Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE TEREN DE FOTBAL (MINIFOTBAL) SCOALA GIMNAZIALA NR. 1 COMUNA PISCU, JUDETUL GALATI


Detaliu pentru invitatia numarul 329389
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL FINANCIAR SCOALA GIMNAZIALA NR.1 DIMITRIE LUCHIAN
Numar invitatie: 329389/13.06.2012
Denumire contract: EXECUTIE TEREN DE FOTBAL (MINIFOTBAL) SCOALA GIMNAZIALA NR. 1 COMUNA PISCU, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL FINANCIAR SCOALA GIMNAZIALA NR.1 DIMITRIE LUCHIANCod fiscal: 21637961, Adresa: STR. PRINCIPALA, Piscu, Telefon: 0236827873, Fax: 0236827678
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, Piscu, Romania, cod postal: 807245, telefon: +40 0236827873, fax: +40 0236827678, persoana de contact: ANISOARA VRINCEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala Gimnaziala nr. 1 Dimitrie Luchian, comuna Piscu, judetul Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE TEREN DE FOTBAL (MINIFOTBAL) SCOALA GIMNAZIALA NR. 1 COMUNA PISCU, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unui teren de fotbal (minifotbal) in incinta Scolii Gimnaziale nr. 1 Dimitrie Luchian.
II.1.6) CPV: 45212221-1 - Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 5000 lei;
-IMM 50% (completare si prezentare Formular nr.16);
- valabilitate 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor-mentionata in invitatia de participare;
- se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari si este irevocabila. Contul este RO30TREZ3065006XXX007706, deschis la Trezoreria Galati pentru Scoala Gimnaziala nr.1 Dimitrie Luchian, comuna Piscu, cod fiscal 21637961.Scrisoare de garantie bancara model in Sectiunea Formulare - Formular 15. Scrisorile de garantie bancara emise de o banca din strainatate, vor fi prezentate traduse si legalizate. Cuantumul ce se retine conform art.278^1 din O.U.G.34/2006 este de 2.980 lei. Ofertantii au OBLIGATIA de a depune in original dovada constituirii garantiei de participare la sediul autoritatii contractante pana la termenul de depunere a ofertelor-mentionat in invitatia de participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor , mentionate in invitatia de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA;
-modul de constituire al garantiei de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa, alegandu-se din urmatoarele modalitati: a)instrument de garantare emis de de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari sau b)retineri succesive si proportionale din facturile ce se vor deconta.In acest caz(b)contractantul are obligatia sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie la data incheierii contractului de lucrari, iar daca opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin Scrisoare de garantie bancara, aceasta trebuie depusa la contract, in original, si constituie anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Art. 1801. Declaratia privind eligibilitatea -neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Completarea Formularului nr.1- Cazier fiscal pentru ofertant- Cazier judiciarIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaAcest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator.In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.II.Art.1811.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea Formularului nr.2Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator.In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP ( Formularul nr.5)3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura ( Se completeaza Formularul nr.3)4.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 ( Formularul nr.4)Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Vlad Stefan - PrimarPana Dumitrache-ViceprimarComan Paula Adriana- ContabilVrinceanu Anisoara - Director Scoala GimnazialaCiobotaru Gherghina -Responsabil achizitii publiceDeclaratia se completeaza si de ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinator Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal si din care sa reiasa caofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrari de drumuri solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespundent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate;Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice)straine, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise si insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate de la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I.CIFRA DE AFACERI: Cerinta nr.1Informatii privind cifra de afaceri- cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de minim 590.000 lei fara TVA-se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.6 - Informatii generalePentru cifra de afaceri aferenta anilor 2009, 2010 si 2011 se va folosi cursul mediu anual BNR leu/euro, astfel: - pe anul 2009 de 4, 2373 lei/euro- pe anul 2010 de 4, 2099 lei/euro- pe anul 2011 de 4, 2379 lei/euroSe vor prezenta copii dupa bilanturile contabile inclusiv contul de profit si pierdere la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si31.12.2011.In cazul in care ofertantul nu si-a inregistrat bilantul contabil pentru anul 2011, atunci poate prezenta balanta deverificare la data de 31.12.2011 sau alt document probant al cifrei de afaceri.IMM beneficiaza de reduceri de 50% pentru cifra de afaceri. Se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fostinfiintat sau si-a inceput activitatea comerciala;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: EXPERIENTA SIMILARACerinta nr.1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniAceasta lista va fi insotita de cel mult 2 contracte ale caror obiecte au executia de lucrari similare prin care sa confirme executarea lucrarilor in valoare de cel putin 290.000 lei fara TVA.- se va completa si prezenta Formularul nr.8 si anexa acestuia- se vor prezenta copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv in indeplinirea contractului respectiv- in cazul in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va aveain vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada;respectiv- lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., UTILAJECerinta nr.2: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, precum si modul de detinere a acestora.- se solicita completarea si prezentarea Formularuluinr.9Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc, se permite si prezentarea unui angajament.Pentru calificare ofertantul trebuie sa dispuna de echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necesare pentru realizareainvestitiei., PERSONALCerinta nr.3: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.10Pentru fiecare persoana responsabila cu indeplinirea contractului se va preciza functia care va fi indeplinita in cadrul contractului si se va prezenta CV-ul, copii dupa diplomele, atestatele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, valabile la data deschiderii ofertelor, precum si dovada raporturilor contractuale de munca cu ofertantul.Pentru ofertantii straini, se vor prezenta documentele de atestare profesionala echivalenta specifica tarii in care ofertantul este rezident. Aceste documente vor fi insotite de traducerile legalizate in limba romana., SUBCONTRACTANTICerinta nr.4: Declaratia privind partea/partile din contract care suntindeplinite de subcontractanti, acordul si specializarea acestora-se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.12Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul incare parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritateacontractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contracteleprezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. 1.Sistem de management al calitatii pe domeniul corespunzator lucrariiOfertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001 sau echivalent (certificareasistemului de management al calitatii), valabil la data depunerii ofertelor, indomeniul ce face obiectul contractului.Se va atasa copie dupa certificat, dupa caz, document doveditorNu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare, 2.Sistem de management al mediului pe domeniul corespunzator lucrariiOfertantul trebuie sa detina Certificat ISO 14001 sau echivalent (certificareasistemului de management al mediului), valabil la data depunerii ofertelor, indomeniul ce face obiectul contractului.Se va atasa copie dupa certificat, dupa caz, document doveditorNu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: Punctajul maxim acordat la acest criteriu este de 70 puncte. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul urmator: PA=(pret minim / pret n)x70
Garantia lucrarii
30
Descriere: Tehnic : Garantia minima sub care oferta este declarata neconforma este de 12 luni. Durata maxima peste care oferta nu va primi punctaj suplimentar va fi de 36 luni. Pentru oferta cea mai lunga durata de garantie se acorda 30 puncte.Pentru alte oferte se va aplica formula P oferta = durata garantie ofertata / durata de garantie cea mai lunga x punctajul maxim alocat (30 puncte)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer