Achizitie publica - "Expertiza tehnica a sediilor judecatoriilor: Judecatoria Craiova, Judecatoria Calafat, Judecatoria Segarcea "
Detaliu pentru invitatia numarul 325375
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325375/27.04.2012
Denumire contract: "Expertizatehnica a sediilor judecatoriilor: Judecatoria Craiova, Judecatoria Calafat, Judecatoria Segarcea "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTribunalul DoljCod fiscal: 4941447, Adresa: Str. Brestei, nr. 12, Craiova, Telefon: 0251/418612, Fax: 0251/419851
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Tribunalul Dolj, Craiova, strada Brestei nr.12, secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tribunalul Dolj, Craiova, strada Brestei nr.12
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Expertizatehnica a sediilor judecatoriilor: Judecatoria Craiova, Judecatoria Calafat, Judecatoria Segarcea "
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Tribunalul Dolj in calitate de ordonator tertiar de credite intentioneaza sa execute lucrari de reparatii capitale lajudecatoriile : Judecatoria Craiova, Judecatoria Calafat si Judecatoria Segarcea, motiv pentru care se solicita expertiza tehnica a sediilor judecatoriilormentionate.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare se solicita conf. art.43ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .2.Constituirea garantiei de participare se face in conformitate cuprevederileart.86 alin 1 dinH.G.nr.925/2006.3.Garantia de participare se poate depune si cu numerar la casieria autoritatii contractante.4.Contul in care se va depune garantiaeste : Tribunalul Dolj, cont: RO30TREZ2915005XXX004806 , Trezoreria Municipiului Craiova, Cod Fiscal 4941447.5.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de90 zile (perioada de valabilitate si a ofertei)de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.6.Cuantumul garantiei de participare este de1920ron, din care: lotul nr.1=960ron, lotul nr.2=480ron, lotul nr.3=480ron7.Garantia de participare stabilita pe loturi este mentionata pe fiecare lot in parte siin anexa B.8. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantiebancara este recomandabil ca aceastasa fie emisa de catreo banca din Romania.
Garantie de buna executie
Se solicita constituirea garantiei de buna executiein procent de 10% din valoarea estimata a contractului fara t.v.a .Garantia de buna executie se va constitui conform prevederilorart. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul scrisorii de garantie bancara este recomandabil ca aceastasa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010- formularul nr 22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare. - formularul nr 33.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare. - formularul nr 44.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare .- formularul nr 1- formularul nr 55.In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire , persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Presedinte Preoteasa Carmen, Manager economic Mainerici Georgeta; Comisia D.E.P.O.: Presedinte Lixandru Horia Alexe, Barbu Giani Marius, Barbu Adrian Constantin, Dorobantu Liliana, Dragusin Marcela, Comisia de evaluare: Presedinte Stoiculescu Catalin, Lambropulos Maria , Enculescu Cristian, Banica Violeta, Voica Mariea.6.Certificat de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1.Certificat constatator emis de catre ONRC - se poate prezenta in oricare dintre formele : original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"2.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va transmite autoritatii contractante , pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor servicii de expertize, similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza, in ultimii 3 ani.2.Se va prezenta cel putin o recomandareprivind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, conform art. 97^1 din H.G. nr. 925/2006.3.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are ca angajat(salariat sau colaborator) cel putin un experttehnic atestat MLPAT.De asemenea trebuie sa demonstreze ca are posibilitatea de a colabora cu numarul de experti necesariin efectuarea expertizei si avand specializarea solicitata (in constructii structura de rezistenta, instalatii electrice, instalatii termice si sanitare , etc.). 1.Ofertantul va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor - copie certificata pentru conformitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 14:04