Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Exploatare, fasonare si expediere a lemnului, comuna Remetea, judeTul Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 352073
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA REMETEA
Numar invitatie: 352073/06.08.2013
Denumire contract: Exploatare, fasonare si expediere a lemnului, comuna Remetea, judeTul Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA REMETEACod fiscal: 4367655, Adresa: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Telefon: 0266352101, Fax: 0266352102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Romania, cod postal: 537250, telefon: +40 266352101, fax: +40 266352102, persoana de contact: ELEMÉR LACZKO;-ALBERT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Romania, cod postal: 537250, telefon: +40 266352101, fax: +40 266352102, persoana de contact: ELEMÉR LACZKO;-ALBERT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Exploatare, fasonare si expediere a lemnului, comuna Remetea, judeTul Harghita
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de achizitie publica consta in prestarea serviciilor de exploatare, fasonare si expediere a lemnului, conform precizarilor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 77211100-3 - Servicii de exploatare forestiera (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 900, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare ?6000 RON se constituie conf. art.86 din HG nr. 925/2006, art. 431 si 278^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin: 1.Scrisoare de garantie emisa de o banca sau societate de asigurari (Formular 15) sau orice mijloc de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original2.Virament bancar in contul RO28TREZ3535006XXX001336 al Comunei Remetea, Trezoreria Gheorgheni. Prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind sprijinirea IMM sunt aplicabile. In acest caz, ofertantii(precum ?i asociatii) au obligatia de a atasa Formularul nr. 16 (Declaratie IMM) completat. Termenul de valabilitate este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei care este 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Orice oferta garantata pe o perioada mai scurta va fi respinsa. Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti. Garantia de participare se retine, daca: a) Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia.b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. c) In cazul depunerii unei contestatii la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia respectiva. Garantia de participare aferenta ofertei castigatoare se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, iar cea aferenta ofertelor necastigatoare dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Este 5% din pretul contractului se constituie prin: -Un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari(art. 86 alin.2?4 din HG nr.925/2006) sau prin scrisoare de garantie (Formular nr. 17)-Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale: in acest caz se vor respecta prevederile HG nr. 1045/2011.Contractantul deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o unitate a Trezoreriei statului la care depune suma initiala de minim 0, 5 %din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat si despre destinatia lui. Restituirea garantiei de buna executie se va face conformart.92alin.4 din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1.Completare formular specific situatiei personale a ofertantului: Completare si semnare FORMULAR1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.Cerinta nr.2.Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006: Completare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentare: Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa indeplinirea datoriilor fata de bugetul general consolidat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele conf. Ordinului 509/2011, Certificat privind taxele si impozitele locale din care sa reiasa indeplinirea datoriilor fata de bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.Inregistrarea de datoriirestantescadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei. Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.Cerinta nr.3.Evitarea conflictului de interese: Completare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de deciziedin cadrul autoritatii contractante: Laczko; - Albert Elemer, primar, Roman Balint, secretar, membrii comisiei de evaluare: Bakos Edit, contabil-?ef, Bakos Szabolcs, inspector, Nagy Eniko, inspecor de spec., responsabil achizi?ie.Bugetul autoritatii contractante este aprobat de catre Consiliul Local Remetea, compus din urmatorii consilieri locali: BakosAlbert Sandor, Asztalos Ladislau, Bakos Balazs, Balazs-Kercso; Janos, Cziko; Dezso, Laszlo;-Ilona Geza, Mastaleriu Elisabeta, Mincsor Erzsebet, Nagy Arpad, Pal Emil, Pal Gheorghe, Portik Erzsebet-Edit, Puskas Imre, Szabo; Csaba. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat .Incadrarea oricaruia dintre asociati sau sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.Cerinta nr. 4.Participarea cu oferta independenta: Participarea cu oferta independenta: Completare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinuluipresedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completare Formular nr. 5.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.Atentie!Se solicita respectarea prevederilor art.46 din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1.Obiectul de activitate corespunzator obiectului procedurii: Certificat constatator emis de ORC, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENal ofertentului din certificatul constatator emis de ORC(servicii de exploatare lemn). Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.De la ofertantul clasat pe locul I, inaintea comunicarii rezultatului se va solicita prezentarea documentului in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.Ofertantul trebuie sa dispuna de atestat pentru exploatare.In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiaraa) cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 anisa fie de minim 500.000 lei. Se solicita ca cifra de afaceri sa vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici.In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ.Se solicita prezetnarea bilantului contabil pentru ultimii trei ani vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila si cu stampile si semnaturi lizibile pentru ?conform cu originalul?Persoanele juridice straine: Se prezinta bilantul contabil pentru ultimii trei ani vizat inregistrat la autoritatea competenta in tara respectiva, sau documente echivalente prezentate in traducere legalizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara profesionala a ofertantului: Declaratia privind Lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani ? socotiti de la data stabilita pentru depunerea ofertelor care sa contina maxim 2 contracte similar ca natura si complexitate, in valoare cumulata de minim 250.000lei.In caz de depunere a ofertei de catre un grup de operatori economici cerinta se va indeplini prin luarea in considerarea a resurselor tuturor membrilor grupului.Completare si prezentare Declaratie Formular nr. 7 Declaratia va prezenta perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari precum si calificativul obtinut. Se solicita prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulta prestarea serviciilor. Pentru calcului echivalentei lei / alta moneda se va utiliza cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an.In caz de depunere a ofertei de catre un grup de operatori economici documentele de mai sus se prezinta de catre fiecare asociat., Cerinta nr. 2Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se prezinta Declaratia privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze- declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora. Ofertantii vor da o declaratie cu privire la categoriile de lucrari care vor fi subcontractate. Formular nr. 14.Subcontractantii nu prezinta documente de calificare, dar capacitatea lor tehnico-profesionala si economico-financiara se va lua in considerare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie (maxim 2 ani de la incheierea acordului)
15
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 19.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer