Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Expertiza tehnica, Proiect Tehnic, Detalii de Executie si Caiete de Sarcini pentru realizarea Proiectului ??Reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 223;Tronsonul Cernavoda-Rasova-Aliman-Ion Corvin, km 55+100 ? 75+250; 77+000 ? 93+420 ?


Detaliu pentru invitatia numarul 342350
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL CONSTANTA
Numar invitatie: 342350/01.02.2013
Denumire contract: Expertiza tehnica, Proiect Tehnic, Detalii de Executie si Caiete de Sarcini pentru realizarea Proiectului ??Reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 223;Tronsonul Cernavoda-Rasova-Aliman-Ion Corvin, km 55+100 ? 75+250; 77+000 ? 93+420 ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241708413, fax: +40 0241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, Bd.Tomis nr.51, Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Expertiza tehnica, Proiect Tehnic, Detalii de Executie si Caiete de Sarcini pentru realizarea Proiectului ??Reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 223;Tronsonul Cernavoda-Rasova-Aliman-Ion Corvin, km 55+100 ? 75+250; 77+000 ? 93+420 ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului : Intocmire Expertiza tehnica, Proiect Tehnic, Detalii de Executie si a Caietelor de sarcini pe specialitati necesare realizarii obiectivului ?Reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 223;Tronsonul Cernavoda-Rasova-Aliman-Ion Corvin, km 55+100 ? 75+250; 77+000 ? 93+420?.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 488, 235 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P. se solicita in cuantum de 4.800 lei, respectiv aprox.1 % din valoarea estimata.Pt. garantia de participare in alta valuta, echivl.lei va fi conform curs BNR la data calculata cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din invit.de participare. Perioada de valabilit. a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, repsectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de particip.se va constitui prin virament bancar in contul nr.RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, conform.art.86 alin.(1)din HG nr.925/2006 actualizata.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de preved. Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiint si dez. intrep. mici si mijlocii, cu modif.si complet. ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Nota: In cazul unei contestatii si CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art. 278^1 alin. (1) lit.b) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, respectiv 4.268, 23 lei. In cazul in care GP este depusa in alta valuta decat lei, se va face echivalenta lei/valuta la o data cu 5 zile inainte de datatermenului limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara T.V.A.Constituire: prin instrument de garantare conform art.90 alin.(1)din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Constit.prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art.92 alin.(3)din H.G.925/2006 cu modificarile si completarile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006- Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrare in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 3. Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006- Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 completata conform Formularului 4 . Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a) , lit. c^1 si d) din OUG 34/2006 de catre tertul sustinator, daca este cazul.Pentru persoane juridice romane: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2.Persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006.Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.- Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr.337/2006, conformFormularului 5 din Sectiunea III Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Constantinescu Nicusor Daniel, Darie Cristian, Dragomir Nicolae Cristinel, Belu Mariana, Titimeaua Ionut, Taicutu Felicia, Rancichi Sebastian Florin, Vasile Carmen-Florentina, Cenusa Titi, Vornicu Elena, Lungu Mihaela, Mihaiesi Gabriela, Boaca Mihaela, Blacioti Georgeta, Comanici Carmen, Badila Eduard Gabriel, Marin Raluca Alina, Tanasa Getuta, Simion Lucian, Pedestru Carmen Adriana Luminita, Ragalie Danut, Nache Ioan Mihai.Consilieri judeteni: Albu Ioan, Anghel Panait, Bedivan Dumitru, Carp Doina-Eufrosina, Crusoveanu Marian, Constantin Florian, Dumitrache Ion, Florea Dumitru, Fronescu Nicolae-Stelian, Fintina Ionut, Gavrila Florin-Tudor, Gheorghe Corina, Ioana Elena, Magiru Maria, Marin Laurentiu-Marius, Mascas Alexandru-Gabriel, Marcus Ioan, Mandila Gheorghe, Memis Baiazid, Mihaesi Gheorghe, Mocianu Sorin, Munteanu Petrica, Osman Fedbi, Panait Cornel, Peride Niculae, Prodan Ecaterina, Radu Ion, Slabu Gheorghe, Silaghi Eugen, Sponte Adrian-Doru, Teodorescu Atanasie, Tutuianu Marius-Horia, Ulmeanu Ciprian-George.Nota: Declaratia va fi prezentata atat de catre asociat, subcontractant, cat si de catre tert sustinator daca este cazul- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/2010: Prezentare declaratie, conform modelului din Formularul 6.- Declaratie privind calitatea de participant: Prezentare declaratie, conform Formularului 7 din Sectiunea III Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. 1.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carui oferta urmeaza a fi declarata castigatoare va prezenta, certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata, pentru conformitatea documentului depus in oferta.2.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completare Formular 8 - Informatii generale, din care sa rezulte si media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, Se solicita ca cifra medie globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim: 950.000 lei. Completare Formular 8 si prezentbilanturile aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati, sau orice alte documente justificativedisponibile, din care sa rezulte indicatorul financiar aferent ultimilor 3 ani financiari incheiati. Documentele se vor prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nota: Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR, aferente anilor respectivi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completare Formular 9 - Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Completare Formular 10 - Experienta similara in domeniul contractului: -un contract similar in valoare de minim 450.000 lei fara TVA, prestat in ultimii 3 ani. Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experinetei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR, aferente anilor respectivi., Cerinte pt.demonstrarea exp.similara: Fisa de experienta similara;prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnat de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme experienta similara astfel cum a fost solicitata, respectiv din care sa rezulte: denumirea client/autoritate, valoarea contractului, modul de indeplinire a contractului si perioada derularii contractului., Completare Formular 11 - Declaratie pe proprie raspundere ca dispune de licenta de program pentru prestarea serviciilor de proiectare., Completare Formular 12 - Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant pt prestarea serviciilor, a.Manager de proiect- Cerinte: Studii superioare si studii postuniversitare/ specializare in management de proiect obtinuta in urma unor cursuri recunoscute national (CNFPA) si/sau international;Experienta in coordonarea unei echipe de proiectare, respectiv sa fi condus minim 1 (un) proiect in calitate de manager;b. Inginer specialist in proiectare lucrari de drumuri- Cerinte: Studii superioare - specializare constructii drumuri si poduri;Experienta specifica in pozitia propusa in cadrul echipei;c.Inginer specialist in proiectare lucrari de poduri- Cerinte: Studii superioare- specializare constructii drumuri si poduri;Experienta specifica in pozitia propusa in cadrul echipei;d.Geolog - Cerinte: Studii superioare - specializare geologie;Experienta specifica in pozitia propusa in cadrul echipei;, e.Topograf autorizat(atestat ANCPI sau echivalent in tara de origine a ofertantului)-Cerinte: Studii superioare; Atestat/autorizare in domeniul topo, valabile la data limita de depunere a ofertelor;f.Expert tehnic atestat MDRT conform Ordin nr.777/2003 in domeniile: A4, B2, D si a HG 925/1995 sau de un alt organism echivalent pentru activitati de expertiza tehnica in tara in care specialistul este rezident;g.Inginer specialist constructii ? cantitati si devize.Studii superioare-specializare constructii civile/industriale;Experienta specifica in pozitia in cadrul echipei;h.Specialist inginerie economica in constructii sau Gestionar documente.Studii superioare - specializare inginerie economica;Experienta specifica in pozitia propusa in cadrul echipei;i.Economist-Cerinte: Studii superioare in domeniul economic;Experienta specifica in pozitia propusa in cadrul echipei;j.Responsabil cu protectia muncii si siguranta in santier, faza proiectare. Atestare profesionala pentru activitatea de responsabil/inspector cu protectia muncii conform Legii nr.319/2006, Cerinte pentru personalul alocat: CV-uri si documentele care demonstreaza calificarea/atestarea experientei specifice pentru pozitia propusa in cadrul echipei, respectiv: diplome studii, atestate valabile la data limita depunerii ofertelor, (acolo unde sunt solicitate aceste atestate.Pentru personalul al carui angajament a fost obtinut in vederea derularii contractului, completarea unei declaratii de disponibilitate sau angajament de participare, pentru serviciile care urmeaza a fi prestate in perioada contractuala.Nota: O persoana propusa in echipa poate cumula cel mult doua din pozitiile mentionate mai sus, Pentru verificarea proiectului operatorul economic trebuie sa faca dovada ca poate asigura verificarea tehnica a proiectului de catre verificatori tehnici atestati, respectiv 3 (trei) verificatori atesati MDRT confrom Ordin nr.777/2003 in domeniile A, B, D si Is, aferente contractului.In vederea demonstrarii indeplinirii acestei cerintede verificare se vor prezenta copii dupa atestate, legitimatii sau autorizatii valabilie la data limita de depunere a ofertelor, pentru personalul propus pentru verificarea proiectului, insotit de declaratii disponibilitate sau angajament de participare.Verificatorul de proiect va fi independent respectiv nu va face parte din colectivul de elaborare a proiectului, Informatii privind privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere ofertelor. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Copie document, cu mentiunea "conform cu originalul"., Certificarea conform standardului de mediu ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Copie document, cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Perioada de prestare a serviciilor
20
Descriere:
Nr. experti/specialisti
15
Descriere: Numarul total de experti/specialisti alocate prestarii serviciilor de proiectare
Metodologia de gestionare a riscurilor
15
Descriere: Metodologia de gestionare a riscurilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2013 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer