Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere baza sportiva


Detaliu pentru invitatia numarul 331369
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Covasna
Numar invitatie: 331369/10.07.2012
Denumire contract: Extindere baza sportiva
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Judeteana pentru Sport si Tineret CovasnaCod fiscal: 27425623, Adresa: str. Banki Donath nr 25, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267351640, Fax: 0267351640
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Banki Donath nr 25, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520031, telefon: +40 267351640, fax: +40 267351640, persoana de contact: Gaj Nandor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sfantu Gheorghe, str. Banki Donath nr 25, Romania, cod postal: 520031
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere baza sportiva
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere baza sportiva, cladiri existente, reabilitare.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6000 lei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractantem in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea a V-a modelul nr. 22. 2: Depunere in numerar la caseria autoritati contractante. 3: Document eliberat in conditiile legii de catre o societate de asigurari. 4: virament in contul autoritatii contractante nr. RO70TREZ2565005XXX004704. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
Cunatumul garantiei de buna executie este de 9% din valoarea contractului. In cazul IMMgarantia de buna executie se contituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Garantia de buna executie a contractului se constituie prin scrisoare de garantie bancara, sau de o societate de asigurari conf HG925/2006 art 90 alin 1, care devine anexa la contract acesta constituinu-se in anexa la contract prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata sau la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0.5% din valoarea contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractului.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: cerinta nr. 1.: Declararea eligibilitatii - prin completarea formularului nr. 12A din sectiunea a V-a (Declaratie privind eligibilitatea), Cerinta nr. 2.: neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 - prin completarea fromularuluinr. 12B din sectiunea a V-a (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 si a formularului nr. 12 B1 din sectiunea a V-a (certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Cerinta nr. 3.: Declaratia privind neincadrarea in art 69 - completarea formularului 12 B2 din sectiunea a V-a. avand in vedere Decizia nr. 12/08.06.2012 anexat Persoanele in componenta comisiei ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Buceleanu Judit Brigitta, Csutak Tamas, Gaj Nandor, Gyero Etelka, Kiss Andras Istvan. Contactul de lucrari va fi semnat de Dl. director executiv Stiopu Ioan marian si contabil sef Oarga Alexandru. Cerinta nr. 4.: Ofertantul nu va inregistra obligatii exigibile de plata la bugetul consolidat al statului si bugetuls asigurarilor sociale, precum la bugetul local prin prezentarea formularelor tip (certificate de atestare fiscala) emise de organisme competente din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele straine: document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective in original sau copie legalizata insotit cu traducere legalizata. In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantul/ofertantii vor prezenta certificatele de atestare fiscala eliberate de unitatile teritoriale ale MF, respectiv pentru bugetele locale va prezenta certificate de atestare fiscala, eliberate de primarie, atat pentru sediul social cat si pentru toate punctele de lucru identificate in certificatul constatatoreliberat de ORC. In cazul in care ofertantul din punct de vedere al bugetului local nu are bunuri urmaribile din punct de vedere fiscal, la sediu sau la punctele de lucru, se va prezenta o adresa de la primaria in jurisdictia careia se afla sediul/punctul de lucru din care sa rezulte acest aspect. IMPORTANT. Pentru demonstarea indeplinirii criteriul de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal si autentificata, prin care confirma ca indelpineste cerintele de calificare astfel cum au fost solocitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau alte asemenea.In cazul in care ofertantul uzeaza de drept sau mai sus prezentat, are obligatiade a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, termenul prevazut in respectiva solicitare. Un ofertant poate participa la procedura de achizitie publica cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al unui consortiu/asociere/societate mixta. In caz contrar, ofertele respective vor fi respinse. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizaze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precium si lucrarile pe care le va executa. Oferta trebuie semnata int-un mod care obliga legal toti parteneii. Unul dintre membrii trebuie numit ca lider responsabil de contract, iar acesta numire trebuie da fie prezentata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care se se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual pentru realizarea contractului si ca liderul asociatiei va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele tuturor partenerilor. In caz contrar ofarta va fi respinsa. Toti partenerii trebuie sa ramana in forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului. Orice modificare a asocierii se va putea face numai cu aprobarea autoritatii contractante si numai in cazuri exceptionale, noua asociere trebuind sa indeplineasca aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca si cel initial. Cerinta nr. 1.: Prezentarea de documente care atesta dreptul de a exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura (pentru persoane rezidente) - prin prezentarea urmatoarelor documente: Certificatul Constatator emis de Oficiul registrului Comertului pe langa Tribunalul Teritorial (prin care se va dovedi ca are ca activitate domeniul ce face obiectul contractului de lucrari din prezenta documentatie) in original saucopie lizibila conf. art. 5 din Ordinul 509/2011. Documente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi Mici si Mijlocii, emise de autoritatile competente din tara sau declaratii pe propria raspundere, dupa caz. Acest document va fi depus numai de catre societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004. In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Deasemenea criteriile de incadrare in categoria IMM-urilor trebuie indeplinite de asociere global, astfel daca societatile din asociere indeplinesc separat conditiile, dar globalna nivelul de asociere nu se inpelinesc, asocierea nu poate beneficia de conditiile stipulate de Legea 346/2004
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea de informatii generale, Capacitate de sustinere financiara a lucrarilor de catre constructor pentru suma de 48387 reprezentand 1/5 din valoarea estimata a contractului fara TVA, pe o perioada de doua luni. Documente din care sa rezulte o capacitate de sustinere financiara: 1.a: extras de cont(semnata si stampilata de ofertant pentru conformitate cu originalul).1.b: Copie dupa contract linie de credit, insotita de extras de cont pentru contul liniei de credit (semnat si stampilat de catre ofertant pentru conformitate cu originalul)1.c: Contacte de depozit pe numele ofertantului insotite de extresul de cont pentru contul/conturile de depozit (semnat si stampilat de catre ofertant pentru conformitate cu originalul)Obs. Cumularea celor trei metode de prezentare este permisa cu mentiunea ca extrasele de cont se vor prezenta pe aceasi data. Data extraselor de cont nu va fi mai veche decat data publicarii documentatiti in SEAP. Nu se accepta alte dovezi de atestare a capacitatii financiare.2. Document de gra, Nivelul cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) va fi cel putin 241935 lei din lucrari de contructii civile.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele in vederea indeplinirii corespunzatoare a contractului de lucrari., Prezentarea personalului de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari."Declaratie privind efectivul mediul anul al personalului angajat si al cadrelor de conducere", Ofertantul va prezenta o experienta similara in valoare minim de 240000 lei, din care sa rezulte in ultimii 5 ani, lucrari de constructii civile insotite de copii dupa: 1 - copie dupa partile relevante a contractului2 - procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor incheiat cu beneficiarul3 - recomandarea beneficiarului lucrarii. Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: 3.1 - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv3.2 - daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: 3.2.a - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari3.2.b. - cazuri de accidente technice produse din vina exclusiva a contractului3.2.c - receptii amanate sau respinse din cauza parametrilor de calitate, Nota Sistemul de management al calitatii de catre firmele ofertante, respectiv ISO 9001:2001, Sistemul de management al mediului de catre firmele ofertante, respectiv ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare de pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer