Achizitie publica - Extindere alimentare cu apa in localitatea Derni?oara ?i Tria, comuna Derna, Jude?ul Bihor
Detaliu pentru invitatia numarul 336571
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336571/03.10.2012
Denumire contract: Extindere alimentare cu apa in localitatea Derni?oara ?i Tria, comuna Derna, Jude?ul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DERNACod fiscal: 5316498, Adresa: COMUNA DERNA, NR. 216, Derna, Telefon: 0259/327024, Fax: 0259/327024
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA DERNA, NR. 216, Derna, Romania, cod postal: 417230, telefon: +40 259327024, fax: +40 259327024, persoana de contact: VICTOR FILIP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA DERNA, NR. 216, Derna, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere alimentare cu apa in localitatea Derni?oara ?i Tria, comuna Derna, Jude?ul Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari pentru obiectivul de investitii ? Extindere alimentare cu apa in localitatea Dernisoara si Tria, comuna Derna, Judetul Bihor?
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 923, 362.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 9000 lei, repezentand 0, 97% din val estimata a contractului de lucrari.Valabilitatea GP va fi 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.GP se va constitui conform art. 86 HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului incheiat. Garantia de buna executie se va constitui conform art 90 alin 1) sau 3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantuluiDeclaratie privind eligibilitatea-Prezentare formular 1; Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Se va prezenta completat Formularul nr. 2, in original. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006-Prezentare Formular 3 in original - Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.;Situatia privind obligatiile catre Bugetul general consolidat si Bugetul local -SevaprezentaCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat) in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta Certificat de taxe si impozite locale aferente localitatii unde ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in derularea contractului (datorii la bugetele locale), in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conform art. 9 alin (1) din ordinul 905/2011, ?Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010-Se va prezenta Formularul 17 in original;Declaratie privind neincadrarea prevederilor art. 69¹din OUGnr. 34/2006-Se va prezenta Formularul 5.Persoanele cu functie de decizie la nivelul institutiei sunt: 1. PRIMAR ? FILIPVICTOR2. BARAILEANA - Secretarul Comunei3. MAGUI AUREL - Viceprimar4. GHERIGEORGETA-LENUTA ? inspector contabil5. CUTLAC MIRELA ? inspector compartiment achizi?ii publice6.Consilieri locali: AITONEAN MARCELA, BURLO FLORIN-MIRCEA, CHILBACIPRIAN-TEOFIL, FILIP RAUL-MIRCEA, GHERI LUCIAN, MAGUI AUREL, OKULARMARIA, ROMOCEA RITA, SABAUGHEORGHE, SANDOR GHEORGHE, TOTH PAUL. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 15 zile inainte de data depunerii ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara partea 1Se prezinta Lista lucrarilor similare, finalizate si recept?ionate in ultimii 5 ani. Se vor prezenta minim un contract - maxim trei contracte similare, finalizate in ultimii 5 ani, avand ca obiect lucrari de constructii similare, in valoare cumulata de minim (valoarea realizata din maxim 3 contracte), de cel putin 923.362 lei fara TVA. Conversia in lei a valorii contractului similar se va face, utilizand curs de schimb valut stabilit de Banca Na?ionala a tarii de origine a ofertantului, pt ziua incheierii contractului sau a actelor aditionale., Experienta similara partea 2Condi?ia de calificare de mai sus este indeplinita, daca sunt prezentate cumulativ urmatoarele documente: lista cuprinzand contractele similare, in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?; copii de pe partile relevante ale contractelor similare, insotite de actele adi?ionale ?i anexele acestora, copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?; copie a proceselor-verbale de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor executate inbaza contractului/contractelor ce dovedeste experien?a similara copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?; recomandare din partea beneficiarului copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?., Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care va fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor.NOTA : o persoana poate fi propusa pentru o singura functie, datorita obiectului contractului, respectiv complexitatea lucrarilor de executie ? o persoana neavand timpul fizic necesar pentru indeplinirea mai multor activitati dintre cele solicitate cerinte minime privind personalul, Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul instala?ii cel putin o peresoana; Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: CV; copia conform cu originalul a contractului individual de munca ( sau echivalent);copia conform cu originalul a diplomei de studii;copia conform cu originalul a atestatului si a legitimatiei in termen de valabilitate;copia conform cu originalul a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, Inginer in specialitatea instala?ii, cu o vechime in activitate de minim 5 ani, cel putin o persoana; Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: CV, copiaconform cu originalul a diplomei de studii sau de calificare; documente de atestare tehnico-profesionala daca este cazul; copia conform cu originalul a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doarangajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului., Responsabil cu controlul calitatii cel putin o persoana.Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: -CV, copia diplomei de absolvire a studiilor universitare de specialitate, documente de atestare tehnico-profesionala daca este cazul, copia conform cu originalul a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului., Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitateaSe va prezenta, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr.8, ca si personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, in cazul in care acestia nu sunt angajati cu norma intreaga sau sunt angajati pe perioada determinata la operatorul economic o Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea sa pe toata perioada derularii contractului in speta., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Autoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere) de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului. In cazul inchirierii, se vor prezenta antecontractele de inchiriere, care sa ateste faptul ca utilajele, echipamentele si mijloacele de transport se vor inchiria pentru lucrarea care face obiectul achizitiei. In cazul in care operatorul ec. nu detine inproprietate dotarile solicitate, pe langa contractul de inchiriere, ofertantul va putea depune un angajament care va face dovada punerii la dispozitie., Inf. Priv.angajamentul ferm. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180 precum si art. 181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentandu-se in acest sens Formularele nr. 1 si nr.3, insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate). Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111 din HG 925/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare.In cazul prezentarii unui angajament ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica., Informatii privind subcontractarea partea 1Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea ontractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se contituie in anexa la contract.In cazul in care operatorul economic are intentia sa subcontracteze o parte din prezentul contract, atunci subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente: declaratie privind subcontractantulFormular nr. 11;procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti; acord/contract de subcontractare; datele de recunoastere ale subcontractantului., Informatii privind subcontractarea partea 2.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai cu acordul Autoritatii Contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentate initial. Contractantul trebuie sa notifice autoritatii contractante identitatea noilor subcontractanti, care la rindul lor trebuie sa indeplineasca cerintele privind resursele materiale si umane solicitate in documentatia de atribuire, pentru partea lor de implicare in contract. In conformitate cu prevederile art.11 alin.(7) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru eventualii subcontractanti declarati se iau in considerare resursele materiale si umane pentru partealor d eimplicare in contrcat, daca sunt prezentate.In cazul in care operatorii economici participanti nu subcontracteaza o parte sau parti din contract, vor prezenta declaratia, cu mentiunea ? ?nu este cazul?. Standarde de asigurare a calitatii - Se va prezenta certificat: SR EN ISO 9001:2001/SR EN ISO 9001:2008 ( sau echivalent), la data limita de depunere a ofertelor in conditiile art. 191- 193 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare, in domeniul lucrarilor supuse achizitiei., Standarde de asigurare a protectiei mediuluiSe va prezenta certificat: ISO 14001:2005 ( sau echivalent), privind sistemul de protectie a mediului, la data limita de depunere a ofertelor. Existenta certificatului ISO 14001 demonstreaza capacitatea unei organizatii de a dezvolta un sistem de management al mediului, care confera incredere autoritatii contractante, respectiv tertilor, ca organizatia tine sub control impactul asupra mediului pe care il are ca urmare a derularii activitatilornecesar a fi intreprinse pentru ducerea la bun sfarsit a acestui proiect.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 11:11