Achizitie publica - EXECUTIE TROTUARE etapa 2 IN COMUNA SINESTI JUDETUL IALOMITA
Detaliu pentru invitatia numarul 324721
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324721/23.04.2012
Denumire contract: EXECUTIE TROTUARE etapa 2 IN COMUNA SINESTI JUDETUL IALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sinesti (Consiliul Local Sinesti Ialomita)Cod fiscal: 4365069, Adresa: Str. Primariei nr. 128, Sinesti, Telefon: 0243 319 506, Fax: 0243 319 506
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Primariei nr. 128, Sinesti, Romania, cod postal: 927720, telefon: +40 243319506, fax: +40 243319506, persoana de contact: Ion Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Primariei nr. 128, Sinesti, Romania, cod postal: 927720, telefon: +40 243319506, fax: +40 243319506, persoana de contact: iuliana haras
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE TROTUARE etapa 2 IN COMUNA SINESTI JUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie trotuar in lungime de 2.455, 7m si 1, 20m latime in satele Lilieci si Sinesti.
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 471 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 8662 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertei.Constituire garantie de participare: a) virament bancar in cont RO15TREZ3935006XXX001418 deschis la Trezoreria Urziceni;b) scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? in original, cu valabilitate de 60 de zile de la data depunerii ofertei.In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de CNSC ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma de 4.330, 74 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA ? instrument de garantare, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale acceptate la plata. In acest caz contractantul va deschide la Trezoreria Urziceni un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Perioada garantiei de buna executie - 24 luni, de la data semnarii PV de receptie la terminarea lucrarilor, fara obiectiuni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea in original - formular A din sectiunea Formulare, completatsemnat si stampilat.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, terti sustinatori.)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea in original - formular B din sectiunea Formulare, completat semnat si stampilat.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, terti sustinatori.)Certificat de atestare fiscala privind achita-rea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila -din care sa reiasa obligatiile exigibile anterior lunii depunerii ofertelorCertificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie pentru toate punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila -din care sa reiasa obligatiile exigibile anterior lunii depunerii ofertelor.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original, completatin conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? formular CPI din sectiunea Formulare; semnat si stampilat.Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese -neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*)- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original, intocmit in conformitate cu art. 69^1 din OUG 34 / 2006 ? semnat si stampilat;Persoane cu functii de decizie: Dumitru Ion ? primar; comisia de evaluare a ofertelorHaras Iuliana ? presedinte comisie, Gheorghe Oltia ? membru, Ivan Iuliana - membru.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, subcontractanti, terti sustinatori.) Certificat constatator, emis, de catre ONRC - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Prezentare document -in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia de evaluare va solicita, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile si rapoartele auditorilor/ comisiei de cenzori aferente bilanturilor contabile respective pe ultimii 3 ani., Declaratie privind cifra medie de afaceri globale pe ultimii trei ani..Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 1.100.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru cele mai importante lucrari.Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani pentru cele mai importante prestatii, Un contract de lucrari similare - prezentarea a cel putin unui contract (amenajare trotuare) sau parte a unui contract de lucrari similare, finalizat la data desfasurarii procedurii, din care sa reiasa ca ofertantul a executat trotuare, a carui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 525.000 lei.Un contract de proiectare similar - prezentarea a cel putin unui contract (amenajare trotuare) sau parte a unui contract de proiectare servicii similare, finalizat la data desfasurarii procedurii, din care sa reiasa ca ofertantul a prestat un serviciu de proiectare trotuare, a carui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 20.000 lei.SauUn contract de lucrari similare - prezentarea a cel putin unui contract proiectare si executie (amenajare trotuare) sau parte a unui contract similar, finalizat la data desfasurarii procedurii, din care sa reiasa ca ofertantul a proiectat si executat trotuare, a carui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 550.000 lei, Declaratie pe propria raspundere referitoa-re la efectivele medii anuale ale personalu-lui angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Nominalizarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile cu executia contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal minim de specialitate cu experienta in domeniu, necesar pentru indeplinirea contractului, astfel: 1. sef de santier.2. responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) atestat MDRT in domeniul lucrarilor ce se executa (lucrari de trotuare/drumuri), valabil la data deschiderii ofertelor.3. responsabil cu calitatea CQ.4. responsabilcu sanatatea sisecuritatea in munca.5. proiectant ? specialitatea drumuriInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, mijloacele de transport, echipa-mentele tehnice de care poate dispune opera-torul economic pentru indeplinirea corespun-zatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca detine acele echipamente utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului. Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001, sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii - respectiv lucrari de trotuare/drumuri
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 15:00