Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie trotuare, comuna Aricestii Rahtivani, judetul Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 331883
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA ARICESTII RAHTIVANI
Numar invitatie: 331883/18.07.2012
Denumire contract: Executie trotuare, comuna Aricestii Rahtivani, judetul Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA ARICESTII RAHTIVANICod fiscal: 2842927, Adresa: com. Aricestii Rahtivani, sat Aricestii Rahtivani, nr.75, Aricestii Rahtivani, Telefon: 0244-380068, Fax: 0244-380036
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie trotuare, comuna Aricestii Rahtivani, judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie trotuare
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 418, 899.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantia de participare in cuantum de 48.370 lei. Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Garantia de participare se poate depune si prin ordin de plata in contul IBAN RO89TREZ5395006XXX000055, Trezoreria Brazi, CUI 2842927.Valabilitatea garantiei de participare este 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, conform art 278^1 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 6.199 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului , fara TVA.Modul de constituire se va face prin acord comun intre parti, conform art.90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular anexat;Cerinta nr. 2-Declaratie privind eligibilitatea-Completare formular anexat;Cerinta nr. 3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si art. 69^1 din OUG 34/2006-Completare formular anexat pt. Art. 181 din OUG 34/2006 ? se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Atentie: Tertul sustinator nu trebuie sa se gaseasca in situatia care determina excluderea lui din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 lit. a), c¹) si d) din OUG 34/2006;
- Completare formular anexat pt. Art. 69^1 din OUG 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator; Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Cristea Alexandru ? primar, Stroe Gheorghe ? viceprimar, Ditu Laurentiu ? secretar, Zegheru Camelia ? contabil, Ristea Filimon-cosilier achizitii publice, Consilieri locali : Cojan Elena Rodica, Mandica Angelica, Panait Teodor, Rizea Valeria, Scarlat Aurel, ScarlatConstentin-Cristel, Ungureanu Gheorghe, Voicu Alexandru, Dragomir Valentin, Ciobanu Nicolae, Voinea Octavian, MarcuIon Dorin, Sima Ion, Sologon Costel Cristian.- Prezentare certificate fiscale privind impozitele si taxele locale si obligatiile la bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.OBS.Certificatele vor fi prezentate in oricare din formele: - in original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Cerinta nr. 4CERTIFICAT de participare la procedura cu oferta independenta ? in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010-Completare formular anexat. Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul? care a fost eliberat cu cel mult o luna inainte de data deschiderii ofertelor si din care sa rezulte ca in domeniul de activitate al ofertantului se regaseste si tipul de lucrari ce face obiectul prezentei proceduri.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, de a prezenta Cetificatul constatator in original sau copie legalizata, daca initial acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea" conform cu originalul".Pentru pers jurid straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ori apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident (documentul se va prezenta in copie legalizata anexandu-se traducerea autorizata in lb. romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ? media cifrei de afaceri pe ultimii3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu suma de4.800.000 lei fara TVA.Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de catre BNR/BCE pentru anul respectiv: Anul2009 1 euro = 4, 2373 lei2010 1 euro = 4, 2099 lei2011 1 euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-Se va nominaliza cel putin 1 contract de executie de lucrari similare a carei valoare sa fie de minim 2.400.000 lei fara TVA;prezentare copii dupa contractele nominalizate insotite de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si certificari de buna executie de la beneficiarCerinta nr. 2-Decl priv utilajele.Operatorul economic va face dovada ca detine (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) urmatoarele: - Excavator pe senile cu o cupa cu motor termic 0, 40-0, 70 MC;
- Autogreder pana la 175 CP;
- Vibrator de interior pt. Beton actionat electric 0, 9-1, 5 KW;
- Compactor autopropulsat cu rulouri (valturi) pana la 12 TF;
- Compactor static autopropulsat, cu rulouri (valturi), R8-14, DE 14TF;
- Placa vibratoare cu motor ardere interna 10CP, 1600 KGF;Cerinta nr. 3-Asigurarea cu pers.de special.: ing.drum, RTE;CQ.Pentru fiecare personal atestate, diplome, etc. Cerinta nr. 1Certificare ISO 9001:2001 privind managementul calitatii sau echivalent.Cerinta nr. 2Certificare ISO 14001/2005 privind managementul mediului sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara.Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 60 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj=pretul cel mai mic/pretul ofertei luate in calcul x 60
Durata de executie a lucrarilor
30
Descriere: a)? pentru oferta cu durata de executie cea mai mica (Tmin), dar nu mai mica de 2 luni, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte;b)? pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la pct. a) (Tofertat), dar nu mai mare de 6 luni, se acorda punctajul astfel: P durata de executie x = (Tmin/Tofertat) x 30 puncte;c) ? pentru o durata de executie mai mica decat durata minima (2 luni) sau mai mare decat durata maxima (6 luni) indicata de catre autoritatea contractanta, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punt de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: a. pentru oferta cu perioada de garantie acordata lucrarilor cea mai mare (Gmax), dar nu mai mare de 60 luni, se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 10 puncte;b. pentru o perioada de garantie acordata lucrarilor mai mica decat cea prevazuta la pct. a) (Gofertat), dar nu mai mica de 36 luni, se acorda punctajul astfel: P durata de garantie x = (Gofertat / Gmax) x 10 puncte;c) pentru o perioada de garantie acordata lucrarilor egala cu 36 luni oferta va fi declarata neconforma, iar pt. durata maxima, oferta nu va fi punctata suplimentar.Nota: Perioada de garantie - minima acceptata = 36 luni, iar cea maxima acceptata = 60 luni;Perioada de garantie este perioada de timp cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, in cadrul careia, antreprenorul are obligatia inlaturarii pe cheltuiala sa, a tuturor deficientelor aparute datorita nerespectarii clauzelor contractuale si a specificatiilor sau reglementarilor tehnice aplicabile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer