Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie trotuare pasarela - Service Dacia (DN 7), Oras Stefanesti, Judetul Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 326750
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL STEFANESTI
Numar invitatie: 326750/15.05.2012
Denumire contract: Executie trotuare pasarela - Service Dacia (DN 7), Oras Stefanesti, Judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL STEFANESTICod fiscal: 4122574, Adresa: CALEA BUCURESTI, NR 1, stefanesti, Telefon: +40 248266752, Fax: +40 248266752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA BUCURESTI, NR 1, stefanesti, Romania, cod postal: 117715, telefon: +40 248266752, fax: +40 248266752, persoana de contact: DUMITRU IONESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA BUCURESTI, NR 1, stefanesti, Romania, cod postal: 117715, telefon: +40 248266752,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie trotuare pasarela - Service Dacia (DN 7), Oras Stefanesti, Judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor realiza lucrari de "Executie trotuare pasarela - Service Dacia (DN 7), Oras Stefanesti, Judetul Arges"
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 336, 526 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip: 6730lei.Perioada de valabil.a gar de particip: 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depun. ofert..Forma de constituire a gar de particip: in conf.cu preved.art.86 din HG925 act.Modul de restituire a gar de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie;2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valabil.a ofertei.Retinerea gar.de particip: in conditiile prev.de art.87al.1din HG.nr.925/2006 act.si HG76/2010.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf.L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire.AC, potrivit prev.OUG 34/2006, art.2781, poate retine din gar.de particip.suma de 3365 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 2, 5% din valoarea contractului , fara TVA. Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 5% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 sau b)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Se va completa si atasa Formularul - Declaratie privind eligibilitatea NOTA: Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contarctului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006.Certificat fiscal eliberat de autoritatea competenta valabil la data deschiderii ofertelor in original/copie legalizata/copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezint acest document.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006.Se va completa si atasa Formularul - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.3)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese).Se va completa si atasa Formularul- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? Barbuceanu Mihail Dorin, Viceprimar ? Mihalcea Ion, Secretar ? Ion Georgeta, Contabil ? Nicolae Iuliana4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa si atasa Formularul - ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezint acest document.5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa Formularul - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta6)Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.a. Persoanele juridice romane vor prezenta: - Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local catre bugetul de stat Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si contributiilor de asigurari sociale la bugetul genera consolidat ( Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice ) NOTA : Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.b. Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata ale impozitelor, taxelor si contributilor catre stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. 1) Persoane juridice/fizice romane.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se vor atasa urmatoarele documente: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data depunerii ofertelor. Din certificat trebuie sa reiasa ca operatorul este autorizat pentru lucrarile ce fac obiectul acestei proceduri.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2)Persoane juridice /fizice straine. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezint acest document. Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Se vor prezenta Informatii generale si declararea cifrei de afaceri, precum si bilanturile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010). Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), sau de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Cifra de afaceri a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de: 673.000lei.Cifra de afaceri va fi globala conf. art. 185 lit. c din OUG 34/2006. Conversia cifrei de afacere se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: Anul 2008:3.6827 lei Anul 2009:4.2373 lei, Anul 2010:4.2099 lei, .Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor metode decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Fisa de experienta similara precum si recomandari din partea beneficiarilor. Autoritatea contractanta va respecta prevederile art.14 alin.1 si 2 din Ord.509/2011, operatorul economic putand face dovada experientei similare prin oricare din modalitatile prevazute la alin.1, art14 din Ord.509./2011.Executarea in ultimii 5 ani a unui contract avand ca obiect executia de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract, ?Lucrari executate si duse la bun sfarsit?, cu o valoare a contractului de min.336000lei.Se vor prezenta copii dupa: contract, sau parti relevante ale acestuia, procese verbalepartiale si/sau la terminarea lucrarilor si recomandarea din partea beneficiarului., Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii, prin prezentarea unor documente justificative(facturi, acte de proprietate, documente de inchiriere) ca detine minim urmatoarele utilaje, instalatii si echipamente tehnice implicate in realizarea obiectului contractului: min 2 autobasculante, min 1 excavatoar, min 1 buldozer, min 3 cilindrii compactor, min 1 autogreder, min 1 mai compactor, min 1 placa vibratoare., Se va prezenta: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Lista personal de specialitatesi alte categorii: -inginer drumuri, ;
-responsabil tehnic cu executia (RTE);
-responsabil cu controlul calitatii (RTC);?economistpentru intocmirea situatiilor de lucrari.Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se va atasa: 1) Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate) si indeplinirea cerintelor precizate.2)Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea competentelor.3)Declaratia de disponibilitate, cu semnatura persoanei in original., Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, Informatii privind subcontractantii.Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati. Standarde de asigurare a calitatii - Certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de asigurare a protectiei mediului -Certificat SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctaj maxim, 60 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin HG 834/2009. Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat(60 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei pret(n) ? pretul ofertei
o TERMENUL DE GARANTARE AL LUCRARILOR
30
Descriere: Componenta tehnica: 1.Punctajul pentru factorul de evaluare ?termenul de garantie al lucrarilor? este de maxim 20 puncte si se acorda astfel: a)pentru cel mai mare termen de garantie al lucrarilor executate dintre termenele ofertelor (termen oferta minima) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 de puncte;b)pentru alt termen decat cel prevazut la litera a), (termen ofertat) se acorda punctajul astfel: Ptermen de garantie al lucrarilor = (Termen oferta minima / termen ofertat) x 20 puncte.Garantia lucrarilor va tine cont de durata normata de viata a grupelor de lucrari din cadrul investitiei ce urmeaza a se realiza. Durata de garantie minima a lucrarii este de 20 ani. Sub aceasta durata oferta va fi declarata neconforma. Durata de garantie maxima este de 30 de ani. Ofertele care contin durate mai mari de 30 de ani nu vor fi punctate suplimentar, punctajul acordandu-se proportional.
o TERMEN DE REALIZARE A LUCRARILOR
30
Descriere: Componenta tehnica: Pentru cel mai mic termen dintre termenele ofertelor (Pmin) se acorda punctajul maxim, respectiv: Pn=Pmax = 20 puncte, unde Pn = punctajul pentru termenul ofertat. Pentru alt termen (pn), punctajul se va calcula astfel: Pn = Pmax/Pn X 20 puncte, unde Pn si Pmax sunt termene ofertate si se exprima in luni calendaristice. Durata minima de executie este de 2 luni calendaristice, iar durata maxima de executie este de 4 luni calendaristice. Ofertele care contin perioade mai mari de 4 luni calendaristice vor fi declarate neconforme, iar ofertele care contin durate de executie mai mici de 2 luni calendaristice, nu vor fi punctate suplimentar, punctajul acordandu-se proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online - SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer