Achizitie publica - Extindere alimentare cu apa in sistem centralizat in comuna Grecesti, judetul Dolj
Detaliu pentru invitatia numarul 328447
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328447/31.05.2012
Denumire contract: Extindere alimentare cu apa in sistem centralizat in comuna Grecesti, judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GRECESTI (CONSILIUL LOCAL GRECESTI)Cod fiscal: 5046750, Adresa: comuna Grecesti, judetul Dolj, Grecesti, Telefon: 0251/445.418, Fax: 0251/445.318
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Grecesti, judetul Dolj, Grecesti, Romania, cod postal: 207330, telefon: +40 251445318, fax: +40 251445418, persoana de contact: Firu Marcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Grecesti, Judetul Dolj, Sediu Primarie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere alimentare cu apa in sistem centralizat in comuna Grecesti, judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extinderealimentare cu apa in sistem centralizat in comuna Grecesti, judetul Dolj
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 701, 892 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantumul garantiei de participare este 14000, 00 LEIGarantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO65TREZ2915006XXX012080, deschis la Trezoreria Craiova, codfiscal 5046750 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie saprevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privirela culpa persoanei garantate. De asemenea, instrumentul de garantare va prevedea angajamentul societatii bancare/de asigurari de a plati, la cererea scrisa a autoritatii contractante, o suma determinata conform prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie care va fi respinsa de CNSC, indiferent de faptul ca ofertantul va ataca sau nu decizia CNSC.
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr.925/2006. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretulcontractului fara TVA.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.1.2. Perioada de garantie acordata lucrarilorPerioada de garantie acordata lucrarilor se exprima in luni, si nu poate fi mai mica de 24 luni. Ofertele care contin perioade de garantie mai mica de 24 luni, se vor considera neconforme.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: - neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Documente solicitate: ? FORMULAR nr. 1 (din sectiunea FORMULARE).- Cazier judiciar pentru ofertantAtentie!? In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.? Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006 atrage excludereaofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaCerinta obligatorie: - neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Documente solicitate: a. FORMULAR nr. 2 (din sectiunea FORMULARE)b. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;c. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local inluna anterioara celei in care se depune oferta;Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana (daca este cazul).Atentie!In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform FORMULAR nr. 3 (din sectiunea FORMULARE)?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla inrelatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractanteeste exclus din procedura de atribuire: Firu Marcel-primar, Iordache Sorin- viceprimar, Tutunel Gabriela-referent, Militaru Felicia- referent.Ofertantul trebuie sa completeze FORMULAR nr. 4 (din sectiunea FORMULARE) Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Ofertantul va prezenta :1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii , cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.2. Pentru persoane juridice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romanaAtentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniCifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - (2008, 2009, 2010) - mai mare sau egala cu 1.400.000 lei.Situatiile financiare intocmite la 31.12.2011, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaLista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 (cinci) ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati va fi insotita de maxim 3 (trei)Contracte de executie lucrari si Procesele verbale de receptie la terminarealucrarilor sau Procesele verbale de receptie finala - daca a expirat perioadade garantie acordata lucrarilor, prin care se confirma executarea lucrarilor invaloare de minim 701.892lei, fara TVA., Experienta similaraUn contract insotit de Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sauProces verbal de receptie finala - daca a expirat perioada de garantieacordata lucrarilor si Recomandare de la beneficiari, pentru executia de lucrari similare.Se solicita prezentarea de informatiirelevante din contract., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de caredispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii- Inginer instalatii pentru constructii ? desemnat Responsabil control calitate (CQ);Se vor prezenta: -Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care confirma asigurarea cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului;
-Documente care atesta disponibilitateapersonalului/organismului tehnic de specialitate;
-Decizia de numire a Responsabilului cu controlul calitatii, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor-Inginer instalatii pentru constructii-manager de proiect-Responsabil tehnic cu executia, specialitatea instalatii pentru constructii, atestat MLPATPersonal calificat: - Se solicita personal de executie in numar suficient pentru indeplinireacontractului de achizitie publicaPt. personal de conducere si experti: - completarea unei declaratii pe propria raspundere.Documente de confirmare ce trebuie prezentate: - CV-uri ale personalului de conducere si expertilor;
- Documente suplimentare prin care se confirma competentele siabilitarile declarate in CV-urile prezentate.Angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nuare angajat/angajate astfel de persoana/persoane)., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari.Ofertantul va face dovada princompletarea unei declaratii pe propria raspundere ca are dotarea necesara indeplinirii contractului., Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa osubcontracteze Sistem de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, Sistem de management de mediu ISO 14000 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 15:05