Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere sediul Directiei Generale a Finantelor Publice Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 339577
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE ARGES
Numar invitatie: 339577/16.11.2012
Denumire contract: Extinderesediul Directiei Generale a Finantelor Publice Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE ARGESCod fiscal: 4229610, Adresa: Ddul REPUBLICII NR 118, Pitesti, Telefon: +40 758062387, Fax: +40 248216437
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul REPUBLICII NR 118, Pitesti, Romania, cod postal: 110050, telefon: +40 758062387, fax: +40 248216437, persoana de contact: MARIA ALINA CITULETE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul D.G.F.P. Arges, Pitesti, Bd. Republicii nr 118, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de administratie publica generala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extinderesediul Directiei Generale a Finantelor Publice Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa incheie un contract de achizitie de lucraripentru?Extindere sediul Directiei Generale a Finantelor Publice Arges?
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 503, 031 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7545leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: In conformitate cu art. 86 al H.G.R. nr. 925/2006 garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: contul RO75TREZ0465067XXX004543 deschis la Trezoreria Pitesti.Neprezentarea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Garantia trebuie sa fie irevocabilaInstrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantieise va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Restituirea garantiei de participare se face conform prevederilor legale in vigoare.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din pretul contractului.Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 89alin(2) si art.90 alin(1) sau alin3 din H.G. nr925/2006 : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care devine anexa la contract sau-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in DA. AC va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toate documentele intocmite/emise de ofertanti in vederea participarii la aceasta licitatie vor fi prezentate in original. Documentele emise de alte institutii vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Neprezentarea unui singur document din cele solicitate la acest subcapitol duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, in baza art. 36 ? (1) litera b) din HG 925/20061. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?Formularul 12A original Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .2. Declaratie pe propria raspundere care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181din O.U.G. nr.34/2006 ?formularul 12 B originalIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de alexcludede la procedura pentru atribuirea contractului, in conformitate cu prevederile art.181 din O.U.G.34/20063.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre stat , inclusiv cele locale , care sa ateste ca societatea nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara prezentarii ofertei.4. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? (formular 12 H original)- Acest formular va fi prezentat de fiecare ofertant, membru al asocierii, subcontractant sau tert sustinator, dupa caz.din care sa rezulte ca nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Petre COJOCARU ? Director Executiv al D.G.F.P. Arges Puiu Cristian ? Sef serviciu Administrativ Citulete Alina ? responsabil achizitii publice, Popescu Maria-serv. contabilitate- investitii, Popa Liliana-sef serviciu contabilitate5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Anexa 1 din Ordinul ANRMAP 314/20106.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la proceduraFormular 12 C.(original) 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul », din care sa rezulte : adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale? din care sa rezulte media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent contractului si care sa fie cel putin egala cu de doua ori valoarea estimata a contractului, (Anexa 11) - originalCursul mediu anual pt. Euro(BNR): -2009=4, 2373 lei/euro-2010=4, 2099 lei/euro-2011=4.2379 lei/euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara ?completare si prezentare Anexa 16 in original ?Declaratie privindlista cu principalele lucrari executate inultimii 5 ani calculati pana la data depunerii ofertelor , din care sa rezulte ca ofertantul a executat si dus la bun sfarsit minim 1 contract similar ca valoare, natura si complexitate cu obiectul contractului. Ofertantul va prezenta urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contract declarat sau doc. constatat. elib. de beneficiar la finaliz. contract. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data incheierii contractului), valoareasi durata contractului, locul executiei lucrarilor;
- p.v. de receptie finala/ p.v. de receptie la termin. lucr. care sa ateste faptul ca lucrarile au fost exec. in conf. cu normele tehnice in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.-recomandari din partea beneficiarului pentru contr. prezentat ca experienta similara., Cerinta 2Informatii privind obligatiile contractuale in curs (Anexa 30) - original, Cerinta 3Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (Anexa nr. 13) - original, CerintaCerinta 4Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere si al personalului autorizat sa execute contractul (Anexa nr. 14) - original, Cerinta 5Informatii referitoare la personalul de conducere (Anexa nr. 17) - original, Cerinta 6Informatii privind asociatii -(Anexa 44)Se solicita acord de asociere, care va fi legalizat in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, fiind anexa la contract, Cerinta 7Informatii privind subcontractantii si specializarea acestora. (Anexa 18) . Toate documentele privind situatia personala a ofertantuluiSectiunea III.2.1.a);III.2.1.b);III.2.3.din documentatia de atribuire vor fi prezentate si de catre subcontractanti.La semnarea contractului de lucrari vor prezenta contract incheiat cu subcontractantii Cerinta nr. 1Certificat SR EN ISO 9001-2008 sau echivalent, Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism acreditat care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul., Cerinta nr. 3Implementarea Standardului de asigurare a conditiilor de munca si sanatate in conformitate cu SR EN ISO 18001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism acreditat care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 18001, un sistem de management care asigura siguranta si sanatatea la locul de munca siun mediu de lucru confortabil, respectarea normelor legislative.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza siguranta si sanatatea la locul de munca, avand in vedere ca actele cu putere de lege, normele administrative si acordurile colective, atat la nivel national cat si la nivel comunitar, care sunt in vigoarein domeniul conditiilor de munca si protectiei muncii sa fie conforme cu dreptul comunitar.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: a) pentru valoarea minima a factorului de evaluare se acorda 70 de puncte;b) pentru o valoare a factorului de evaluare superioara celei prevazute la lit. a punctajul se acorda astfel: Pn = (valoare_min/valoare_n) x 70 puncte;
Durata garantiei de buna executie
10
Descriere: Durata garantiei de buna executie maxima realista peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 10 ani.Durata garantiei de buna executie minim acceptata sub care oferta va fi declarata neconforma este de 2 ani. a) pentru durata garantiei de buna executie cea mai mare se acorda 10 puncte: b) pentru durata garantiei de buna executie n punctajul se acorda astfelGn = durata garantiei de buna executie n / durata garantiei de buna executie cea mai marex 10 puncte;
termenul de executie
20
Descriere: Termenul de executie maxim peste care oferta va fi considerata neconforma este de 180 zileTermenul de executie minim realist sub care nici o oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 zilea) pentru termenul de executie cel mai scurt se acorda 20 puncte.b) pentru termenul de executie n punctajul se acorda astfel: Tn = termenul de executiecel mai scurt / termenul de executie n x 20 puncte;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la sediul D.G.F.P. Arges etaj 2, corp A, camera 1 sau din SEAP de la adresa WWW.elicitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer