Achizitie publica - Extindere Camin cultural Comuna Mandra, judetul Brasov
Detaliu pentru invitatia numarul 339717
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339717/20.11.2012
Denumire contract: Extindere Camin cultural Comuna Mandra, judetul Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MANDRACod fiscal: 4384605, Adresa: Mandra nr.364, Mandra, Telefon: 0268247618, Fax: 0268247619
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mandra nr.364, Mandra, Romania, cod postal: 4384605, telefon: +40 268247618, fax: +40 268247619, persoana de contact: Galea Dorin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Mandra, Mandra nr.364, judetul Brasov, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere Camin cultural Comuna Mandra, judetul Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea de lucrari de extindere a Caminului cultural prin constructia unui corp nou alipit celui existent.
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 600, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 10.000 lei, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor . (in cazul IMM-urilor cuantumul este de 50 % din valoarea integrala).Garantia de participare poate fi constituita, in urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? original saub) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; Scrisoarea de garantie bancara se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sectiunea Formulare.c) ordin de plata in cont nr. RO46TREZ1325006XXX000067 deschis la Trezoreria Fagaras cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor?in copie.A.C.are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;c) fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;A.C.va retine parte din garantia de participare suma de 4.380 lei in conditiile si in conformitate cu art.278(1) alin.1) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar acesta respinge contestatia.Garantia de participare se va returna numai dupa semnarea contractului de achizitie publica.Ca exceptie, garantia de participare constituita de catre operatorul economic a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se va returna numai dupa semnarea contractului de achizitie publica si constituirea garantiei de buna executie a contractului. Garantia de participare, in original, prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5% din valoarea fara TVA a contractului.b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu prevederile alineatului (3) al art. 90 din HG 925/2006 ( caz in care ofertantul castigator are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea nr.1045 din 19/11/2011 ).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011 ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;4. Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011 ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;5. Certificat de cazier fiscal ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.6. Cazier judiciar al administratorului sau administratorilor, asa cum sunt acestia declarati la Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.7. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - conform Ordin 314/2010 - in original.8. Declaratie neincadrare in prevederile O.U.G. nr. 34/2006 , Art. 691*) - in original;Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante Comuna Mandra, privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Galea Dorin ? secretar, presedinte al comisieiMembri : - Chelemen Gheorghe ? viceprimar- Opris Adriana ? Carmen ? sef birou financiar- Zara Elena - consilier I superior- Zara Rodica ? Nicoleta ? consilier juridic, asistentMembrii Consiliului Local Mandra : .Balan Ioan, Chelemen Gheorghe, Cocis Pavel, Cornea Ioan, Fratila Mihai, Lupe Dorin, Milia Bogdan ? Dumitru, Muntean Marcel ? Gheorghe, Pais Ioan, Sbirneciu Dorel, Taflan Ioan, Ungar Iacob, Vlad Lucian - GheorghePentru persoane juridice straine: Prezentarea a oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.OBSERVATII: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.? Certificatele vor fi depuse obligatoriu in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si vor prezenta situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011. Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul acestuia din care sa rezulte nume complet, sediul/sediile, punctele de lucru, persoanele autorizate/imputernicite (administrator/administratori) precum si faptul ca are in obiectele de activitate corespondentul pentru lucrarile/serviciile solicitate in prezentul contract, ca societatea nu se afla in incapacitate de plata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial ? in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata si legalizata in limba romana).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! Cerintele trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Neindeplinirea cerintei de catre oricare dintre asociati, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, cursul mediu anual raportat la BNR: 2009 ? 1 euro = 4, 2373 lei; 2010 ? 1 euro = 4, 2088 lei ; 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei . Cerinta privind cifra medie anuala de afaceri este obligatorie, dar se poate demonstra si prin luarea in considerare cumulataa tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor sau sustinatorilor .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) lista principalelor lucrari similar executate in ultimii 5 ani, b)experienta similara: se solicita: - prezentarea a cel putin un contract al carui obiect a fost executia de lucrari similare si care sa fi avut o valoare de cel putin 600.000 lei fara TVA., c)informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale personelor responsabile pentru executia lucrarilor., d)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul personal cheie: 1 manager de proiect ? absolvent studii superioare, atestat ca maneger de proiect cod C.O.R. 241919 in urma absolvirii unor cursuri recunoscute natinal (de catre Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor) si/sau international, 1 RTE constructii edilitare, 1 sef de santier ? absolvent studii superioare, participant ca si sef de santier, 1 responsabil SSM, 1 responsabil CQ, e)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de executie necesar realizarii lucrarilor: 1 fierar betonist, 1 sofer, 2 zidari, 10 muncitori, 1 electrician, 1 instalator, 1 dulgher., f)declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? in original., g)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? in original., h)informatii privind subcontractantii, i)informatii privind asociatii ISO 9001/2008 sau echivalent, ISO 14001/2004 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Propunere tehnica
25
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 10:03