Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Expertize tehnice privind evaluarea starii de siguranta in exploatare la baraje din bazinul hidrografic Somes Tisa?


Detaliu pentru invitatia numarul 337200
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APASOMES TISA
Numar invitatie: 337200/11.10.2012
Denumire contract: ?Expertize tehniceprivind evaluarea starii de siguranta in exploatare la baraje din bazinul hidrografic Somes Tisa?
Stare procedura: Atribuita
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APASOMES TISACod fiscal: RO 18269681, Adresa: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-433028, Fax: 0264-433026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400213, telefon: +40 264433028, fax: +40 264433026, persoana de contact: RODICA GLIGAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400213, telefon: +40 264433028, fax: +40 264433026, persoana de contact: RODICA GLIGAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Expertize tehniceprivind evaluarea starii de siguranta in exploatare la baraje din bazinul hidrografic Somes Tisa?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - servicii deexpertize tehniceprivind evaluarea starii de siguranta in exploatare la baraje din bazinul hidrografic Somes Tisa- masuratori inclinometrice la barajul ColibitaFiecare operator economic interesat poate depune oferta pentru unul, pentru mai multe sau pentru toate loturile. Contractul va fi atribuit pentru fiecare lot in parte cate unui singur operator economic.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (lot/ lei) : Lot 1:200 lei; Lot 2:120 lei; Lot 3:120 lei; Lot 4:200 lei; Lot 5:250; Lot 6:300 lei ;Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMMPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. b din HG 925/2006, respectiv 60 de zile calculate de la termenul limita de primire a ofertelor)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie (Formular completat in conformitate cu art. 2781 din OUG 34/2006); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, de preferinta, cu sediul in Romania si se va depune in original.- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO23TREZ2165005XXX016760 Trezoreria Cluj ; sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 ;
- Numerar depus la casieria centrala a institutieiIn masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, potrivit art.278 ยน din OUG 34/2006autoritatea contractanta va retine contestatorului 1% din garantia de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 4 prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, completata in conformitate cu Formularul 5 prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 completata in conformitate cu Formularul 6 prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt prezentate la pct.VI.3 ? alte informatii.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul 7 prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire. Certificat de expert pentru intocmirea documentatiilor de evaluare a starii de siguranta in exploatare a barajelor eliberat de Ministerul Mediului si Padurilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa Informatii Generale ? completare Formular 8 prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de experienta similara - Lista principalelor servicii executatein ultimii 3 ani.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP. Se poate obtine, la cerere si de la sediu ABAST str. Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, fax: +40 264433026
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer