Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Extindere capacitate storage Sistem Field Force Optimization?, pentru societatile S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A. (líder de asociere) in asociere cu S.C. ENEL DISTRIBUTIE BANAT S.A., S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A


Detaliu pentru invitatia numarul 356513
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Numar invitatie: 356513/13.12.2013
Denumire contract: ?Extindere capacitate storage Sistem Field Force Optimization?, pentru societatile S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIAS.A. (líder de asociere) in asociere cu S.C. ENEL DISTRIBUTIE BANAT S.A., S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEAS.A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.Cod fiscal: RO 14507322, Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 372115082, Fax: +40 372871911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +4 0731930507, fax: +4 0372871908, persoana de contact: Marius Puia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, Serviciul Achizitii, telefon: +4 0731930507, fax: +4 0372871908, persoana de contact: MariusPuia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Extindere capacitate storage Sistem Field Force Optimization?, pentru societatile S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIAS.A. (líder de asociere) in asociere cu S.C. ENEL DISTRIBUTIE BANAT S.A., S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEAS.A
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie in principal achizitia unui dispozitiv de stocare cu memorie flash ?Shelf Flash Pool Netapp? pentru extinderea capacitatii si performantele sistemului existent de Field Force Optimization si in secundar servicii de instalare, configurare si migrare.
II.1.6) CPV: 30233180-6 - Dispozitive de stocare cu memorie flash (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantum: 3810, 00 lei/1905, 00 lei(daca operatorul economic este IMM). Cursul leu - valuta la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare este cursul BNR din data de 30.11.2013.2. Perioada valabilitate: cel putin 90 zile si curge de la termenul limita de depunere a ofertelor.3. Mod de constituire: a) prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original; se va prezenta in limba romana, pana la data si ora deschiderii ofertelor, si trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat; b) prin virament (de exemplu depunerea unui ordin de plata), pana la data si ora deschiderii ofertelor, cu conditia confirmarii de catrebanca (semnat si stampilat de catre banca), in contul S.C. ENEL SERVICII COMUNE S.A., RO 22054362: RO08 CITI 0000 0007 2507 0004, deschis la CITIBANK Romania S.A. ? pentru LEI. In conformitate cu art. 86 alin. 6 din HG 925/2006 modificata la zi: ?In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor?.4. Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea ca IMM (daca este cazul) si va fi prezentata in original.5. Neprezentarea garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art. 33 alin. 3 lit. b din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.6. In conformitate cu art. 278 indice 1 alin. (1) si (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1905 lei, fara TVA, calculata conform lit. a.7. Autoritatea contractanta va retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 alin. 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
1. Cuantum: 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului, fara TVA. 2. Perioada pentru care se constituie: durata derularii contractului 3. Mod de constituire: prin depunerea in 15 zile de la incheierea contractului, prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari, care se va depune la Autoritatea Contractanta in 15 zile de la intrarea in vigoare a contractului. Avand in vedere faptul ca Autoritatea Contractanta este o societate comerciala cu capital majoritar privat si finantarea contractului se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011. 4. Garantia se va intocmi in LEI (fara TVA). 5. Achizitorul are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data finalizarii obligatiilor asumate prin contract, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.1. prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- acest document trebuie prezentat si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Observatie: Potrivit art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: ?Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.?Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.2 prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- acest document trebuie prezentat si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz), in ceea ce priveste neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Observatie: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.3. prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- acest document trebuie prezentat si de catre SUBCONTRACTANT si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz), in conformitate cu art. 13 din Legea nr.279/2011.Observatie: In conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 170/2012, situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese in sensul art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: ?a) membri ai consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare a ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;b) actionarii sau asociatii ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator sunt sot / sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;c) persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori;d) persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori.?Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General-Giuseppe Fanizzi, Director Achizitii - Cosmin Trofin, Manager Achizitii Servicii-Lazaroiu Andreea , Presedinte comisie evaluare- Marius Puia, Membru comisie evaluare- Ana Ivanescu, Membru comisie evaluare- Adina Alexe, Membru de rezerva- Elena Gheorghe.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.4, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Observatie: Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, emis de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 701 din 20 octombrie 2010 si a intrat in vigoare la data de 20 octombrie 2010.Cerinta nr. 5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: Se vor prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident): a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Observatie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Cerinta nr. 1a) Pentru persoane juridice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.b) Pentru persoane juridice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in echivalentul codului CAEN din documentul care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii, va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2In conformitate cu art. 46 alin. 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ofertant. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile, trebuie sa fie de cel putin 381.000, 00 lei, fara TVA, respectiv 190.500, 00 lei, fara TVA pentru IMM. Se vor prezenta orice documente relavante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a acestui an.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator va prezenta un angajament ferm prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata. Tertul sustinator va prezenta un angajament ferm prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata. Tertul sustinator va prezenta completat Formularul F2.1. prin care va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. Tertul sustinator va prezenta completat Formularul F2.2. prin care va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006. Tertul sustinator va prezenta completat Formularul F2.3. prin care va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din O.U.G. nr. 34/2006., Informatii privind asociatii, daca este cazul. Se solicita completarea Formularului F21 si a propriului dosar de calificare de catre asociat. In cazul asocierii, criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala va fi intre autoritatea contractanta si liderul asocierii declarat, inclusiv facturarea., Informatii privind subcontractantii, daca este cazul. Se solic completarea formularului F8.In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, are obligatia de a preciza in F8: a)datele de recunoastere ale tuturor subcontractantilor, specializarea acestora; b)partile din contract pe care ofertantii urmeaza sa le subcontracteze; c)indicarea procentajului din total contractului ce va fi realizat prin subcontractare; d) lista activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti (indicarea activitatii si valoarea acestora); La incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractanti contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Odata cu prezentarea contractelor, subcontractantii trebuie sa prezinte F2.3 completat. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. In cazul in care operatorul economic care a depus oferta are subcontractanti, intreaga responsabilitate ii revine operatorului economic, iar cerintele de calificare trebuie indeplinite de acesta. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate., Declaratie care contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Nivel minim solicitat: Ofertantul va face dovada disponibilitatii personalului certificat pentru acest proiect dupa cum urmeaza: - cel putin o persoana certificata pentru implementare, support si administrare de solutii de stocare - Netapp V3240-R5 sau echivalent.- cel putin o persoana certificata VMware vSphere sau echivalent.Sunt acceptate si oferte prin care o persoana detine mai multe certificari, dintre cele mai sus mentionate, cu conditia ca Ofertantul sa oferteze personal care sa detina toate certificarile solicitate.Echipa tehnica ce va participa la implementare din partea ofertantului, trebuie sa fie compusa din minim 1 specialist, cu experienta dovedita prin recomandari sau orice alte documente relevante care sa ateste competentele si capabilitatile acestuia pentru instalare, configurare si mentenanta echipamentelor achizitionate pentru acest proiect., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., - Lista produselor similare livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca au fost furnizate produse similare cu cele ale prezentei proceduri de achizitie publica a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 190.500, 00 lei fara TVA, prin prezentarea a unuia sau maxim 3 contracte.- Lista serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca au fost prestate servicii similare cu cele ale prezentei proceduri de achizitie publica a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 190.500, 00 lei fara TVA, prin prezentarea a unuia sau maxim 3 contracte.Cerinta poate fi indeplinita fie prin existenta unui contract al carui obiect sa fi inclus atat furnizarea de produse, cat si prestarea de servicii, fie prin contracte distincte.Conversia leu - valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Produsele si serviciile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Certificatele/documentele vor preciza datele de contact ale beneficiarilor si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv. Prezentarea de certificate /documente care nu au legatura cu produsele si serviciile prevazute in lista, nu se iau in considerare. Prezentarea de produse si servicii care nu sunt insotite de certificate/documente nu se iau in considerare. Nu se vor lua in calcul produsele si serviciile care nu sunt de natura similara cu produsul si serviciile care se doresc a fi achizitionate. Informatii privind asigurarea securitatii informatiei in conformitate cu standardele europene relevante - ISO 27001, pentru serviciile necesare indeplinirii acestui contract (servicii de instalare, configurare si migrare)Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de management al securitatii informatiei, conform SR EN ISO 27001, sau certificate echivalente emise de organism stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind asigurarea protectiei mediului in conformitate cu standardele europene relevante - ISO 14001 pentru serviciile necesare indeplinirii acestui contract (servicii de instalare, configurare si migrare)Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de mediu, conform SR EN ISO14001, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe saudovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - ISO 9001.Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform SR EN ISO 9001, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2013 16:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer