Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Expertizare transformator 90 MVA nr.2 din CHE Mariselu


Detaliu pentru invitatia numarul 354786
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 354786/16.10.2013
Denumire contract: Expertizare transformator 90 MVA nr.2 din CHE Mariselu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: RO 13267213, Adresa: ION MIHALACHE, NR. 15-17, SECTOR1, Bucuresti, Telefon: +40 213032500, Fax: +40 213032564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Taberei nr.1, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400512, telefon: +40 264207800, fax: +40 264427797, persoana de contact: Serviciul achizitii si logistica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Taberei nr.1, Cluj-Napoca, sediul SH Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Expertizare transformator 90 MVA nr.2 din CHE Mariselu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va realiza oexpertizare a transformatorului in vederea estimarii duratei de viata ramase si recomandari asupra lucrarilor de mentenanta ce trebuiesc efectuate, in concordanta cu cerintele caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 45, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul :675 leib) Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertei.c) Modul de constituire: Garantia pentru participare la licitatie se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta la pct.a, respectiv, b.Garantia trebuie sa fie irevocabila in conformitate cu dispozitiile art. 86 alin. (2) din HG 925/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, conform art. 16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004, garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul solicitat. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului garantiei echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? oferta sa fiind declarata castigatoare, refuza sa semneze contractul de servicii in perioada de valabilitate a ofertei ;? oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul si in una dintre formele acceptate conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Garantia de participare se va returna ofertantului in conformitate cu art.88 din HG nr.925/2006.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5 % din valoarea contractului, in lei fara TVA.b) In cazul operatorilor economicidin categoria IMM-urilor, se poate constitui in in procent de 50% din cuantumul solicitat la pct. a).c) Garantia de buna executie se poate constitui prin: ? un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;? retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Autoritatea contractanta va instiinta contrantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art.91 din HG nr.925/2006. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.d) Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile conform art.92 alin. (2) din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind eligibilitatea- se va completa Declaratia privind eligilibitatea (Formular nr. 4). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat obligatoriu de fiecare ofertant asociat si de tertul sustinator.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006, determina excluderea din procedura de atribuire.II. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazuite la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 Documente obligatorii: - se va completa Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazuite la art.181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular nr. 5).Daca este cazul, documentele solicitate vor fi completate obligatoriu de catre fiecare ofertant asociat si de tertul sustinator.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatia prevazuta la art.181 lit. a), c1) si d) din OUG nr.34/2006, determina excluderea din procedura de atribuire.III. Certificate de atestare fiscala- se va prezenta Certificatul de atestare fiscal, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- se va prezenta Certificatul fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.IV. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- se va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.6). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat obligatoriu de fiecare ofertant asociat sau subcontractant.V. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr.314/2010- se va completa Certificatul de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta (Formularul nr. 8). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat sau subcontractant.VI. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006- se va completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 (Formular nr.7). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat, subcontractant sau tert sustinator. Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatiile prevazute de dispozitiile art.69^1 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: 1. Mihail STANCULESCU ? presedinte directorat SC Hidroelectrica SA2. Lucian Aurel COCOS ? membru directorat SC Hidroelectrica SA3. Ovidiu AGLICERU ? membru directorat SC Hidroelectrica SA4. Mihai TELEANU ? membru directorat SC Hidroelectrica SA5. Eugen BRADEAN ? membru directorat SC Hidroelectrica SA6. Ioan ROGOZ ? director SH Cluj7. Viorel RUNCAN ? director adj. productie SH Cluj8. Victoria PIRV ? director adj. economic SH Cluj9. Gabriel M.ROMAN ? sef serviciu achizitii si logistica SH Cluj10. Florin BRAICA ? sef centrala CHE Marisel SH Cluj11. Sandel URSU ? consilier juridic birou achizitii SC Hidroelectrica SA12. Dan SALAJAN ? sef birou mentenanta SH Cluj13. Bogdan DAMIAN ? economist principal SH Cluj14. Teodora VIDREAN ? economist principal SH Cluj15. Aurel COMAN ? inginer principal sectia Somes-Colibita SH ClujDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice/fizice romane- certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Certificatul va contine informatii actuale si reale la data limita de depunere a ofertelor. La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc care a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: A.Informatii privind situatia economico-financiara.Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2012, vizat de organele competente.B.Informatii generaleCifra de afaceri in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie de minim 80 000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima de calificare-prezentarea cel putin a unui contract care prezinta servicii similare in valoare de cel putin 40 000 lei excl.TVA. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei se mentioneaza faptul ca pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.B.Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune operatorul economic ofertantC.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului de serviciiD.Informatii referitoare la dotarile tehnice cuutilaje, echipamente tehnice, instalatii si mijloace de transport de care dispune operatorul economic ofertant pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiE.Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta o lista cu toti subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract.F.Informatii privind asocierea A.Standarde de asigurare a calitatii-certificat SR EN ISO 9001/2008, acordat de catre un organism de certificare acreditata pentru certificare sistemului de asigurare a calitatii, pentru servicii similare celui ofertat sau alte documente echivalente.B.Standarde de asigurare a protectiei mediului-certificat SR EN ISO 14001/2005, acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru certificare sistemului de asigurare a protectiei mediului, pentru lucrari similare celei ofertate sau alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2013 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer