Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Extindere alimentare cu apa in comuna Urzica, satele Urzica si Stavaru, judetul Olt?


Detaliu pentru invitatia numarul 344046
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Urzica (Consiliul Local Urzica)
Numar invitatie: 344046/19.03.2013
Denumire contract: ?Extindere alimentare cu apa in comuna Urzica, satele Urzica si Stavaru, judetul Olt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Urzica (Consiliul Local Urzica)Cod fiscal: 5102370, Adresa: comuna Urzica, judetul Olt, Urzica, Telefon: 0249538301, Fax: 0249538301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Urzica, judetul Olt, Urzica, Romania, cod postal: 237500, telefon: +40 249538301, fax: +40 249538301, persoana de contact: ion spiridon
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local(Primaria) Urzica, jud. Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Extindere alimentare cu apa in comuna Urzica, satele Urzica si Stavaru, judetul Olt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie ?Extindere alimentare cu apa in comuna Urzica, satele Urzica si Stavaru, judetul Olt?. Conducte din tevi PEHD in lungime de 11968 m, din care: retea distributie= 8768 m si magistrala apa= 3200 m. Valoarea estimata= 3051385 lei din care: proiectare= 58240 lei, executie lucrari=2864746 lei, organizarede santier=481923 lei, chieltuieli diverse si nepravazute=126289 lei.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 051, 385 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare=58501, 92 lei, data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de partic.Perioada de valabilitate a garantiei este de 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor. -scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire la proced. organizata de A.C.; 3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si complet. ulterioare -ordin de plata, vizat de catre banca, in contulautoritatii contractante. - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006); In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatiela Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art.2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitate si neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G, nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa caadministratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti; Cazierul judiciar al operatorului economic in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Certificat de participare cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la proced.;? Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului FinantelorPublice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridicestraine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Cazier fiscal"- informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Spiridon Ion- primar, Vulpe Ion- viceprimar, Prasacu Verginica- secretar, Nacea Florina-contabil, consilieri locali: Achimescu Iulica, Andronache Eugen Gearge, Bildea Picu, Ciocan Paul, Jianu Aurel, Mincan Marian, Petrescu Nicoleta, Pasla Stefanita, Sirmon Ion, Stroe Marian. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice romane, documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului - lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide - sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straine, documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere;Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privindezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 5850192 lei. Se vor prezenta documente edificatoare in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare care sa demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului. Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit in vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru minim 5 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie(termen minim 90 zile pana la efectuarea platilor partiale, conf. contract, la care se adauga cel mult 60 zile), in valoare de 1125036 lei pentru lucrarea?Extindere alimentare cu apa in comuna Urzica, satele Urzica si Stavaru, judetul Olt?.Scrisoarea va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente, Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasaca, daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare de riscprofesional pentru expertii cheie nominalizati in cadrul ofertei, Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara, obligatoriu, nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a), c) si d)din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Angajamentul ferm de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisa
completarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat. Completarea
documentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic la
depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G.925/2006
actualizata, ....de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere,
semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste
cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de
atribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat: ?cel putin un contract sau cel mult doua contracte similare privind retele de alimentare cu apa, a caror valoare cumulata sa fie minim 2384933 lei;? cel putin un contract de prestari servicii proiectare similar (proiect tehnic si detalii de executie) sau cel mult doua contracte similare cu cel supus procedurii de achizitie publica - servicii proiectare retele de alimentare cu apa cu o valoare minima de 58240 lei.Prin formulele ?executat si finalizat? se intelege: ? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptiefinala.- Formularul nr.8, 8A;Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat, dupa caz, trebuie sa dispuna de utilajele necesare: Buldoexcavator pe pneuri; Mini-excavatoare pentru spatii inguste; Incarcator frontal; Automacara; Mai mecanic; Placa vibranta; Vibrator de adancime pentru beton; Motopompe pentru epusimente; Utilaj pentru taiat asfalt si beton; Aparat de sudura pentru tevi de polietilena ; Autobasculante.Documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie, cumparare/comodat/ prestari servicii/lista inventar sau orice altfel de documunte. Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?., Cerinte obligatorii : Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate. Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere, Declar. privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de conducere-Formular nr.11 ; Informatii generale despre personal-Formular nr. 12; Personal cheie care va fi utilizat-Formular nr. 13. Executantul sadispuna de: - Coordonator lucrari/Reprezentantul antreprenorului - studii universitare; Experienta in calitate de Reprezentant al Antreprenorului / Coordonator / Lider de echipa in cel putin 1 contract similar;1 Sef santier ? Inginer (specializ. instalatii sau hidrotehnica), cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;1 Responsabil tehnic cu executiaatestatin domeniul Constructii edilitare si de gospodarie comunala.1 Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- in domeniul lucrarilor de alimentare cu apa;1 Responsabil cu sanatate si securitatea in munca;1 sudor autorizat ISCIR pentru sudura PEHD.Pentru proiectare: 1 sef proiect ? Inginer (specializarea instalatii sau hidrotehnica) cu experienta inproiectare; 1 inginer proiectant specializ.instalatii pentru c-tii., Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personaluluicheie Formular 11A. Cerinte obligatorii: Pentru fiecare specialist nominalizatse vor atasa: i) Copii lizibile ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, decizie interna, necesare pentru dovedirea cerintelor minime. ii) Pentru personalul desemnat pentru derularea acestuicontract se vor prezenta CV- uri semnate in original. Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de asubcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheiereacontractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intreviitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contracteleprezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de
Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele
solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii.
Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta comuna, alte
oferte in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de
subcontractant la procedura. La ofertare se va prezenta acordul de asociere
intocmit si semnat de fiecare asociat in parte. - Se va preciza clar in Acordul
de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte
de terminarea contractului. - Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre
ofertantul castigator inainte de semnarea contractului de executie lucrari si
se va preda autoritatii contractante., Acordul de asociere Formularului nr.3a. trebuie sa contina cel putin: - lista
tuturor asociatilor si partea din contract pe care o indeplineste fiecare -
nominalizarea liderului de asociatie - clauze privind raspunderea solidara a
asociatilor pentru indeplinirea contractului - imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv. Neprezentarea acordului de asociere, cu precizarile mentionate, atrage dupa sine descalificarea ofertantilor, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care
candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si
sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.8
B in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma
faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale
invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura
sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care
determina excluderea din procedura de atribuire conf prev. art.180, art. 181
lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisa completarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat. Completarea documentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G.925/2006actualizata, ....de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Standarde de asigurare a calitatii. Cerinta obligatorie: Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide pentru executant si respectiv pentru activitati specifice de proiectare pentru proiectant. In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere., Standard de protectie a mediului. Cerinta obligatorie: Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide pentru executant si respectiv pentru activitati specifice de proiectare pentru proiectant. In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada garantiei oferita
20
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 24 luni si nu mai mult de 60 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (20 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat.c) pentru o perioada de garantie sub 24 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 60 de luni se acorda un punctaj similar perioadei de 60 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.03.2013 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer