Achizitie publica - Extindere aplicatie GIS ?Sistem cu harta interactiva on-line si baza de date geospatiala pentru urbanism si amenajarea teritoriului pe intreg judetul Mures-ETAPA 4 ? consultare a documentatiilor de urbanism si amenajare a teritoriului
Detaliu pentru invitatia numarul 321218
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321218/05.03.2012
Denumire contract: Extindere aplicatie GIS ?Sistem cu harta interactiva on-line si baza de date geospatiala pentru urbanism si amenajarea teritoriului pe intreg judetul Mures-ETAPA 4 ? consultare a documentatiilor de urbanism si amenajare a teritoriului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetulMuresCod fiscal: 4322980, Adresa: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Telefon: 0265-263211, Fax: 0265-268718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263211, fax: +40 265268718, persoana de contact: Carmen Patran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului judetean Mures din Tg. Mures, str. Primariei nr.2, etaj 1, sala consilierilor (cam.48)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere aplicatie GIS ?Sistem cu harta interactiva on-line si baza de date geospatiala pentru urbanism si amenajarea teritoriului pe intreg judetul Mures-ETAPA 4 ? consultare a documentatiilor de urbanism si amenajare a teritoriului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extinderea aplicatiei GIS ?Sistem cu harta interactiva on-line si baza de date geospatiala pentru urbanism si amenajarea teritoriului pe intreg judetul Mures-ETAPA 4 ? consultare a documentatiilor de urbanism si amenajare a teritoriului.
II.1.6) CPV: 72212000-4 - Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 2.400 lei.Perioada de valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: I.Instrument de garantare, in original, emis in conditiile legii, de o banca sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pt perioada de 120 de zile de la data depunerii ofertelor.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persgarantate.AC solicita ca in instr de garantare sa fie cuprinse prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, precum si prevederile art. 87 alin. 1, lit. a), b) si c) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.II.Virament bancar in cont nr. RO11TREZ4765006XXX000224 deschis la Trezoreria Mun Tg-Mures, cod fiscal 4322980. Se va prezenta OP confirmat de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA. Perioada pentru care se constituie garantia de buna executie trebuie sa acopere intreaga durata de valabilitate a contractului.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o banca straina/societate de asigurari straina se va prezenta si traducerea legalizata a acesteia.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declara?ie privind situa?ia personala a operatorului economic: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din din OUG nr.34/2006 (Formular3), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 (Formular 4).Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obliga?iilor de plata: a)certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b)certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006; Pers care dein functii de decizie din cadrul CJMuresin ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Lokodi Edita Emoke-Presedinte, Szabo; Arpad, Cristian Chirtes-vicepresedinti, Csortan Ilona-arh sef, Paul Cosma- Secretarul jud, Viorel Iosib, Bartha Iosif - directori, Genica Nemes, Carmen Patran, sefi serviciu, Elena Mirela Lungu, C-tin Moga, Erika Lefter. Pt pers juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulteobiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta. Pt pers juridice/fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri anuala a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minimum 241.935 Lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si a finalizat in ultimii 3 ani cel putin un contract de prestari servicii similare prezentei achizitii in valoare de minim 120000 lei fara TVA., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului deservicii, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Informatii privind subcontractantii Certificarea conform standardului ISO 9001 a sistemului de management al calitatii sau echivalent (certificat emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 10:38