Achizitie publica - Expertize tehnice imobile DAPPP
Detaliu pentru invitatia numarul 319547
Tip legislatie: -
Numar invitatie: 319547/10.01.2012
Denumire contract: Expertize tehnice imobile DAPPP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Generala a PMI Intersectia str.Sava cu Agatha Barsescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Primariei Municipiului Iasi , B-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Expertize tehnice imobile DAPPP
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Expertize tehnice imobile DAPPP din str.Armeana nr.29 si str.Dragos Voda nr.29
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 830.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificareDecl eligibilitate, decl art.181, decl privind calitatea de participant la procedura, decl pe proprie raspundere art.69^1 din OUG 34/2006(Persoane ce detin functii de decizie sunt: Primar-Gheorghe Nichita, Viceprimar-Romeo Olteanu, Viceprimar-Vasile Munteanu, Secretar-Denisa Ionascu, cf Formular 6 din sectiunea Formulare), decl pe proprie raspundere conf Ord 314/2010 ANRMAP, certificat ONRC si certificat unic de inregistrare ONRC, Fisa de informatii generale , Decl IMM , decl cu anexa privind lista principalelor servicii/contracte similare prestate in ultimii 3 ani, Experienta simialra-cel putin un contract similar prestat in valoare minima de 10830 lei, copie dupa contract, decl personal angajat- experti tehnici autorizati MLPAT, decl subcontractanti/asociere-daca este cazul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE pe SEAP, garantia de participare este de 200 de lei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret:
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.01.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.01.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2012 12:54