Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXTINDERE ALIMENTARE CU APA IN SATELE DOBRICENI, SUSENI, GRUIERI, BUDURASTI SI MOGOSESTI, COMUNA STOENESTI, JUDETUL VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 340044
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Stoenesti
Numar invitatie: 340044/26.11.2012
Denumire contract: EXTINDERE ALIMENTARE CU APA IN SATELE DOBRICENI, SUSENI, GRUIERI, BUDURASTI SI MOGOSESTI, COMUNA STOENESTI, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna StoenestiCod fiscal: 2541860, Adresa: Jud Valcea, com Stoenesti, Stoenesti, Telefon: 0250 777489, Fax: 0250 777510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Jud Valcea, com Stoenesti, Stoenesti, Romania, cod postal: 247625, telefon: +40 250777489, fax: +40 250777510, persoana de contact: Gheorghe Dumbrava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Stoenesti, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE ALIMENTARE CU APA IN SATELE DOBRICENI, SUSENI, GRUIERI, BUDURASTI SI MOGOSESTI, COMUNA STOENESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere alimentare cu apa in satele Dobriceni, Suseni, Gruieri, Budurasti si Mogosesti, Comuna Stoensti, judetul Valcea
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 701, 410 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
14.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament in contul nr. . RO94TREZ6715006XXX007107, cod fiscal 2541860, deschis la Trezoreria municipiului Ramnicu Valcea, sau printr- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006.In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006.Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Formularul 24 - Imputernicire pentru semnatarul ofertei (semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului);2. Formularul 1 - Declaratie de eligibilitate;3. Formularul 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? , insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6.Certificat de participare cu oferta independenta - Formularul 2A;7.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare - Formularul 2B (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Dumbrava Gheorghe ? primar;
- Chelcea Gheorghe ? viceprimar;
- Matei Mihai Gheorghe ? secretar;
- Tatulescu Nicoleta ? contabil;
- Cosma Ioan ? consilier juridic;
- Chelcea Nadia Andreea ? consilier local;
- Zaulet Valeriu ? consilier local;
- Chituc Vasile ? consilier local;
- Cioaca Ioan ? consilier local;
- Dicu Narcis ? consilier local;
- Marinescu Nicolae ? consilier local;
- Dragan Constantin ? consilier local;
- Nitu Elisabeta ? consilier local;
- Pelesca Alin Constantin ? consilier local;
- Pletea Constantin Catalin ? consilier local;
- Poenaru Gheorghe ? consilier local;
- Vucea Gheorghe? consilier local.)8.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12; Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Certificatul constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial trebuie sa fie eliberat cu 30 zile inainte de data depunerii ofertei. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.400.000 lei Orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare (de exemplu bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate la organele competente/rapoartele de audit/rapoartele cenzorilor/echivalent). In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea pentru media cifrei de afaceri se considera indeplinita daca este in cuantum de 50% din valoarea solicitata., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 8, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Informatii privind experienta similara pentru principalele lucrari executate conform Formular 9. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat contracte de lucrari care fac obiectul achizitiei. Se vor prezenta in copie (partile, obiectul, pretul contractului) prin care se dovedeste experienta similara si proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari din partea beneficiarilor., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificare a personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Efectiv de personal necesar indeplinirii in bune conditii a contractului: -Responsabil cu controlul calitatii (CQ);
-Responsabil tehnic cu executia(RTE);
-Responsabilul tehnic cu sudura (RTS), atestat de ISCIR;
-Sudor autorizat PEHD;Prezentare CV, copii diplome, certificate, autorizatii, declaratie de disponibilitate cu semantura in original.Toate copiile vor avea mentiunea reprezentantului legal al ofertantului "conform cu originalul" cu semnatura si stamplia., Ofertantul trebuie sa prezinte lista instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Necesar minim: - buldoexcavator;
- compactor;
- aparate de sudura;
- instalatie de foraj., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic o are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Certificarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit., Certificarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer