Achizitie publica - Expertiza privind receptiile lucrarilor de constructii si de instalatii din aripile de est-vest si lucrari exterioare aferente Casei Academiei
Detaliu pentru invitatia numarul 338063
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338063/24.10.2012
Denumire contract: Expertiza privind receptiile lucrarilor de constructii si de instalatii din aripile de est-vest si lucrari exterioare aferente Casei Academiei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIAROMANACod fiscal: 4192472, Adresa: CALEA VICTORIEI, NR.125, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 2128650, Fax: +40 2128649
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA VICTORIEI, NR.125, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010071, telefon: +40 2128640-132, fax: +40 2128649, persoana de contact: ILEANA ANDRA MARCULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA VICTORIEI, NR.125, SECTOR 1, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CERCETARE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Expertiza privind receptiile lucrarilor de constructii si de instalatii din aripile de est-vest si lucrari exterioare aferente Casei Academiei
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de expertiza privind receptiile lucrarilor de constructii si de instalatii din aripile de est-vest si lucrari exterioare aferente Casei Academiei, efectuate de Asocierea BOG`ART ? ARCOM in baza contractului nr. 15/2002, conform proiectelor intocmite de Proiectantul SC Carpati Proiect SRL
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 1.612, 90LEI (80.645 LEI X 2%). IN CAZUL IN CARE OFERTANTUL DEPUNE O CONTESTATIE CARE VA FI RESPINSA DE CNSC CA NEFONDATA, SE VA RETINE CONTESTATORULUI SUMA CALCULATA CF. ART. 278^1, AL (1) DIN OUG 34/2006, RESPECTIV, 806, 45 LEI [80.645 LEI X 1%). GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA CONSTITUI IN LEI, FIE PRIN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS CONFORM LEGII DE CATRE O SOCIETATE BANCARA ORI DE CATRE O SOCIETATE DE ASIGURARI, FIE PRIN ORDIN DE PLATA (VIRAMENT) EMIS DE OFERTANT IN FAVOAREA AUTORITATII CONTRACTANTE, IN CONTUL RO90TREZ7005005XXX000193 DESCHIS LA DIRECTIA DE TREZORERIE SI CONTABILITATE PUBLICA A MUNICIPIULUI BUCURESTI, ORICARE DIN VARIANTELE DE MAI SUS VA ALEGE, OFERTANTUL TREBUIE SA DEPUNA IN ORIGINAL DOCUMENTUL DE CONSTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, PANA CEL MAI TARZIU LA DATA SI ORA DESCHIDERII OFERTELOR, CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE CEL PUTIN 60 (SAIZECI) DE ZILE DE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTEI. DACA OFERTANTUL BENEFICIAZA DE REDUCERILE PREVAZUTE DE LEGEA NR. 346/2004, ACESTA VA DEPUNE O DECLARATIE PR PROPRIA RASPUNDERE IN ACEST SENS. GARANTIA DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE CERERE DE OFERTA VA FI RESTITUITA CONFORM ART 87 SI 88 DIN HG 925/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE. ACHIZITORUL ARE OBLIGATIA DE A ELIBERA GARANTIA PENTRU PARTICIPARE SI DE A EMITE ORDINUL DE INCEPERE A CONTRACTULUI IN CEL MULT 3 (TREI) ZILE LUCRATOARE DE LA SEMNAREA CONTRACTULUI.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completarea Formularului nr.2.Cerinta nr.2 Declaratii privind eligibilitatea: Completarea Formularului nr.3 sau cazier judiciar al companiei.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr.3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006: Completarea Formularului nr.4.Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.3 si 4 si a documentelor de confirmare.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006: Completarea Formularului nr.7. (se solicita de la toti participanti la procedura, inclusiv de subcontractanti, sustinatori)Documente de verificare: - certificat constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G.nr.34/2006: ?Ofertantul /Candidatul /Ofertantulasociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care aredrept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator: Lista persoanelor din cadrul ACADEMIEI ROMANE cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire- Acad. Ionel Haiduc - Presedinte al Academiei Romane- Acad. Dan Berindei - Vicepresedinte al Academiei Romane- Acad. Ioan Cristian Hera - Vicepresedinte al Academiei Romane- Acad. Ionel ValentinVlad - Vicepresedinte al Academiei Romane- Acad. Marius Sala - Vicepresedinte al Academiei Romane- Prof.univ.dr.Cornel Ionescu - Director General al Academiei Romane- Ec. Dragos Fodi - Director Directia Economica- Ec. Dumitru Dinu - Director Directia Patrimoniu- Prof.univ.dr.Mihai Sandru - Sef Serviciu Juridic- ec. Marculescu Andra - Presedinte al comisiei de evaluare a ofertelor(Inspector de specialitate - Compartimentul Intern Specializat in atribuirea contractelor de Achizitii Publice )- ec. Secu Cristina - Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- ec. Alexe Zamfirita - Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- ec. Stafi Luminita - Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- ec. Morometescu Cristina- Membru al comisiei de evaluare a ofertelorIn conformitate cu art. 13 din LEGEA Nr. 279 din 7 decembrie 2011 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afinpana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate aferenta obiectului contractului.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conforma cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind capacitatea tehnicaSe va completa Formularul nr.5 ?Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Documente de confirmare care insotesc formularul: a. Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar (continand datele cuprinse in formularul nr6)b. Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului daca beneficiarul este client privat si din motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia.- Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale se poate demonstra si pebaza informatiilor cuprinse in documentele constatatoare eliberate deautoritatile contractante la finalizarea contractelor de servicii din ultimii treiani sau prin alte documente edificatoare cum ar fi: copii ale partilor relevanteale contractelor respectiv: partile, obiectul contractului, durata, valoare, semnaturi si recomandari din partea beneficiarului /clientului., Cerinta nr. 2 Informatii privind personalul tehnic de specialitateCompletarea Formularului nr. 9 - Informatii despre personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiOfertantul va face dovada existentei personalului calificat (echipa de proiect)necesar pentru elaborarea studiului conform caietului de sarcini.? Documente de confirmare: 1. Lista cu personalul, considerat necesar pentru executarea contractului.2. CV-uri in format european cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea expertilor tehnici autorizati.3. Atestare experti tehnici autorizati ( de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 10:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 10:18