Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere alimentare cu apa in satul Nucet, Comuna Gornet, Judetul Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 320014
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GORNET (CONSILIUL LOCAL GORNET)
Numar invitatie: 320014/08.02.2012
Denumire contract: Extindere alimentare cu apain satulNucet, Comuna Gornet, Judetul Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GORNET (CONSILIUL LOCAL GORNET)Cod fiscal: 2845320, Adresa: COMUNA GORNET, SAT GORNET, Gornet, Telefon: 0244/419251, Fax: 0244/419251
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA GORNET, SAT GORNET, Gornet, Romania, cod postal: 107285, telefon: +40 244/419251, fax: +40 244/419251, persoana de contact: CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI GORNET
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere alimentare cu apain satulNucet, Comuna Gornet, Judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie a : - 4540 ml conducta alimentare cu apa PEHD;
- 2 STATII POMPARE TIP CONTAINER;
- REZERVOR ACUMULARE 18, 72 mc METALIC .Conform proiectului tehnic si a caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 218, 311 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de particip 10000lei, per.de valab.a gar.sa fie cel putin egala cu per.de valab.a of.90 zile calc.de la data lim.de dep.a of.Const.gar particip.conf art.86 din H.G.834/2009.Cu exceptia caz in care banca emitenta semn electr scris de garantie bancara pentru particip la proc de atribuire, fiind astfel posibila transm in S.E.A.P.in format electronic, of are oblig.de a asigura primirea si inreg de catre A.C. a scris orig de gar bancara, pana la data si ora stab ptr deschiderea ofertelor, prin posta la sediul A.C.sau direct la reg.A.C. Ptr.O.P.Contul IBAN pentru virarea gar de particip la proc de cerere de oferte online este: RO53TREZ5285004XXX000224, la Trezoreria Valenii de Munte, iar codul de identificare fiscala al Com.Gornet Jud. Prahova este 2845320.Of.care nu sunt insotite de gar de particip de val si per de valab solicit vor fi respinse la deschidere fiind considerate ca inacceptabile.IMM vor respecta Lg nr.346/2004cu modif si compl.ult.A.C.va elib/rest gar de participare conf prev art.88 din H.G. nr.925/2006.A.C.are dreptul de a retine gar particip, of.pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in sit: -isi retr of in per de valab a acesteia;
-of.fiind stab castig nu constituie gar de buna exec in per de valab a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semn contr;
- of sa fiind stab castig refuza sa semn contr de achiz publica in per de valab a of.Rest gar de particip: -Gar particip se returneaza dupa const gar de buna exec.-Rest gar de particip se face in urma unei solicit scrise din partea of.-Of pierde gar partic cand se afla in una din sit art. 87, alin.1 din HG925/2006.-Of pierde o parte din gar particip cand se incadreaza in sit art.278 1 OUG 34/2006, resp suma de 4998, 31 lei.Docum care atesta const gar de particip va fi depus pe SEAP si sep la AC in plic separat pana la data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar de buna exec este de 10% din val totala a contr fara TVA.a)Ret succesive din sumele datorate ptr fact part.Conf HG 1045/2011, contr are oblig de a deschide un cont de disp distinct la dispoz A.C.la unit Trez.Statului din cadrul org fiscal competent.Suma initiala care se depune de contract in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pret contr.Pe parc indepl contr, A.C.va alim cont de disponib prin ret succ din sum dat si cuv contr.pana la conc sum stab gar de buna exec in D.A. A.C. va inst contr.de varsam ef.si destin lui;b)sau prin scris de gar banc in cuantum solicit valab pana la exp per de gar de buna exec.c)sau prin instrum de garant emis de o soc de asig si valab pana la exp per de gar de buna exec.Of decl castig are oblig de a const gar de buna exec a contr in cond mai sus cel mai tarziu in term de 15 zile de la data semn contr, sub sanct rez acestuia.Rest gar de part se va face conform art. 92 alin (4) din HG 925/2006cu modific si compl ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G.34/2006 - preyentarea formular 2 sect formulare;In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat la punctul 1 de mai sus.Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006, atrage excluderea oferteicomune din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U..G. nr. 34/2006- preyentarea formularl 3 sect formulareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentulmentionat.Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.3. Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat - bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta .In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentulmentionat.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depune oferta.4. Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Compartimentul Taxe si Impozite Locale al administatiei locale, de pe raza careia ofertantul isi are sediul social-bugetul local, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta .In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentulmentionat.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depune oferta.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, se va completa formularul 4 din sect formulare.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractor in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: - asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau- care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau- care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Cerinta minima obligatorie, prezentarea urmatoarelor documente: ? Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedurase va completa fomular 5din sect formulareIn cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, se solicita prezentarea unui formular de catre fiecare asociatimplicat in oferta.In cazul prezentarii unor oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere, se solicta completarea Acordului de Asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, vor fi legalizate numai la cererea achizitorului si numai daca oferta comuna va fi declarata castigatoare.¦ Dupa caz, ofertantul va completa si va depune - Informatii despre ofertantii constituiti ca societati mixte/consortii/asocieri in participatiune.- In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat .7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 ? conflict de interese, se va completa form din sect formulare.Completarea formularului 6, reprezentand ?Declaratie privind conflictul de interese?, se va completa conform modelului.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, sunt: -Petrescu Ion ? Primar, -Stefan Lucian- Viceprimar, -Negoitescu Nicolae ? Secretar. 1. Se va preyenta Certificat constatator emis de O.N.R.C.emis cu cel mult o luna inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reyulte obiectul de activitate al op. ec.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, sa fie prezentate legalizate dupa original si traduse in limba romana, semnata si parafata de un traducator autorizat.Operatorul economictrebuie sa aiba in obiectul de activitate domenii corespunzatoareexecutiei de lucrari supuse procedurii.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstraindeplinirea cerintei.Documentele se depun in oricare din formele original sau copie legaliyata sau copie liyibila cu mentiunea "conform cu orig."
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale-cifra de afaceri pe ultimii trei ani 2008, 2009 si 2010.Ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta-cifrei medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent contractului sa fie egala sau mai mare decat: 2400000 lei( exclusiv TVA).Cursul de schimb mediu anual euro/leu este pentru: 2008-3, 6827lei/euro;2009-4, 2373lei/euro;2010-4, 2099 lei/euro.Operatorii economici care se incadreaya in categ IMM benef de reducere cu 50% pentru cerinta legata de cifra de afaceri, conf Legii 346/2004.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantuluil cifrei de afaceri la 50 % va preyenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reyulte ca se incadreaza in categegoria IMM.Daca oferta este depusa de o asociere, cerinta privind media anuala a cifrei de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati2.Bilanturile contabile ale ofertantului pe ultimii trei ani 2008, 2009, 2010, vizate si inregde org.competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista privind principipalele lucrari executat in ultimii 5 ani.conform modelului din sectiunea formulare., - Fisa de experienta similara, recomandarea din partea beneficiarului sau documentul care atesta indeplinirea obligatiilor contractuale emis de catre beneficiar, precum si copia procesului verbal de predare primire si/sau receptie prin care sa se confirme executia in ultimii cinci ani, de lucrari similare cu cele ofertate, cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat 1.200.000lei.Documentele preyentate pot fi si in copie conform cu originalul.Specif lucrarii supuse procedurii: alimentare cu apa.-Recomandare din partea benefeficiarului, - Declaratie privind efect mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.-Lista personalului responsabil-cheie, care va fi angajat in cadrul contractului;sef santier-ing/ constr/inst/hidrotehnist, -R.T.E., grupa IX (tehnico-edilitare)-1, -responsabil SSm -1, -C.V. si declaratie de disponibilitate ptr persoanele implicate in executia lucrarilor.Documentele pot fi preyentate si in copie conform cu originalul dupa : diplome, atestate, etc.O persoana nominaliyata nu poate fi folosita in mai multe pozitii., - Ofertantul trebuie sa aiba la dispozitia sa utilaje si echipamente, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folosite in cadrul contractului, conform formularului anexat din Sectiunea II): Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarea dotare tehnica: - aparat de sudura PEHD (cap la cap si electrofuziune) - 2 buc, verificate si inspectate la zi, -autogreder-1 buc-cilindru compactor - 1 buc-automacara - 1 buc, -placa vibrocompactoare - 1 buc, -vibrator beton- 1 buc, -Incarcatorpe pneuri - 1 buc-Autobasculante, -Statie beton, proprie/chirie/contract de furnizare - 1 buc, - Autobetoniera-1buc- Operatorii economici vor face dovada ca au laborator gradul II in dotare proprie sau contract de colaborare cu un laborator gradul II.Orice document poate fi preyentat si in copie conform cu originalul., - Se va completa formularul 15 sect.formulare- Model ACORD DE ASOCIERE (daca este cazul)., - Informatii privind partea din contract pe care op. ec. are eventual intentaia sa o subcontracteye 1. Certificat de atestare privind sistemul calitatii ISO 9001/2008, valabil la data deschiderii ofertelor In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.Nu seaccepta ca ofertantii sa fie in curs de certificare, 1. Standarde de asigurarea protectiei mediului ISO 14001.Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise deorganisme nationale sau internationaleacreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante ISO 14001:2005 valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2012 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer