Achizitie publica - Extindere canalizare menajera si racorduri in strada Remenyik Sandor din Odorheiu Secuiesc
Detaliu pentru invitatia numarul 322417
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322417/21.03.2012
Denumire contract: Extindere canalizare menajera si racorduri in strada Remenyik Sandor din Odorheiu Secuiesc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. AQUA NOVA HARGITA S.R.L.Cod fiscal: RO 18246807, Adresa: STR. HAAZ REZSO NR.4, Odorheiu Secuiesc, Telefon: 0040266216028, Fax: 0040266216148
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. HAAZ REZSO NR.4, Odorheiu Secuiesc, Romania, cod postal: 535600, telefon: +40 266216028, fax: +40 266216148, persoana de contact: ENIKO SANDULY
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. HAAZ REZSO NR.4, Odorheiu Secuiesc, Romania, cod postal: 535600, telefon: +40 266216028, fax: +40 266216148
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Apa)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere canalizare menajera si racorduri in strada Remenyik Sandor din Odorheiu Secuiesc
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de Extindere canalizare menajera si racorduri in strazile Remenyik Sandor din Odorheiu Secuiesc, in conformitate cu documentatia anexata.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 125.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 2.000 RON. Perioada de valablilitate minim perioada de valabilitate a ofertei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu prevederile HG nr. 1045/19.10.2011.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului si se constituie prin retineri succesive sau scrisoare de garantie conform legii. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitateasi/sau prezentarea Cazierului judiciar /certificat echivalent. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;2. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul.3. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 21).In caz de neprezentare sau in cazul in care nu este valabila, nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestuia are ca efect descalificarea ofertantului.Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de partcipant la procedura, Formular 12C.Fiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69/1 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta de si catre subcontractant sau tertul sustinator, daca este cazul.Persoane cu functie de decizie in derularea procedurii de atribuire in cadrul Autoritatii contractante: - Majoros Zoltan ? director;
- Balint-Major Aron ? director tehnic;
- Bodo; Eniko ? director economic;
- Ülkei Erika ? director marketing;
- Szabo; Samuel ? expert achizitii. Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Autorizatie de functionare/ altele echivalente;Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de semnarea contractului Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va face dovada ca dispune de 100% din valoarea estimata a contractului fara TVA., Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) va fi mai mare decat: 320.000 RON.(pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). In cazul in care ofertantul a depus bilantul pentru anul 2011, se pot prezenta bilanturile pentru anii 2009, 2010, 2011. Conversia RON/EURO se va realiza la cursul BNR din ultima zi lucratoare a anului respectiv, dupa cum urmeaza: - anul 2008 ? 3, 9852 lei/euro;
- anul 2009 ? 4, 2282 lei/euro;
- anul 2010 ? 4, 2848 lei/euro;
- anul 2011 ? 4, 3197 lei/euro;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcontractele similareValoarea insumata a contractelor similare va fi mai mare decat: 160.000 RON.Completarea si prezentarea formularului 12F -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Referinte pentru lucrarile incluse in formularul 12F.Contractele de lucrari executate, prezentate in fisele de experienta similara, se vor confirma prin prezentarea proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie finala. Se vor prezenta in copie conform cu originalul si pagini relevante din contractele pentru lucrarile similare din care sa reiasa fara echivoc informatiile soliciate prin Fisa de date a achizitiei in copie. Se va prezenta cel putin o recomandare pentru participarea la prezenta procedura de atribuire din partea beneficiarilor lucrarilor similare., Informatii privindcapacitatea tehnicaPentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari operatorul va dispune de urmatoarele utilaje: - Buldoexcavator sau excavatator pe pneuri ? 1 buc- Autobasculanta 8-20to ? 1 buc- Cilindru compactor 3to ? 1 buc- Mai compactor ? 1 buc- Pompa de apa ? 1 buc- Pickhammer cu compresor ? 1 buc.Se vor accepta si ofertele care cuprind cel putin un utilaj din cele mentionate care poate indeplini necesitatea solicitata de autoritatea contractanta., Informatii privindcapacitatea profesionalaSe va face dovada disponibilitatii urmatorului personal: - RTE pentru retele edilitare 1 persoana.- RTE pentru constructii drumuri 1 persoana.- Coordonator lucrari: Inginer de instalatii sau hidrotehnica 1 persoana.- Manager pt. asigurarea calitatii: Inginer pentrucontrolul calitatii in constructii 1 persoana.- Topograf: Inginer topograf ? 1 persoana.- Instalatori tehnico-sanitar ? 2 persoane.Fiecare dintre membrii personalului propus trebuie sa demonstreze prin CV ca a derulat si a finalizat minim o lucrare similara. Pentru RTE, acestia fiind atestati in conditiile legii nu mai este necesara dovedirea participarii intr-un contract de lucrari similare. Cerinta se va considera indeplinita prin atasarea contractelor de munca (permanente), a contractelor de colaborare intocmite conform legislatiei in vigoare pe perioada de derulare a contractului care urmeaza a fi achizitionat sau a angajamentelor ferme de participare., Informatii privind subcontractantii Asigurarea calitatii pentru lucrari. Sistemul(le) propus(e) de management a calitatii pentru asigurarea succesului deplin al lucrarilor sa fie conform(e) standardelor SR EN ISO 9001 si 14001 pentru domeniile de lucrari tehnico-edilitare si de constructii drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: - oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 100 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu cel mai mic pret/pretul ofertei luate in calcul X 100
Termen de executie
15
Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 100 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata de executia ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul X 100 Ofertele cu o durata de executie peste 45 zile vor fi declarate neconforme. Toate ofertele cu o durata de executie mai mica de 20 zile vor primi punctajul maxim.
Perioada de interventie in perioada de garantie
5
Descriere: Oferta admisibila cu durata de interventie cea mai mica obtine 100 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = perioada de interventie cea mai mica/perioada de interventie a ofertei luate in calcul X100. Durata de interventie se considera timpul scurs de la momentul notificarii defectiunii si momentul in care in care ajunge la fata locului si constata defectiunea. Nu se include perioada de remediere, care nu poate fi estimata la data derularii procedurii. Se va exprima in ore sau fractiuni de ora.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
20
Descriere: Garantia de buna executie este de minim 24 luni (Gmin), nu se accepta perioade de garantie mai mici de 24 luni calendaristice; Punctajul pentru factorul de evaluare perioada de garantie se acorda astfel: a). Pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare (Gmax), se acorda punctajul maxim 100 puncte.b). Pentru oferte cu perioada de garantie Gn mai mica decat Gmax si mai mari decat Gmin se acorda: Pgarantie =(Gn/Gmax)x100Prin Durata de garantie se intelege perioada de timp cuprinsa intre data terminarii lucrarilor (inchiderea santierului) - cand se incheie un proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si data receptiei finale - cand se incheie un proces verbal de receptie finala. Toate ofertele cu o perioada de garantie mai mare de 10 ani vor primi punctajul maxim.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Maghiara
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 06:34