 contract avand ca obiect lucrari de constructie noua si/sau reabilitaresi/sau modernizare si/sau largire de drum municipal, national si/sau drumexpres si/sau autostrada, in care participarea ofertantului la contract a fostde minim 4.700.000 Lei, fara TVA;2. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a pus in opera in ultimii 5 ani*mixturi asfaltice pe drum municipal, autostrazi si/sau drumuri nationalesi/sau drumuri expres.3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are drept de folosinta sau detinestatie/statii de asfalt care poate/pot fi disponibilizata/e pentru acest contract.4. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are drept de folosinta sau detinepentru intreaga durata a contractului laborator (de minim gradul II, conform ORDIN Nr. 153 din 11 martie 2010 pentru aprobarea Proceduriiprivind evaluarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea deconstructii in vederea autorizarii.Convertirea in lei/alta valuta, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza lacursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anulrespectiv.Pentru cerintele 3 si 4 se accepta si declaratii de punere la dispozitie a utilajelor., I. Coordonator de Proiect: ReprezentantulAntreprenoruluiCerinte : - Diploma de Inginer, licentiat Experienta profesionala generala: - minim 5(cinci) ani experienta profesionala in domeniul studiilor.Experienta prof. specifica: - experienta prof. in calitate de Coordonator de Proiect sau in pozitii similarecaresunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/AdjunctManager Proiect- experienta prof. in calit. de Coordonator de Proiect sau in pozitii similare: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/AdjunctManager Proiect in cel putin 1 proiect/contract.II. Coord. de Proiect Adjunct: (Adjunctul Reprezentantului Antreprenorului)Cerinte : -Diploma de Inginer, licentiat, Experienta profesionala generala: - minim 5(cinci) ani experienta profesionala in domeniul studiilor.Experienta prof. specifica: - experienta profesionala in calitate de Coordonator de Proiect Adjunct sauin pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect; Coordonatorde Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager ProiectIII. Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii: Cerinte : - Diploma de Inginer, licentiat, Experienta profesionala generala: - minim 5(cinci) ani experienta profesionala in domeniul studiilor.Experienta profesionala specifica: - experienta profesionala in asigurarea calitatii in pozitiile de ResponsabilControl Calitate / Responsabil Asigurarea Calitatii / Sef de LaboratorIV Sef de Santier: Cerinte : - Diploma de Inginer, licentiat al unei Facultati de Constructii.Experienta profesionala generala: - minim 5 (cinci) ani experienta profesionala Experienta profesionalaspecifica: - minim 3 (trei) ani experienta profesionala in calitate de Sef Santier sau inpozitii similare care sunt: Adjunct Sef SantierDoc, Informatii privind subcontractantii.In cazul in care in prop. tehnica este inclusa posib. de a subcontr. o partedin contr. respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile dincontract pe care urmeaza sa le subcontr., procentul pe care-l realizeazaprecum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sauinternationale acreditate care confirma certificarea sistemului demanagement al calitatii pentru ofertant in domeniul de activitatecorespunzator obiectului procedurii, respectiv ISO 9001 sau echivalent(standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite detraducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Nota : Nu se admit operatori economici in curs de certificare. In cazul uneiasocieri, fiecare dintre membrii asocierii trebuie sa prezinte documentelesolicitate, Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sauinternationale acreditate care confirma certificarea sistemului demanagement de mediu pentru ofertant in domeniul de activitatecorespunzator obiectului procedurii, in conformitate cu cerintele ISO 14001sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine aofertantului).Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fieinsotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele se vorprezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota : Nu se admit operatori economici in curs de certificare.In cazul uneiasocieri, fiecare dintre membrii asocierii trebuie sa prezinte documentelesolicitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Propunerea tehnica
40
Descriere: Propunerea tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer