Achizitie publica - Extindere Centru Social Halchiu prin mansardare cu functiuni multiple si constructie unitati locative pentru persoane varstnice in curtea centrului
Detaliu pentru invitatia numarul 342387
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342387/04.02.2013
Denumire contract: Extindere Centru Social Halchiu prin mansardare cu functiuni multiple si constructie unitati locative pentru persoane varstnice in curtea centrului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HALCHIU (PRIMARIA COMUNEI HALCHIU)Cod fiscal: 4728318, Adresa: FELDIOAREI NR.1, Halchiu, Telefon: +40 268481174, Fax: +40 268481416
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: FELDIOAREI NR.1, Halchiu, Romania, cod postal: 507080, telefon: +40 268481174, fax: +40 268481416, persoana de contact: ILDIKO PAL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Halchiu, str. Feldioarei nr. 1, jud. Brasov, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere Centru Social Halchiu prin mansardare cu functiuni multiple si constructie unitati locative pentru persoane varstnice in curtea centrului
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie pentru obiectivul de investitie Extindere Centru Social Halchiu prin mansardare cu functiuni multiple si constructia a opt unitati locative pentru persoane varstnice in curtea centrului si asigurarea utilitatilor(incalzire, apa calda si apa potabila, curent electric, GN)Valoarea estimata, fara TVA este de: 2.461.550 lei, din care 119.536 lei reprezinta suma aferenta procentului de diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45211340-4 - Lucrari de constructii de imobile colective (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 461, 550 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autori. contract., va retine din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. b) din OUG 34/2006. Date pentru const. gar. de part.: Trez. Mun. Codlea. RO33TREZ13724680256XXXXX, CUI 4728318.In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt part.?90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, de la depun. ofertelor.Cuantumul gar. de part. este de 30.000lei.Pt. echivalenta lei/valuta se ia in considerare cursul BNR, cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul nr. 8. Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de executie de lucrari, conf. formular nr. 33. Gar, de buna ex. se va const. conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare - formular 1b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular 1Ac) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 1CPersonal: Garbacea Ioan ? primar; Agapescu Ioan - viceprimar; Ceicu M. Claudia -secretar; Dutia Nicoleta ? contabil; Pal Ildiko ? responsabil Achizitii PublicePersoanele care aproba bugetul: Agapescu Ioan, Pal Gyula, Schiopu Ana, Boghiu Ion, Ilea Eugen-Ovidiu.e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1Bf) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleg) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.)h)pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil.Of. nerezidenti vor prez.decl. pe propria rasp. sau o declaratie autentica data in fata unui notar, autorit. adm.sau judiciara.Doc. vor fi prez in orig sau copie conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba rom. a)Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca ofertantul are inclus in ob. de activitate si obiectul achizitiei (lucrari constructii de imobile).Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, datele mentionate in certif. sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.Declaratie pe proprie raspundere, Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie de min 4.000.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt fiecare an in parte. Pt. ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei pt. echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Completare formular 3, Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)Ofertantii vor prezenta documente relevante care sustin indeplinirea acestei cerintePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor de executie.Completare formular 9 Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006 (formular1C), Utilaje necesare: Dotarea minima: 1.Miniexcavator ?minim 1 buc2.Autocamion min.3 tone ? minim 1 buc3.Automacara ? minim 1 buc4.Incarcator frontal ? minim 1 bucOperatorul economic va prezenta in sustinerea dispozitiei asupra utilajelor/echipamentelor necesare necesare, in functie de situatia specifica fiercarui utilaj in parte, copii dupa oricare dintreurmatoarele documente: acte de proprietate/contract de inchiriere/contract de concesiune/angajament de punere la dispozitie., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.Completare formular 7, Lista contractelor aflate in desfasurare, daca este cazul.Declaratie pe proprie raspundere, Personal minim necesar: - sef santier: inginer diplomat licentiat/ inginer colegiu, absolvent al Facultatii de Constructii.- responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MLPTL(constr.civile)- responsabil cu Controlul Tehnic de Calitate CQ- responsabil cu securitatea muncii- responsabil de mediuSe prez.in copie certificata pt conformitate cu orig.urmat.doc: cartile de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale pers. invocat si/sau contractele de prest.servicii incheiate intre of.si persoanele respective, ori alte doc. relevante, astfel incat sa rezulte indepl.cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi sau angajamentul de participare a personalului, conf. art. 188 alin (3) lit. b) din OUG 34/2006. -diplome privind specializarea personalului (studiile, pregat.profesionala, calificarea si atestarea profesionala); - autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (valabile la data limita de depunere a ofertelor) sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si doc./doc.de specializare in baza careia s-a realiz. numirea (pt.acele pozitii unde nu exista reglem. in vigoare), Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin. (3) lit. d) din OUG 34/2006.Completare formular 6, Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului, pe toata durata de indeplinire a contractului., Prezentarea fisei de exper. sim., pt contracte al caror ob. a fost executie de constructii civile. Fisele de exp sim. vor fi insotite de certificari de buna executie/pv receptie/recomandari/certificate constatatoare/etc emise sau contrasemnate de beneficiari.In sustinerea experientei similare, ofertantii vor prezenta dovada executarii in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, in baza a minim 1 contract, a unor lucrari similare in valoare/valoare cumulata de cel putin 2.000.000 lei fara TVA. Ofertantii care prezinta lucrari executate in baza unor contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda euro si lei la cursul mediu BNRpentru anul respectiv.Se va prezenta formularul 5, Lista cu principalele si lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calculade la data depunerii ofertelor, in urma).Se va completa formularul 4Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii)Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere ofertelor, ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii)Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 11:30