Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Externalizare servicii de paza la Universitatea "1 Decembrie 1918" din Alba Iulia


Detaliu pentru invitatia numarul 317318
Autoritate contractanta
Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia
Cod de identificare fiscala: 5665935
Adresa: Str. Nicolae Iorga, Nr. 11-13, Alba Iulia
Telefon: 0258810861
Fax: 0258810861
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Externalizare servicii de paza la Universitatea "1 Decembrie 1918" din Alba Iulia
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Externalizare servicii de paza la Universitatea "1 Decembrie 1918" din Alba Iulia (pentru Sala de sport si Caminele studentesti)
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 10.11.2011 15:36
Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea "1 Decembrie 1918" Alba Iulia, str. N. Iorga, nr. 15-17 - la Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea "1 Decembrie 1918" Alba Iulia, str. G. Bethlen, nr. 5, jud. Alba
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 92, 900 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.de eligibilitate;Decl. de neinc. in sit. prev. de art.180 din OUG 34/2006;Certif. privind plata taxelor si imp. la bugetul gen. cons.;Certif. de particip. la licitatie cu oferta independent;Certif. const. emis de ORC; Inf. gen., inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;Lista princip. serv. prestate in ultimii 3 ani; Documente const. ptr. confirmarea privind prestarea de serv. similare; Licenta de functionare, conf. art. 20 din Legea 333/2003;Avizul Insp. Jud. de politie sau al Dir. gen. de politie, conf. art. 20 din Legea 333/2003; Avizul ptr. functionare dispecerat monitorizare;Lista cu personalul de paza care va participa la indeplinirea contractului, (se vor specifica si seria, nr., data avizelor si atestatelor)?Se pot prezenta si orice alte doc.relevante/echiv. in cond.OUG 34/2006, Certif. de calitate ISO 9001 sau echiv.;Decl. privind inexistenta subcontractantilor;Garantie de particip.(val.de 1800 lei, IMM-urile vor achita 50%)
- atasat la prezenta invitatie SEAP sau de pe site-ul: www.uab.ro, sect. informare publica, licitatii
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer