Achizitie publica - Extindere alimentare cu apa localitatea Smardan
Detaliu pentru invitatia numarul 329463
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329463/13.06.2012
Denumire contract: Extindere alimentare cu apa localitatea Smardan
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Smardan, judetul Galati(Comuna Smardan)Cod fiscal: 4150000, Adresa: sat Smardan, comuna Smardan, judetul Galati, Smardan, Telefon: 0236830020; 0236830026; 0236830076, Fax: 0236830020; 0236830026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere alimentare cu apa localitatea Smardan
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extinderea retelei de distributie a apei potabile in zona Cartierul Nou, sat Smardan.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 725 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 3000 lei si se constituie pe o perioada de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor, iar in cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, valabilitatea garantiei de participare va fi prelungita corespunzator, in caz contrar considerandu-se ca ofertantul si-a retras oferta.Mod de constituire: prin virament bancar in contul RO62TREZ3065006XXX004705 deschis la Trezoreria Galati pe numele Comuna Smardan, CUI 4150000, prin scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori societate de asigurari cuprinzand cel putin informatiile cuprinse in Formularul 11. Dovada platii (Ordin de plata + extras de cont)se va depune/posta pe SEAP iar in cazul viramentului bancar sauin cazul instrumentelor garantare emise de societati bancare sau de asigurari, se va depune in original la sediul autoritatii contractante anterior datei si orei stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul viramentului bancar ofertantul are obligatia de a asigura timpul necesar pentru ca suma virata sa intre in contul autoritatii contractante la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertantii din categoria IMM-urilor vor depune suplimentar Fomularul 12 J si vor achita doar 50% din cuantumul garantiei de participare, respectiv 1500 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi constituita in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie.Mod de constituire: prin scrisoare de garantie bancara, alt instrument de garantare emis de o societare bancara sau de asigurari cu respectarea cel putin a cerintelor din Formularul 19 sau prin retineri succesive din facturile partiale, prin deshiderea unui cont cu aceasta destinatie la o institutie bancara agreata de parti, cu respectarea prevederilor corespunzatoare din HG 925/2006.Ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea garantiei de buna-executie cu 50%, respectiv 2, 5% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiaprevazuta la art.180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Depunerea unei Declaratii privind eligibilitatea (Formular 12A) si orice alte documente justificatoare depuse de ofertant in lumina art. 182 din OUG 34/2006.2.Ofertantul nu trebuie sa se afle intr-o situatie prevazuta laart. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Depunerea unei Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181(Formular 12B) si prin orice alte acte, conform art. 182 din OUG 34/2006.3. Ofertantul trebuie sa respecte regulile de concurenta impuse de Ordinul ANRMAP 314/2010Modalitate de indeplinire: Depunerea unui Certificat de participare la procedura cu o oferta independenta (Formular 12 K), conform Anexei 1 din Ordinul ANRMAP 314/2010.4. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in una din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006.Mod de indeplinire: Depunerea unei Declaratii pe propria raspundere ca nu se afla in situatiile descrise de art. 69^1 din OUG 34/2006. (Formular 12L)Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurilor de achizitie sunt: - Stroea Costica primar- Stoica Ion viceprimar- Margarit Constanta contabil- Carp Iordache secretar- Draghici Mihai consilier juridic- Pastia Carmen inspector asistent- Suverjanu Sandu inspector asistent Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, conform obiectului contractului de achizitieModalitatea de indeplinire: Certificat de inregistrate fiscala si Certificat de inregistrare in Oficiul Registrului Comertului sau alte documente echivalente de inregistrare si certificare, precum si prinprezentare de documente constitutive ale societatii (act constitutiv si/sau statut).Ofertantul poate depune orice alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Ofertantul castigator are obligatia depunerii in original sau copie legalizata a Certificatului de inregistrare fiscala si a Certificatului Constatator al ORC pana la data semnarii contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa isi prezinte situatia economica si financiara - Depunerea unui Formular de informatii generale (Formular 12C) cuprinzand datele personale ale ofertantului si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Executarea, in bune conditii, a cel putin o lucrare similara cu obiectul contractului, indiferent de valoarea acesteia, in ultimii 5 ani - , sau, daca ofertantul s-a infiintat ulterior acestei perioade, de la data infiintarii, precum si a unui contract de lucrari cu obiect similar. Sunt acceptate ca similare si contracte care au ca obiect lucrari de infiintare sistem de canalizare, reparatii, reabilitari sau intretinere tehnica a unor conducte de distributie apa curata sau uzata. Contractul de lucrari similare depus, trebuie sa aiba atasat toate actele aditionale, daca au fost incheiate, Procesul-verbal la terminare lucrarilor si Certificat de buna-executie sau Certificat de acceptanta finala sau Document constatator de indeplinire a obligatiilor contractuale sau Recomandare din partea beneficiarului din care sa rezulte explicit ca respectivul contract a fost realizat in bune conditii si conform contractului., Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune si care va participa efectiv la realizarea contractului - Depunerea unei Declaratii privind personalul de specialitate de care dispune (Formular 12E), cu indicarea efectivelor proprii pe ultimii 2 ani incheiati, precum si a responsabilului/responsabililor tehnici cu executia si a celor cu controlul calitatii lucrarii. Responsabilul/Responsabilii tehnici cu executia si cel/cei cu controlul calitatii trebuind sa aiba atasate diplomele de studii si/ sau atestate profesionale pentru exercitare obligatiilor desemnate, Imputernicire din partea reprezentatului legal sau a administratorului de realizare a acestor obligatii, C.V. si Angajament al personalului desemnat ca va fi la dispozitia executantului pe toata perioada contractului si isi va indeplini obligatiile ce ii revin, precum si contractele de munca sau colaborare cu ofertantul pe perioada derularii lucrarii., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic si la va folosipentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Depunerea unei Declaratii privind utilajele cara vor fi utilizate in realizarea contractului conform Formularului 12F, inclusiv anexa la formular., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, identificata atat ca procent valoric cat si prin elemente tehnice de identificare - Depunerea unui Formular 12J cuprinzand numele subcontractorilor sau mentiunea ?Nu este cazul? inclusiv anexa cu lista subcontractorilor si procentul pe care il subcontracteaza si lucrarile efective subcontractate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 09:12