Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "EXTINDERE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA BISTRETU, COMUNA DEVESEL, JUDETUL MEHEDINTI ?,


Detaliu pentru invitatia numarul 353430
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DEVESEL (PRIMARIA COMUNEI DEVESEL MEHEDINTI)
Numar invitatie: 353430/05.09.2013
Denumire contract: "EXTINDERE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA BISTRETU, COMUNA DEVESEL, JUDETUL MEHEDINTI ?,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DEVESEL (PRIMARIA COMUNEI DEVESEL MEHEDINTI)Cod fiscal: 7643534, Adresa: COMUNA DEVESELJUDETUL MEHEDINTI, Devesel, Telefon: 0252353257, Fax: 0252353257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA DEVESELJUDETUL MEHEDINTI, Devesel, Romania, cod postal: 227160, telefon: +40 252353257, fax: +40 252353257, persoana de contact: PRIMARIA COMUNEI DEVESEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA DEVESELJUDETUL MEHEDINTI, Devesel, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "EXTINDERE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA BISTRETU, COMUNA DEVESEL, JUDETUL MEHEDINTI ?,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: " EXTINDERE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA BISTRETU, COMUNA DEVESEL, JUDETUL MEHEDINTI ? , conform documentatii postate pe SEAP.Retea aductiune in lungime de 6160 m;Retele publice de apa in lungime de 10345, 00 m;Foraje H= 30 m, 2 buc.Statie de pompare 1 buc.Servicii de proiectare si asistenta tehnica;Valoarea estimata conform devizului general este de 3277803 lei fara TVA din care: valoarea maxima a serviciilor de proiectare 55247 lei, valoarea maxima a serviciilor de asistenta tehnica 15355 lei, valoarea maxima a lucrarilor ce urmeaza a fi executate 3060963 lei, organizare santier 58496 lei si valoarea maxima Cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 2, 70 %, reprezentand valoarea de 87742 lei, din care: 1942 lei pentru eventuale servicii suplimentare de proiectare si 85800 lei pentru eventuale lucrari de executie. TOTAL fara cheltuieli diverse si neprevazute =3190061 leiLa evaluarea ofertelor se vor avea in vedere prevederile HG 363/2010 si HG28/2008.
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 277, 803 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 63801 lei sau in euro la cursul BNR cu 10 zile anterioare datei limite de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006. Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 29 Imputernicire pentru semnatarul ofertei ;2. Formularul 2 - Declaratie de eligibilitate;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, tertul sustinator va prezenta declaratia de neincadrare in situatiile prevazute la art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;7. Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;8. Formularul 4 - Certificat de participare cu oferta independenta;9. Formularul 5 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Primar - DROCAN Fabian Laurentiu Costel; Viceprimar ? GHEORGHITA Nicolae; Contabil Sef ? COTARCEA Constanta; Secretar ? VEZUREANU Daniel, LUTU Valeriu Laurentiu ? Consilier juridic si Consilierii locali: AMZA Constantin; CHIOSA Nicolae; DUTU Sica Vica; MOGONEA Dumitru; OSCA Aurelian Daniel; PANA Gheorghe; STEFAN Ioana; MIMIS Alexandru Marius; BADEA Maria; BIROVESCU Dumitru; DOINEA Ion; GASPAR Constantin.10. Formularul 6 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Certificate inregistrare persoane juridice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialInformatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2.Atestat ANRE in baza Ordinului Presedintelui ANRE nr. 24/2007 ? de tip Bp pentru ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea executarii instalatiilor electrice.3.Atestat ANRE in baza Ordinului Presedintelui ANRE nr. 24/2007? de tip C1a pentru ?proiectare de linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV÷20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV ?, in vederea executarii instalatiilor electrice cuprinse in cap. 2 din Devizul general.4.Atestat ANRE in baza Ordinului Presedintelui ANRE nr. 24/2007? de tip C2a pentru ?executare de linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV÷20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV ?, in vederea executarii instalatiilor electrice cuprinse in cap. 2 din Devizul general.Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din operatori detine atestarea/autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Certificate inregistrare persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 6380122 lei; Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii indicati (www.bnr.ro). Completare Formularul 7- Informatii generale. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.69 indice 1, art.180 si 181 lit.a), c1), d) din OUG nr.34/2006 actualizata., Cerinta nr. 2 obligatorieOfertantultrebuie sa sustina financiar executarea lucrarilor licitate indiferent de modalitatea de alocarea a fondurilor, pe o perioada de minin 9 luni, de la data semnarii contractului, respectiv pentru suma minima de 1595030 lei, in baza OUG 28/2013, prezentand documente doveditoare in acest sens. Se solicita prezentarea unei Scrisori bancare din care sa rezulte capacitatea ofertantului de sustinere financiara a lucrarilor pe o perioada de 9 luni. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 9 luni de la data semnarii contractului in valoare de minim 1595030 lei, prin scrisoare de confirmare a fondurilor (disponibil negrevat sau valoarea creditului obtenabil) sau alt document, in original, care sa prevada ca suma respectiva poate fi alocata pentru realizarea contractului.Prezentare cash-flow de executie al lucrarii.Se pot prezenta si alte documente.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati prezinta acest document.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 (obligatorie)A.Listaserviciilor de proiectare executate in ultimii 3 aniB.Listalucrarilor executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2 (obligatorie)A.Informatii privind experienta similara (proiectare)Cerinte obligatorii: ?pentru Servicii de proiectare linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV÷20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa se confirme executarea in ultimii 3 ani, in valoare de minim2795 lei/contract;?pentru Servicii de proiectare retele de alimentare cu apa se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa se confirme executarea in ultimii 3 ani, in valoare de minim67807 lei/contract;Cerinta privind experienta similara pentru proiectare, se considera indeplinita si prin prezentarea unui contract in cadrul caruia sa se regaseasca ambele tipuri de servicii, sau in care sa se regaseasca ambele tipuri de servicii avand valorile minime calculate in consecinta.B.Informatii privind experienta similara (executie lucrari )Cerinte obligatorii: ?pentru executare lucrari linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV÷20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa se confirme executarea in ultimii 5 ani, in valoare de minim121200 lei/contract;?pentru executare lucrari retele de alimentare cu apa se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa se confirme executarea in ultimii 5 ani, in valoare de minim2939763lei/contract;Cerinta privind experienta similara pentru executie, se considera indeplinita si prin prezentarea unui contract in cadrul caruia sa se regaseasca ambele tipuri de lucrari sau in care sa se regaseasca ambele tipuri de lucrari avand valorile minime calculate in consecinta., Cerinta nr. 3 obligatorie. Informatii referitoare la personal de proiectare (cerinte minime obligatorii): -Sef proiect, inginer cu experienta in coordonarea a minim un proiect similar ; -minim 1 proiectant, pentru proiectarea lucrarilor de alimentare cu apa, inginer cu experienta in proiectare a minim un proiect similar; - minim 1 Inginer autorizat ANRE conform Ordin ANRE nr.11/2013, pentru proiectarea lucrarilor de bransamente electrice; - minim 1 inginer topograf, atestat ANCPI cf Ordin 107/2010; Ofertantul dispune de personal de proiectare pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea serviciilor conform graficului de executie propus. Ofertantul va depune o declaratie model propriu din care sa rezulte numarul de persoane de proiectare pe specialitati care va fi implicat in realizarea contractului. B. Informatii referitoare la personal de executie (cerinte minime obligatorii): - Reprezentant Contractor/Manager de proiect: experienta profesionala in cel putin un contract cu obiect similar (proiectare si executie); - Responsabil cu controlul calitatii (CQ): atestat/numit prin decizie interna in domeniul aferent obiectului prezentului contract, cu experienta profesionala in acesta pozitie prin participarea la cel putin un contract cu obiect similar; -Responsabil tehnic cu executia(RTE), atestat MLPTL conform HG925/1996, in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala (IX); -Responsabilul tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 11/2013 pentru urmatoarele domenii: Fabricarea aparatelor de distributie si control al electricitatii - Clasificare CAEN Rev. 2, cod 2712; Distributia energiei electrice - Clasificare CAEN Rev. 2, cod 3513; Activitati de testari si analize tehnice - Clasificare CAEN Rev. 2, cod 7120; - Sef de santier: inginer constructor cu experienta in aceasta pozitie, prin participarea in cel putin un contract cu obiect similar; - Inginer instalatii electrice autorizat ANRE, conform Ordin ANRE nr.11/2013, pentru executarea lucrarilor de bransamente electrice; -Inginer topograf, cu experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar. Ofertantul va dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de manopera, dar minim: - 1 Electrician autorizat ANRE conform Ordin ANRE nr.11/2013, pentru executia lucrarilor de instalatii electrice; - 1 Sudor autorizat PEHD conform Legea 64/2008 pentru executia lucrarilor de sudura in polietilena. Ofertantul va depune o declaratie - model propriu, din care sa rezulte numarul de persoane pe specialitati care va fi implicat in realizarea contractului; Nu se accepta propunerea unor persoane care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta si formularul cumulat pe intreaga asociere, acesta se va lua in considerare la indeplinirea corespunzatoare a contractului (cerinta obligatorie)., Cerinta nr. 4. Informatii referitoare pentru Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea serviciilor/lucrarilor. Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia serviciilor/lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara este obligatorie), in functie de graficul de executie propus, cu luarea in considerare a punctelor critice evidentiate in grafic. Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate /contract de inchiriere /leasing /angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritatea contractanta in Formularul 5. Cerinte minime obligatorii solicitate de autoritatea contractanta pentru indeplinirea corespunzatoare a serviciilor de proiectare: Plotter A0 min 1 buc; Xerox A3 min 1 buc; Scaner A3 min 1 buc; Imprimanta A3 min 1 buc; PC- min 1 buc; Program informatic elaborare devize min 1 buc; Program de proiectare retele apa si canalizare min 1 buc; statie totala+GPS min 1 buc; Cerinte minime obligatorii solicitate de autoritatea contractanta pentru indeplinirea corespunzatoare a executiei lucrarilor: minim 1 Statie de preparare betoane, minim 1 Statie de sortare agregate si balastiera, minim 1 Laborator de incercari minim de gradul II, minim 1 buc. Autobetoniera, minim 1 buc. Aparat de sudura PEHD, minim 1 buc. Buldoexcavator, minim 1 buc. Autobasculanta. Documentele doveditoare vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare pentru indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara (cerinta obligatorie). In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta si formularul cumulat pe intreaga asociere, acesta se va lua in considerare la indeplinirea corespunzatoare a contractului (cerinta obligatorie)., Cerinta nr. 5
Informatii privind subcontractantii
Completare Formular 20 -?Declaratie subcontractanti?, Cerinta nr. 6
Cerinta nr. 5 Cerinta nr. 5 Informatii privind asociatii; Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna. Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata, fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica. In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriile documente de calificare., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)Completare Formular 28;Completare Formular 29 (dupa caz);Completare Formular 30 (dupa caz);, In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriile documente de calificare., Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele asa cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea (art.11 alin.4 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Ofertele care prezinta declaratii si anexe la declaratii care nu indeplinesc in totalitate cerintele art. 11 alin. 4 din HG 925/2006, nu se mentioneaza in mod clar si precis daca au fost solicitate prin Fisa de date: diverse valori, cantitati, alte cerinte (experienta similara, personalul, utilajele, subcontractori etc.) sau altele asemenea, vor fi declarate respinse fara a se solicita prezentarea documentelor care confirma indeplinirea cerintelor de calificare respective. Lipsa sau neprezentarea documentelor de calificare in forma si conditiile solicitate prin Fisa de date, conduc la descalificarea ofertantilor. Nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Esecul de a depune o oferta care sa nu indeplineasca cerintele de calificare, este vina totala a ofertantului si va conduce la respingerea ofertei sale ca fiind inacceptabila. Cerinta nr. 1Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului ISO9001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract..Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie lizibila ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 2Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului ISO14001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract..Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO14001, in copie lizibila?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
233.33
Descriere: Componenta financiara
Termenul de finalizare servicii proiectare (B)
33.33
Descriere: Termenul de finalizare servicii proiectare (B)
Termenul de finalizare executie lucrari (C)
66.67
Descriere: Termenul de finalizare executie lucrari (C)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2013 22:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer