Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Expertiza tehnica si studiu hidrogeotehnic bd. Marii Uniri, zona Elice, bl. P-uri


Detaliu pentru invitatia numarul 355631
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Galati
Numar invitatie: 355631/11.11.2013
Denumire contract: Expertiza tehnicasi studiu hidrogeotehnic bd. Marii Uniri, zona Elice, bl. P-uri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Expertiza tehnicasi studiu hidrogeotehnic bd. Marii Uniri, zona Elice, bl. P-uri
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de expertiza tehnica si studiu hidrogeotehnic in vederea identificarii si eliminarii fenomenelor de instabilitate a terenului care se manifesta in zona falezei superioare a Dunarii, la "Elice". Se urmaresc: lucrari de ridicare topografica si realizarea modelului digital al terenului; lucrari de investigare geofizica; lucrari de foraj si instalare sistem de monitorizare geotehnic; lucrari de foraj si instalare sistem de monitorizare hidrogeologic; lucrari de laborator.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 5.600 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar (ordin de plata sau fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor; Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite in original la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei. Garantia de participare va fi atasata si in SEAP la invitatia de participare. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus , in acest caz se va atasa in SEAP si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. In cazul in care Consiliul respinge pe fond contestatia din garantia de participare se va retine suma conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, cursul de referinta leu/alta valuta se va face pentru ziua in care a fost publicata invitatia de participare la cursul oficial anuntat de BNR
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 7% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia in acest caz de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct, la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - completare Formular;
-Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular; Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, lit. c1)si lit. d din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;
-Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 - completare Formular.(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - Stan Marius , viceprimar - Radu Cosca, viceprimar - Popa Florin , city manager ? Vlaicu Gheorghe Aurel, director Directia Generala de Dezvoltare-Bucur Adrian, sef serviciu Buget - Campeanu Rodica, Stadoleanu Ioan Daniel- Director Directia Generala Buget Finante, Crivat Liliana, Ciocarlan Livica, Tarola Odeta, Serviciul Investitii-Pavlenco Violeta, consilieri locali: Avramescu Marian, Bogatu Hristache, Bucatanschi Mihail, Bugeag Gheorghe, Cocu Desilia, Cristache Catalin, Dascalu Monica, Dima Cristian, Dobrea Victor, Enache Cristian Sorin, Gavan Eugen, Ghetu Ilie, Humelnicu Marius, Ilie Zanfir, Malinovici Victor, Manoliu Mihai, Marian Alexandru, Mihai Alin, Mihailov Raul, Musat Carmina Liana, Paladi Gina, Rainea Nicolae, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Vasoi Costel;
-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat al statului) - formular tip emis de autoritatea competenta din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(se va corela cu termenul legal al scadentei de plata);
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(se va corela cu termenul legal al scadentei de plata). Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012). Se va completa Formularul Informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor serviciilor prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat in ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) servicii similare cu obiectul licitatiei(expertiza tehnica si studiu hidrogeotehnic) la nivelul a cel putin unui contract/maxim doua contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 250.000 lei fara TVA.Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate deo autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, care sa indice, valori, beneficiari, perioada si locul prestarii serviciilor si daca au fost duse la bun sfarsit., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani., Lista cu personalul responsabil direct de indeplinirea contractului de achizitie publica.Lista de personal va contine cel putin doi experti-cheie: - Expert 1/teamleader: Expert in geotehnica si fundatii (domeniul Af): absolvent inginerie civila/inginerie geologica, cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta, experientagenerala in domeniul studiilor de 5 ani- Expert 2- Expert in hidrogeologie urbana: absolvent inginerie civila/inginerie geologica, cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta, experientagenerala in domeniul studiilor de 5 ani.Pentru fiecare expert se solicita ca documente doveditoare ale pregatirii profesionale si calificarii doar copii lizibile autorizatie/atestat si/sau legitimatia detinute, valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care expertul propus nu are relatii contractuale cu ofertantul se va prezenta contract de colaborare/ prestari servicii/ angajament de participare.Alti specialisti implicati in proiect: - minim 3 absolventi inginerie civila ? specialitatea: geotehnica si fundatii;
- minim 1 absolvent inginerie civila ? specialitatea geofizica;
- minim 2 absolventi inginerie hidrologie si meteorologie- specialitatea: hidrogeologie;
- minim 1 absolvent inginerie civila? specialitatea: geodezie;
- minim 1 absolvent inginerie civila? specialitatea: geologie.Se vor prezenta documente doveditoare ale pregatirii profesionale si calificarii personalului: CVuri, diplome de studii superioare cu licenta, in domeniile de specialitate; atestate, certificate, sau alte documente doveditoare. De asemenea se vor prezenta copii dupa contractele de munca sau contract de colaborare/prestare servicii/angajament de participare., Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamente tehnice, de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Necesar minim: - echipamente folosite pentru foraje: *foreze manuale sau instalatii de foraj de gabarit redus: adancimea de investigare 10÷25m;*instalatii de foraj mecanice- aparatura piezo-inclinometrica pentru executarea forajelor geotehnice;
- echipamente minime necesare pentru realizarea incercarilor de laborator: *Cilindri gradati cu capacitatee de 1000 ml;*Areometre tip Casa Grande cu precizie de 0.002, cu termometre;*Picnometre cu capacitatea de 100 ml;*Baie de nisip ;*Penetrometru cu con pentru determinarea limitei superioare de plasticitate;*Aparate de compresiune monoaxiala- edometre;*Aparate de forfecare directa;*Aparate de compresiune triaxiala;*Aparate de compresiune triaxiala ciclica.Ofertantii vor prezenta documente din care sa reiasa forma de detinere (inchiriere, vanzare-cumparare, leasing, angajament sustinator, contract de prestari servicii sau alte forme de punere la dispozitie), a necesarului minim de utilaje., Informatii privind asocierea (daca e cazul)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna in conditiile prevazute de art.44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unui grup de operatori care depun in comun o oferta, cerintele obligatorii privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de catre fiecare operator in parte, iar cerintele obligatorii privind situatia economica si financiara, respectiv capacitatea tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii grupului respectiv. In cazul in care oferta depusa de o asociere de mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului., Informatii privind tertul sustinator tehnic si profesional(daca e cazul) in conditiile art. 190 din OUG nr. 34/2006. Se vor prezenta: Angajamentul ferm al persoanei respective, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a), c1) si d), Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind subcontractareaIn cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul repectiv, ofertantul are obligatia de a preciya partea/partile din contract pe care urmeaza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.11.2013 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer