Achizitie publica - EXTINDERE ALIMENTARE CU APA,COMUNA LADESTI, JUDETUL VALCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 341629
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341629/09.01.2013
Denumire contract: EXTINDERE ALIMENTARE CU APA, COMUNA LADESTI, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LADESTICod fiscal: 2541487, Adresa: COMUNA LADESTI, JUDETUL VALCEA, Ladesti, Telefon: 0250764524, Fax: 0250764524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA LADESTI, JUDETUL VALCEA, Ladesti, Romania, cod postal: 247290, telefon: +40 250764524, fax: +40 250764518, persoana de contact: ENUTA ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI LADESTI, JUDETUL VALCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE ALIMENTARE CU APA, COMUNA LADESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop achizitia deexecutie a lucrarii de investitii: ?EXTINDERE ALIMENTARE CU APA, COMUNA LADESTI, JUDETUL VALCEA ?Obiectivul principal al acestei achizitii consta in : -asigurarea unui sistem centralizat de alimentare cu apa potabila la parametri calitativi si cantitativi corespunzatoriObiective specifice: Traseele pe care se proiecteaza extinderea de alimentare cu apa sunt: 1. Maldaresti Deal -tronson 12072 m2. Ladesti ? primarie - tronson 2418 m3. Maldaresti Dealul Mare- tronson 3844m4. Ladesti ?Popesti- tronson 4921 m5. Cermegesti Nita Maria- tronson 5604m6. Cermegesti Moise- tronson 6137m7. Cermegesti Tuiculesti- tronson 7698m8. Pasculesti Bar Radulescu- tronson 81144m9. Gageni la hotar- tronson 9469m10. Gageni biserica- tronson 101366mLungimea totala a retelei de extindere de alimentare cu apa este de 8.673 m .Prin implementarea acestui proiectse va asigura: -posibilitatearealizarii unor investitii viitoare in zona- reducerea riscurilor imbolnaviri populatiei- viabilizarea terenurilor in vederea atragerii unor noi investitoriin zona
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 681, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
OIII.1.1.a) Garantie de participareDA ¦ nu ?Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 13.600 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. ( Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. ( Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.4 )/ Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general(Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate: 1. Certificatul Fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice2. Certificatul Fiscal eliberat de Autoritatile Publice Locale de la adresa sediului social al ofertantului, trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.5 )In cazul in care oferta are sustinere tehnica/ profesionala/financiara sau prezinta subcontractant persoana care asigura sustinerea( tert sustinator) si/sau subcontractantulvaprezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 , alin a, c1, si d .3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"- conform Ordinului 314/2010Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.5A )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.5B )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar ?Lixandru Ion, , viceprimarIordache Nicolae, secretar Enuta Ion, ContabilConstantinescu Cristiana , Consilieri : Dragnea Sabin, Iordache Nicolae, Stanciu Gheorghe, Mihalcea Gheorghe, Cismaru Constantin, Staneci Florin, Tuicu Eleonora, Andronache Ilie, Mosteanu Cristian, Teodoescu Ionela-Cristina, Nemulescu Nicolae.Declaratie ca participant la proceduraDocumente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.6 )In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.De asemenea, daca este cazul, fiecare subcontractant vaprezenta acest formular. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursAtentie: Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentuluiin original / copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 anisa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de681.850lei.Documente relevante: bilantul contabil sectiunea contul de profit si pierderi pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente edificatoare, in copie legalizata sau certificate ?conform cu originalul?In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentulmentionatiar nivelul cifrei medii de afaceri se va considera cel cumulat ., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 170.462 leiModalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de170.462 leisi pentru o perioada de3luni., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 12, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens o declaratie la angajamentul de sustineresi Formular 5B.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA 1Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele : Contracte de executieOfertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin8, 6km de retele de apa si sau aductiuni de apa .Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., CERINTA 2SubcontractareaInforma?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire., CERINTA 3Utilaje/ DotariDeclaratia privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiile de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de proiectare si executie ., CERINTA 4Capacitatea resurselor umanePrezentare efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, presonalul responsabil cu indeplinirea contractului deexecutia lucrarilor. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2013 10:21