Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - expertizare si proiectare lucrari de reparatii 2 poduri


Detaliu pentru invitatia numarul 335389
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 335389/14.09.2012
Denumire contract: expertizare si proiectare lucrari de reparatii 2 poduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL 1 MAI NR.6, SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783, persoana de contact: ING.ATITIENEI IULIAN-Birou Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BDUL 1 MAI NR.6, SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783, persoana de contact: ING.ATITIENEI IULIAN-Birou Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: expertizare si proiectare lucrari de reparatii 2 poduri
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Expertizarea si proiectarea lucrarilor de reparatii la 2 (doua) poduri din cadrul Ocolului Silvic Iacobeni ? Directia Silvica Suceava.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 51, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin viramentbancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Aceasta reprezinta 2%, din valoarea maxima alocata pentru fiecare lot in parte.Cuantumul total al garantiei de participare la licitatie este de: 1.030, 00 lei.Cuantumul garantiei de participare la licitatie pe loturi este prezentat in anexa B.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovadaconstituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (facand dovada inacest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor incategoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA), Cont IBAN RO41BRDE340SV10287103400 deschis la BRD-SUCEAVAPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 zile), de la datalimita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: 5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA) . Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreagaperioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006);Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii (conf. art. 90 alin.3 din OUG 34/2006): retineri succesive dinplata cuvenita pentru facturile partiale ;Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuiaun cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA).*Contractul se va semna dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului(fara TVA)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAPSe va completa si depune Formularul F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuireCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Persoane cu functie de decizie in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva: Adam Craciunescu, Mohanu Gheorghe, Liviu Pavel, Gabriela Gatu, Sabin Bratu, Daniel Robu, Adrian Musuroi, Florentina Prisacaru, Bogadn Dumitrescu, Alina Suciu, Jean Visan, Nica Marius, Sorin Florea, Stanescu Stefan, Laurentiu Cristian Paduraru, Sorin Ciobanu, Ana Titu.Persoane cu functii de decizie din cadrul Directiei Silvice Suceava: - Ing. Sorin CIOBANU- Ing. Valerian SOLOVASTRU- Ec. Vasile RUSU- Ing. George CELSIESe va completa si depune Formularul F4 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire .Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de laprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 3Declaratie privind eligibilitateaSe va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Se va completa si depune Formularul 12 B din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publicesau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetarCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Se va prezenta si depune - confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul socialoperatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in carese depune oferta.eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nuvizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aimpozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in careofertantul este rezident. Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire - respectiv codCAEN: 7112 ? Activitati de inginerie si consultanta legate de acestea.Se va prezenta si depune Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor ? in oricare din formele: in original, copie legalizata, copie lizibilasi stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate activitati de inginerie si consultanta legate de acestea si la carenu s-a declarat falimentul.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceriCerinta minima obligatorie: Cifra medie anuala de afaceri globala, din celmult ultimii trei ani, trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea in lei alotului/loturilor pentru care participa la licitatie., Se va completa si depune: Formularul B din sectiunea FORMULARE - inoriginalSe va lua in calcul cursul BCE valabil pentru data de 31 decembrie alfiecarui an.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2009:4, 2399 lei/euro2010:4, 2122 lei/euro2011:4, 2349 lei/euroSe va prezenta si depune: Bilantul contabil la 31.12 2011 , vizat siinregistrat de organele competente sau dupa caz, (copie certificata deofertant pe propria raspundere) sau orice alte documente doveditoare aindeplinirii cerintei de calificare., Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici simijlocii suma mai sus mentionata se reduce cu 50%.In cazul asocierii, reducerea de 50% se va aplica doar in cazul in care totimembrii asocierii intra in categoria IMM-urilor.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iarlipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani (calculati pana la datadepunerii ofertei ) continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati.Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au prestat servicii similare celorsolicitate prin documentatia de atribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada prestarii de servicii similare , in valoare egala sau maimare decat valoarea in lei a lotului/loturilor la care intentioneaza sa participela licitatiei., Se va completa si depune: Formularul 12 E, din sectiunea FORMULARESe vor prezenta si depune : Formularul E din sectiunea Formulare.Formularul E va fi insotit de documente doveditoare din care sa rezulteindeplinirea tuturor elementelor solicitate ca si cerinta minima obligatorie: copii dupa contracte derulate (se vor prezenta parti relevante, nu integral), toate acestea prezentate in copie certificata ?conform cu originalul?, purtandstampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economicprecum si recomandari din partea clientului privat beneficiar /documenteconstatatoare din partea autoritatii contractante., Nota: i. Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte valoarea serviciilorprestate;ii. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se vaprezenta contractul de subcontractare din care sa reiasa partea de contractpe care a executat-o, precum si valoarea aferenta acesteia;iii. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, careimpiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract dincare sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, numarul zilelor de lucru, pretul contractului precum si pagina finala cusemnaturi;, Recomandarile / contractele / aferente SERVICIILOR executate in afaraRomaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2009:4, 2399 lei/euro2010:4, 2122 lei/euro2011:4, 2349 lei/euroPrezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iarlipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 2Certificat de atestare, in conformitate cu Ordinul nr. 576 din 15 septembrie2009, prinvind aprobarea Metodologiei, criteriilor de atestare si a Comisieide atestare a persoanelor fizice si juridice care realizeaza proiectarea dedrumuri forestiere, in termen de valabilitate ? in copie.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este atestatin conformitate cu Orinul nr. 576/2009 si poate realiza servicii de proiectarede drumuri forestiere, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului deservicii de expertizare si proiectare de lucrari de reparatii poduri.Se vaprezenta certificatul de atestare, in conformitate cu Ordinul nr. 576 din 15septembrie 2009, in termen de valabiliatatePrezentarea acestui documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iarlipsa acestuia va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iarlipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer