Achizitie publica - Extindere 2 benzi de circulatie zona Kaufland,municipiul Targu Jiu
Detaliu pentru invitatia numarul 336961
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336961/10.10.2012
Denumire contract: Extindere 2 benzi de circulatie zona Kaufland, municipiul Targu Jiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Targu JiuCod fiscal: 4956065, Adresa: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: +40 253205038, Fax: +40 253214878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 253205038, fax: +40 253214878, persoana de contact: GHEORGHE SULEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte Primaria Targu Jiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere 2 benzi de circulatie zona Kaufland, municipiul Targu Jiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de aducere la cota a caminelor de canalizare, telefonie, gaze si ape pluviale, imbracaminte rutiera din 2 straturi mixturi asfaltice, strat de fundare din balast si piatra sparta, refacere trotuare si borduri
II.1.6) CPV: 45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 823, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8300, 00lei, perioada de valab ? 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia A.C.va retine contestatorului din garantia de participare 4603, 00lei, conf art.278^1din OUGnr.34/2006.Modul de constituire: Lichiditati la casieria primariei, virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea A.C.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata in original si anexata/atasata la coletul cu oferta.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de IMM, stabilita conform Legii nr.346/2004 cu modif si complet ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand obligatoriu pentru aceasta documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria IMM.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului constituita in conformitate cu prevederile art 90 alin (1) si (3) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declar priv eligibilitatea?formularu12A;Declar priv neincadrarea in prev art. 181 din O.U.G. 34/2006?formularul12B;Declar conf cu ORD 314/2010 al ANRMAP? formular 12L; Declar priv neincadrarea in situatia prevaz la art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modif si complet ulterioare? formular12K. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar dr.ing.Florin Carciumaru, Viceprimar Jr.Matei Nadrag, Dir.Ec.-Ec.Narcisa Cristea, Dir.teh.Ing.Marius Ionescu, Dir.A.P.L.Jr.Grigore Jianu, Sef Serviciu Investitii Ing.Raul Chiriac, cons.Serviciu Investitii ec Simion Cocolea, Sef Serviciu Juridic Jr.Constantin Radutoiu, Sef Birou Licitatii Ing.Gheorghe Sulea, Insp.Birou Licitatii Ing.Elena Patrut, consilierii: Blejan Constantin, Ciongaru Emilian, Luca Liliana, Navlea Ion, Nichifor Gheorghe, Mergea Nicolaie, Patrascoiu Traian, Popescu Aurel, Popescu Grigore Marian, Puiu Ion, Radulescu Alin, Roibu Dinca Petrisor, Tudor Draghici Marcel Adrian, Tauru Ion Emilian, Tascau Dorin Dan;Certificat constatator priv obligatiile de plata la bugetul local si de stat care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pt. tert-ul sustinator se vor solicita documentele prevazute la art 691, art186 alin2, si art.190 alin2din OUG34/2006 cu modif si compl.ulterioare, prin Legea 279/2011.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf preved art180 si 181 lita c1 si d. Certificat constatator eliberat cu cel mult 30 zile inaintea depunerii ofertei, original sau copie conform cu originalul emis de ORC din care sa rezulte obiectele de activitate de natura contractului ce urmeaza a fi atribuit; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional in conf cu prev legale din tara in care ofertantul este rezident; Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc inaintea transmiterii comunicarilor priv rezultatul procedurii, va prezenta pt conformitate documentul in original sau copie legalizata.Se va depune formularul de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala a ofertantului-formularul 3.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii-formularul 12G, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei ? formular 12F.Prezentarea unuia sau mai multor contracte de lucrari similare, cu valoarea cumulata de minim 800000, 00 lei, fara TVA. Cursul mediu anual lei/valuta pentru contractele prezentate in alte valute va fi cursul comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.(2009- 4, 2373; 2010 ? 4, 2099; 2011 ?4, 2379).Se solicita copia informatiilor relevante din contracte, pv de receptie, recomandari din partea beneficiarilor, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatii si mijloace de transport, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului- formular 12I; Informatii privind responsabilul tehnic cu executia pentru categoria de lucraride drumuri;1 inginer constructor-C.F.D.P; 1 inginer/tehnician topo Informatii privind asigurarea calitatii si indeplinirea sistemelor de management a calitatii precumsi respectarea standardelorde protectie a mediului - certificat ISO 9001sau echivalent pentru lucrari de drumuri, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 09:35