Achizitie publica - ?EXTINDERE ALIMENTARE CU APA - COMUNA ROESTI , JUDETUL VALCEA?
Detaliu pentru invitatia numarul 356725
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356725/24.12.2013
Denumire contract: ?EXTINDERE ALIMENTARE CU APA- COMUNA ROESTI, JUDETUL VALCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ROESTI (PRIMARIA ROESTI)Cod fiscal: 2541460, Adresa: Com. Roesti, Jud. Valcea, Roesti, Telefon: 0250/764560, Fax: 0250/764560
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Roesti, Jud. Valcea, Roesti, Romania, cod postal: 247540, telefon: +40 250764560, fax: +40 250764560, persoana de contact: Gheorghe Draghici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI ROESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?EXTINDERE ALIMENTARE CU APA- COMUNA ROESTI, JUDETUL VALCEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru executia ?Extindere alimentare cu apa, com. ROESTIjudet Valcea ?Extindere alimentare cu apa ? 6500 mla) Lucrari de constructie estimate nu vor depasi suma de 1.160.900 lei, la care se adauga diverse si neprevazute in suma de 125.000 lei.b) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologicec) Testare si punere in functiuned) Monitorizarea functionarii si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar.
II.1.6) CPV: 45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 285, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se const.gar.de participare in val.de 20.000 lei ( sau echivalentul lei/alta valuta la data de 28.08.2013 la BNR).Per.de valab.: 90 zile de la data limita de dep. a ofertelor, cu posib. prelung.acesteia la cererea aut contr.Forma de constit.: instr de garantare irev.emis, in cond. legii, de o soc. bancara ori de o soc de asigurari; virament bancar sau OP in contul RO63TREZ68221420257XXXXX, desc. la TREZORERIA BABENI cu cond.confirm.acestuia de catre banca emit. pana la data deschiderii ofertelor .Aut contr are dreptul de a retine gar.in oricare din urm sit: a)Isi retrage oferta, in perioada de valab. a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei;c)Oferta sa fiind stabilita castig., nu a constituit garantia de buna exec.in per.de valab.a ofertei;d)Ofertantul a contestat un act al aut contr la CNSC, Consiliul res.contest. (suma ret. se va calcula conform prev.art.278^1 alin.(1) O.U.G. nr. 34/2006) se va ret.o suma de: 4.200 +0, 01% din ceea ce depaseste 420.001 lei.In conf cu Lg 346/2004, IMM-urile pot solicita red. cu 50% a garant. prin prezent. doc justif.corespunzatoare.In acest caz, garantia va fi insotita de decl pe propria raspundere pv incad in categ IMM.Garant de parti se va completa si se va depune in original (la adresa de la punctul I.1).Aut contr va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Gar.de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut contr.In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare se va completa Form 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest form. In cazul dep.de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori econom.( Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din val. contr. fara TVA. Garantia de buna ex. se constit prin printr-un instrume de garant emis in cond legii de o societate bancara sau de o societ de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la Trezorerie la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din HG nr. 925/2006. Ofertantul poate constitui garant de buna exec in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004.( Formular nr. 2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.4 ) (in conformitate cu prevederile art.182 alin.(2) din OUG 34/2006).In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentele ment.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate: 1. Certificatul Fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice2. Certificatul Fiscal eliberat de Autoritatile Publice Locale de la adresa sediului social al ofertantului, trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"- conform Ordinului 314/2010 Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.5 )In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate . Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.6 )In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate . Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati. In cazul in care oferta are sustinere tehnica/ profesionala/financiara sau prezinta subcontractant persoana care asigura sustinerea ( tert sustinator) si/sau subcontractantul va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG 34/2006. Pentru aceastadeclaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: GHEORGHE DRAGHICI? PRIMAR, DIACONU NICOLAE ALEXANDRU -VICEPRIMAR, BARBULESCUNICOLAE EMIL- SECRETAR , POPESCU CORINA ? CONTABIL.Persoane ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, GHEORGHE DRAGHICI? PRIMAR, DIACONU NICOLAE ALEXANDRU -VICEPRIMAR, BARBULESCUNICOLAE EMIL- SECRETAR , POPESCU CORINA ? CONTABIL.Aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii, de subcontractanti si de tertul sustinator.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. c. Documentele se vor prezenta insotite de traducereaautorizata si legalizata a acestora in limba romana. d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere legalizata.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiara .Pentru executie de lucrari ofertantultrebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra globala medie de afaceri, in ultimii 3 ani, nu mai mica decat 2.000.000 lei .Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 435.000 lei. La momentul depunerii ofertelor este suficienta prezentare unei declaratii insotita de documente din carte sa rezulte respectivul cash ? flow .Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului doar in cazul ofertei castigatoare, respectiv la momentul semnarii contractului.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 6.5 km e retele de apa si /sau aductiuni apa .Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit. Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001- 2005Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul., Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001-2008Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.01.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.01.2014 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.12.2013 09:39