Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Exp. teh. privind ev. starii de siguranta in expl. in vederea obtinerii avizului si aut. de funct. in conditii de sig. pt. CHE Cumpana, Oesti, Cerbureni, Albesti, Valea Iasului, Noaptes,Baiculesti, Manicesti, Merisani si pentru acumularea Apa Sarata, Ac


Detaliu pentru invitatia numarul 348814
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 348814/19.06.2013
Denumire contract: Exp. teh. privind ev. starii de siguranta in expl. in vederea obtinerii avizului si aut. de funct. in conditii de sig. pt. CHE Cumpana, Oesti, Cerbureni, Albesti, Valea Iasului, Noaptes, Baiculesti, Manicesti, Merisani si pentru acumularea Apa Sarata, Acumularea Dobresti si CHE Leresti, Voinesti; Lot. 2: Exp. tehnica privind ev. starii de siguran?a in exp. a ech. hidroelectrmec. ale evac. de ape mari af. acumularilor: SCROPOASA, baraj SINAIA 0, 2, Apa Sarata, DOBRESTI, si CHE LERESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213074601, Fax: +40 213032545
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Basarabilor, nr. 82-84, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248507289, fax: +40 248507238, persoana de contact: Serviciul Achizitii si Logistica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bulevardul Basarabilor, nr. 82-84, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248507289, fax: +40 248507238, persoana de contact: Serviciul Achizitii si Logistica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Exp. teh. privind ev. starii de siguranta in expl. in vederea obtinerii avizului si aut. de funct. in conditii de sig. pt. CHE Cumpana, Oesti, Cerbureni, Albesti, Valea Iasului, Noaptes, Baiculesti, Manicesti, Merisani si pentru acumularea Apa Sarata, Acumularea Dobresti si CHE Leresti, Voinesti; Lot. 2: Exp. tehnica privind ev. starii de siguran?a in exp. a ech. hidroelectrmec. ale evac. de ape mari af. acumularilor: SCROPOASA, baraj SINAIA 0, 2, Apa Sarata, DOBRESTI, si CHE LERESTI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1: Expertiza tehnica privind evaluarea starii de siguranta in exploatare, obtinerea avizului si autorizatiei de functionare in conditii de siguranta pentru CHE Cumpana, CHE Oesti, CHE Cerbureni, CHE Albesti, CHE Valea Iasului, CHE Noaptes, CHE Baiculesti, CHE Manicesti, CHE Merisani si pentru acumularea Apa Sarata, Acumularea Dobresti si CHE Leresti, CHE VoinestiCod CPV(Rev.2) principal: 71319000-7Lot. 2: Expertiza tehnica privind evaluarea starii de siguran?a in exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice ale evacuatorilor de ape mari aferenteacumularilor: SCROPOASA, baraj SINAIA 0, baraj SINAIA 2, APA SARATA, DOBRESTI, si CHE LERESTI
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 875 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
PT. fiecare lot: Lot 1:650 Lei.Lot. 2:150 LeiNOTA: Ofertantii I.M.M. vor depunere pana la data limita de depunere a ofertelor, declaratia pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal al I.M.M., in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004. pt. a beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, conform art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004.2)Forme de constituire acceptate: conform art. 86 din H.G. nr.925/2006 -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau-virament bancar in contul: RO78RNCB0024010067260001, deschis la BCR Curtea de Arges -depunere in numerar la casierie autoritate contractanta.3) Valabilitatea garantiei: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art.86, alin.2 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se face in conditiile art. 88 din H.G. nr.925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare astfel: -in oricare din situatiile prevazute de art. 87, alin. 1 din H.G. 925/2006 ofertantul pierzand suma constituita;ATENTIE! Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare, in cuantumul si in una din formele acceptate, la sedinta de deschidere a ofertelor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Data echivalentei Lei/Euro este cursul comunicat de BNR din prima zi lucratoare a saptaminii de dinaintea deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si181 din OUG nr.34/2006A)Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare in original Anexa nr. 10 din Sectiunea ?Formulare?Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006 actualizata.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiprezentare completat, in original, ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, actualizata de OUG nr. 76/2010? , conform Formular A din Capitolul III.Ofertantul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr.34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.NOTA: Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: 1. Remus Adrian BORZA ? adminstrator judiciar2. Dumitru Remus VULPESCU ? administrator special3. Mihail Stanculescu ? director general SC Hidroelectrica SA4. Constantin IVAN ? director SH Curtea de Arges5.Rozalia Draghici ? Director Adj. Economic SH Curtea de Arges6.Aurel Jianu - Director Adjunct Productie SH Curtea de Arges7. Bogdan David -Director UH Campulung8. Doina Mateescu - Sef Serviciu Tehnic SH C. de Arges9. Herisanu Nicolae - Inginer Sef UH Campulung10. Bogatoniu Sorin - Sef Birou Achizitii -SC Hidroelectrica SA Bucuresti11. Elena Iosifescu ? Ing. Pr. Serviciul Tehnic SH C. de Arges12. Romulus Bratucu ? Ing. Pr. Serviciul Tehnic SH C. de Arges13. Ursu Sandel - Consilier Juridic Birou AchizitiiSC Hidroelectrica SA14. Marin Zlate ? Ing. Pr. Specialist Serviciul Achizitii si Logistica SH Arges15. Daniela Hanches ? Ing. Pr. Serviciul Achizitii si Logistica SH ArgesCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314 / 2010.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii; Prezentare completata, in original, Anexa la Ordinul ANRMAP nr. 314/2010Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 17 din Ordinul MPAM nr. 2358/2010 si art.22 din Ordinul MPAM nr. 114/2002Modalitatea de indeplinire: Pentru Lotul2: Declaratia privind respectarea conditiilor de evitare a situatiilor de conflict de interese prevazute de art. 17 alin.2 din Ordinul nr. 2.358/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si atestarea corpului de experti pentru evaluarea starii de siguranta in exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice aferente barajelor incadrate in categoriile de importanta A, B, C si D, NTLH ? 051 cu modificarile si completarile ulterioare, Pentru Lotul 1: Declaratia privind respectarea conditiilor de evitare a situatiilor de conflict de interese prevazute si de art. 22 alin. 3 din Regulamentul privind organizarea si certificarea corpului de experti pentru evaluarea starii de siguranta in exploatare a barajelor incadrate in categoriile de importanta A si B ? NTLH-014, aprobat prin Ordinul nr. 114/2002, cu modificarile si completarile ulterioare? in original. Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice romaneCertificat Constatator, emis de ONRCModalitatea de indeplinire ?Prezentare Certificat Constatator, emis de ONRC in care informatiile sa fie reale /actuale la data limita pentru depunerea ofertelor in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei de servicii conform Temelor de executie .Cerinta minima de calificare: obiectul contractului de achizitie publica atribuit prin prezenta procedura trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.Atentie: Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentului in original/copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.Pentru persoane fizice romane (daca este cazul): 1. Autorizatie de functionaresau altele echivalente, in original sau copie conform cu originalul, valabile da data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 2AutorizariPentru Lotul 1: a) Certificatul de expert pentru persoanace elaboreaza documentatitiile de evaluare a starii de siguranta in exploatare a barajelor incadrate in categoriile de importanta A si B, emis in conformitate cu Regulamentul privind organizarea si certificarea corpului de experti pentru evaluarea starii de siguranta in exploatare a barajelor incadrate in categoriile de importanta A si B-NTLH 014 iar pentru categoriile de importanta C si D -NTLH 015, aprobate prin Ordinul ministrului si protectiei mediului nr. 114/2002(A)Pentru Lotul 2: a) Certificatul de expert EHEM pentru persoanace elaboreaza documentatitiile de evaluare a starii de siguranta in exploatare a echipamentelor (EHEM) incadrate in categoriile de importanta A si B, emis in conformitate cu Regulamentul privind organizarea si certificarea corpului de experti pentru evaluarea starii de siguranta in exploatare a a echipamentelor (EHEM) incadrate in categoriile de importanta A si B-NTLH 014 iar pentru categoriile de importanta C si D -NTLH 015, aprobate prin Ordinul ministrului si protectiei mediului nr. 2358/2010Certificatele de expert trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se vor prezenta in copie, urmand ca la solicitarea achizitorului sa se prezinte si in original sau copie legalizata, pentru autentificarea datelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniCerinta nr. 21.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Modalitatea de indeplinire pentru cerinta 11.Se va prezenta completata in original, Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, conform Anexei nr. 15 din capitolul Formulare.Lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre client privat beneficiar.Achizitorul are dreptul de a se informa in legatura cu modul de indeplinire a obligatiilor contractuale privind prestarea serviciilor.Se va completa cite o declaratie pentru fiecare lot pentru care operatorul economic participa la procedura.Modalitatea de indeplinire pentru cerinta 21.Se va prezenta completata in original, Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere conform Anexei 14 din Sectiunea III.Ofertantul va nominaliza persoanele Responsabilecu prestarea serviciilor, autorizati ca experti in conformitate cu Regulamentul privind organizarea si certificarea corpului de experti pentru evaluarea starii de siguranta in exploatare a barajelor incadrate in categoriile de importanta A si B-NTLH 014 iar pentru categoriile de importanta C si D -NTLH 015, aprobate prin Ordinul ministrului si protectiei mediului nr. 114/2002(APentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer