Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere asfaltare drumuri comunale in comuna Aninoasa, judetul Dambovita


Detaliu pentru invitatia numarul 356827
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA ANINOASA
Numar invitatie: 356827/09.01.2014
Denumire contract: Extindere asfaltare drumuri comunale in comuna Aninoasa, judetul Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ANINOASACod fiscal: 4280108, Adresa: Judetul Dambovita, municipiul Targoviste, strada Blendea Vasile, Bl. 19 A2, Ap. 10, Targoviste, Telefon: 0731731658, Fax: 0245226533
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Judetul Dambovita, comuna Aninoasa, strada Constantin Manolescu, nr.143, Aninoasa, Romania, cod postal: 137005, telefon: +40 245226214, fax: +40 245226533, persoana de contact: Cristache Elena
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Judetul Dambovita, comuna Aninoasa, strada Constantin Manolescu, nr.143, Aninoasa, Romania, cod postal: 137005, telefon: +40 245226214, fax: +40 245226533
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere asfaltare drumuri comunale in comuna Aninoasa, judetul Dambovita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de asfaltare asfel: str.Afumati, str.Cantonierului, str.Matei Basarab, str.Salcamului -sat Aninoasa, str.Sasului, str.Zorilor, str.Soarelui-sat ViforataValoarea estimata a contractului: 1.131.305 lei, care include si suma de 14.839 lei (procentul de 1.3291% din valoarea fara TVA a invstitiei)reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute, asa cum au fost definite de proiectant in devizul general.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 131, 305 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare este de 15.000 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art.2781 este de 4.896, 46 lei. 2.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. 3.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr.925/2006. 4.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO96TREZ2715006XXX000249 deschis la Trezoreria Targoviste, cod de inregistrare fiscala: 4280108. 5.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formularul nr. 26 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. 6.Dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. 7.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin. (2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr.25 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.In cazul in care garantia de participare va fi prezentata in alta valuta, echivalenta leu/alta valuta se va face conform cursului stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 7% din valoarea fara TVA a contractului, si se constituie in conformitate cu prevederile art. nr. 90 alin. 3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.("garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante"....."la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent").
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Operatorii economici participanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prev. de art 180 din OUG 34/2006 - Formular 1 -decl.privind eligibilitatea, care se va completa si de catre tertul sustinator/asociat, daca este cazul .Cerinta nr.2.Operatorii economici participanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prev. de art 181 din OUG 34/2006.Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1) Se va completa Formular 2 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, cu modificari si completari ulterioare. Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 se solicita si se va prezenta si de tertul sustinator/asociat, daca este cazul, asociatul trebuie sa prezinte documentul in aceleasi conditii ca si ofertantul, iar tertul sustinator in conditiile prevazute de dispozitiile art.181 lit., a), c1) si d). 2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic nu are datorii scadente la plata, catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania. - Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit. - Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele se vor prezenta in traducere autorizata ? limba romana. Cerinta nr.3 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formular 3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr.4 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta. Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formular 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta nr.5 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.69 ind.1 din OUG nr.34/2006. Se va completa Formular 5 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG nr.34/2006, actualizata. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Comunei Aninoasa sunt: Primar-Maricescu Constantin, Viceprimar?Holban Vasile, Secretarul comunei-Alexe Cristina, Sef birou-Chivulescu Liliana, Inspector achizitii publice-Cristache Elena, Consilieri locali: Bizgu Danut, Domnescu Costica, Dragusanu Filofteia, Dulama Dumitru, Dumitrescu Elena, Lazarescu Persida, Moraru Teodora, Gagionea Camelia, Oprea Gheorghe Ciprian, Parvan Dorina, Pitis Ionel, Popa Lidia, Radu Lidia, Zepis Mihaela Agatia. Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, declaratia va fi depusa de fiecare membru al grupului. Cerinta nr.1: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii. Modalitatea de indeplinire: Persoane juridice/fizice romane: 1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrul Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional.Persoane juridice/fizice straine: 1)Certificat constatator sau alte documente care dovedesca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana. 2)Se vor atasa documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic-in conformitate cu prevederile art.5(1) din ordinul 509/2011 documentele se vor accepta si in copie conform cu originalul insotite de traducere legalizata. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Prezentarea informatiilor generale si declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 aniCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani- minim 2.200.000 leiSe va utiliza cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BCE.Se va completa formularul nr.6-Informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1-Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa declare principalele lucrari executate in ultimii 5 aniSe va completa formularul nr.8-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentrucele maiimportantelucrari. Respectivelecertificariindicabeneficiarii, indiferentdacaacestia suntautoritaticontractantesauclienti privati, valoarea, perioadasiloculexecutieilucrarilorsi precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;In cazul unei asociatii conditia minima poate fi indeplinita cumulativ., Cerinta nr.2-Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au executat si finalizat maxim doua contracte similare ale caror valori cumulate reprezinta minim 1.100.000 lei.Prin contract similar se intelege: lucrari de reabilitare, consolidare sau modernizare de drumuri.Prin ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract finalizat? se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie prtiala, sau- lucrari receptionate insotite de proces verbal la terminarea lucrarilor, sau- lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala.Se va completa formularul 8a -Experienta similara.Se va utiliza cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BCE, Cerinta nr.3 -Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca dispun de utilaje, instalatii, etc, necesare indeplinirii contractului.Utilaje minim necesare: freza rutiera (tip WIRTGEN sau echivalent), excavator pe pneuri, autogreder, vibrator universal, repartizator/finisor mixturi asfaltice.Se va completa formularul nr.9 - o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr.4-Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resurse umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: a) Sef santier (inginer, absolvent CFDP sau echivalent, cu diploma de licenta). b) o persoana specializata RTE si CQ cu atestat si legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. c) 1 responsabil cu securitatea si sanatatea in munca, d)1 coordonator de proiect cu studii superioare, In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza parte/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se va completa Formular 17 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si oricare alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatiiSe va completa Formular 18 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, Facilitati legale privind indeplinirea criteriilor de calificareConform prevederilor H.G. 925/2006, art. 11, alin. 4 pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta ladepunerea ofertelor o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele decalificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire. Copie conform cu originalul a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii privind modul de conducere si controlul activitatilor aferente obiectului procedurii. Standard de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001 sau echivalent - pentru lucrari de constructii de drumuri., Copie conforma cu originalul a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al mediului pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. Standard de protectie a mediului - Certificat ISO 14001 / 2005 sau echivalent ? pentru lucrari de constructii de drumuriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.01.2014 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer