Achizitie publica - ,,Extindere captare si aductiune apa din punctul Cucute si amplificare gospodarie apa (inmagazinare), Comuna Lelesti, Judetul Gorj,,
Detaliu pentru invitatia numarul 339678
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339678/19.11.2012
Denumire contract: , ,Extindere captare si aductiune apa din punctul Cucute si amplificare gospodarie apa (inmagazinare), Comuna Lelesti, Judetul Gorj, ,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna LelestiCod fiscal: 4898738, Adresa: sat lelesti, Lelesti, Telefon: +40 253278484, Fax: +40 253278687
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat lelesti, comuna Lelesti, judetul Gorj, Lelesti, Romania, cod postal: 217275, telefon: +40 253278484, fax: +40 253278687, persoana de contact: Primaria Comunei Lelesti, Judetul Gorj
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Lelesti, Judetul Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Extindere captare si aductiune apa din punctul Cucute si amplificare gospodarie apa (inmagazinare), Comuna Lelesti, Judetul Gorj, ,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,Extindere captare si aductiune apa din punctul Cucute si amplificare gospodarie apa (inmagazinare), Comuna Lelesti, Judetul Gorj, , (lucrari de captare, aductiune apa, contruire gospodarie de apa si imprejmuire).
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 286, 390 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 15000 lei. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. GP se va constitui conform art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul respingerii unei contestatii ca nefondate de catre CNSC garantia de participare se va retine in conditiile prevazute de art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. IMM au posibilitatea legala de a depune garantie de participare in procent de 50%.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de lucrari. Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, potrivit art. 90 alin. 3 din HG nr. 925/2006. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la trezorerie un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de minimum 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei de 5% din valoarea contractului fara TVA. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat precum si despre destinatia lui.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare, - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 (Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Rotaru Marian ? Primar; Turcila Vasile-Laurentiu ? Viceprimar; Mischie Constantin ? Secretar; Giorgi Ion - Inspector superior, Gheorghe Laura ? Consilier asistent, Andronie Ileana-Monica ? Consilier personal al primarului, Consilieri locali: - Balan Ion, Balan Radu, Baleanu Ion-Emil, Iovanescu Grigore, Lascateu Nicolae, Macadi Stefan-Alin, Marcau Loredana-Nicoleta, Popeanga Gabriel, Popeanga Nicolae, Popescu Constantin, Turcila Vasile-Laurentiu), - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare (formular tipizat).- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular tipizat, - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr 314/2010.- Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Cerinte obligatorii: - Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoane juridice/fizice romane: - Ofertantul are obligatia sa prezinte in original sau in copie certificata , ,conform cu originalul, , certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? formularetip emise de autoritatile competente.Pentru persoane juridice/fizice straine: - Operatorul economic va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Persoane juridice/fizice romane: - Pentru persoane juridice romane - sa aibe in obiectul de activitate efectuarea de lucrari similare celor ce fac obiectul contractului de fata - Documente doveditoare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, in original sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,. Certificatul constatator trebuie sa fie in termenul de valabilitate. Ofertantul castigator are obligatia prezentarii Certificatului constatator emis de ORC in original sau copie legalizata cel mai tirziu la data transmiterii adresei de comunicare arezultatului aplicarii procedurii. Persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.- sa aiba in obiectul de activitate executarea de lucrari similare celor ce fac obiectul contractului de fata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara: - lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, - Sa fi finalizat in prealabil cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 3, 5 km de retea de apa. Prin sintagma ?finalizat? se intelege ca se va permite indeplinirea cerintei conform art.14 din Ordinul 509/2011, Documente doveditoare: - copie de pe contractul de executie lucrari, - copii ale proceselor verbale de admitere a receptiei la terminarea lucrarilor/finala, - recomandare din partea beneficiarului lucrarilor invocate cu titlul de experienta simiara., Informatii privind dotarea tehnica: - In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera f) din OUG nr. 34/2006 se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii: - In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.- In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera c) se va prezenta o declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.- Sa asigure personalul necesar pentru realizarea contractului: - 1 responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul instalatiilor edilitare, 1 responsabil cu protectia muncii, SSM si PSI. Standarde de asigurare a calitatii: - Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor Certificat ISO 9001 sau echivalent)., Standarde de asigurare a protectiei mediului: - Sa fi implementat standarde de management al mediului privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor (Certificat ISO 14001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara. Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (50 puncte); b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x 50, unde: pret(n) = pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n). Daca e cazul, prevederile art. 202 alin (11) din OUG 34/2006 se vor aplica in modcorespunzator.
Durata de executie
20
Descriere: Durata va fi exprimata in zile. Durata maxima acceptata pentru executia lucrarilor este de 90 zile. Durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 30 zile.Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de executie? se va acorda astfel: a) Pentru cea mai mica durata de executie se vor acorda 20 de puncte, b) pentru orice alta durata de executie decat cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (durata de executie minima ofertata / durata de executie(n)) x 20 puncte, unde: durata de executie (n) = durata de executie a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
Durata de garantie a lucrarii
25
Descriere: Durata minima acceptata pentru garantia lurarilor este de 2 ani. Ofertele care precizeaza o durata mai mica de 2 ani vor fi considerate neconforme. Durata maxima realista (in functie de normativele in vigoare) peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este 10 ani. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de garantie? se va acorda astfel: a) Pentru cea mai mare durata de garantie a lucrarilor se vor acorda 25 de puncte. b) pentru o durata de garantie a lucrarii mai mica se acorda punctajul astfel: P(n)=( durata de garantie (n)/ durata de garantie maxim ofertata) x 25 puncte
Timp de mobilizare pentru constatareadefectiunilor in perioadade garantie
5
Descriere: Timpul de mobilizare va fi exprimat in ore. Punctajul pentru factorul de evaluare ?timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarilor? se va acorda astfel: a) pentru cel mai scurt timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarilor se vor acorda 5 de puncte. b) pentru un timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarilor mai mare se acorda punctajul astfel: P(n) = (timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarilor (n) / timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarilor maxim ofertat) x 5 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2012 19:46