Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere cladire - DRML Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 332881
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Numar invitatie: 332881/01.08.2012
Denumire contract: Extindere cladire - DRML Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALACod fiscal: RO 4283376, Adresa: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: (40.1)3320954, Fax: (40.1)3320615
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Navodari nr. 2. Locul de depunere a ofertelor: str. Navodari nr. 2, Cluj Napoca, secretariat. Locul de deschidere a ofertelor: str. Navodari nr. 2, Cluj Napoca, sala de sedinte., Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 264431366, fax: +40 264595820, persoana de contact: Monica IUHASZ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Navodari nr. 2, Cluj Napoca, sala de sedinte., Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 264431366, fax: +40 264595820, persoana de contact: Monica IUHASZ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglementarilor metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obtinerii credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere cladire - DRML Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie publica prin licitatie deschisa ce are ca obiect: Executie lucrari de extindere sediu DRML Cluj-Napoca
II.1.6) CPV: 45214610-9 - Lucrari de constructii de cladiri de laboratoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 338, 709.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 26.774, 19 lei=2% din val.estimata a contr.fara TVA (cu respectarea art.43(1) din OUG 34/2006 si art.84-88 din H.G. 925/2006).Gar.de particip.este irevocabila si se const.prin viram.bancar sau printr-un instrum.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, din Rom.sau din strainatate, care se prez.in original, in cuantumul si pt.perioada solicitata.?Scrisoarede garantie-Formular 7(model).Gar.de particip.emisa in alta lb.decat romana va fi prez.in original si va fi insotita de trad.autorizata in lb.romana. Instrum.de garantare tb.: -sa contina in clar denum. aut. cont.in favoarea careia s-a constituit;
-sa fie emisa pt.op.ec. care a depus oferta;
-sa faca referire expresa la proced.organizata de aut.contr.;
-sa contina parafa lizibila a instit.emitente si semnatura autorizata;
-sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf.cu contr.de executie lucrari garantat sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul asocierii (art.44 din OUG 34/2006), instrum. de garantare va fi emis in numele si pt.Liderul Asocierii. Gar.de part.tb.constit.in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grup.de op.ec.Prin exceptie gar.de particip.se poate const.si prin ordin de plata, cu conditia confirmarii ac.de catre banca pana la data deschid.ofertelor, in contul RO63TREZ7045005XXX000140 deschis la Trez.Sect.4 Buc.;Per.de valab.a gar.de particip.va fi cel putin egala cu perioada min.de valab.a ofertei resp. 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Ofertantii tb.sa faca dovada const. gar.de part. cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid. ofertelor.Gar.de part. se retine/restituie in conf.cu art. 278(1) din OUG 34/2006 si art. 87, resp. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din val.contr.fara TVA, (cf.art.89-92 din HG 925/2006). G.b.e. este irevocabila si se const. printr-un instrum. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, care se prez. in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta?Scris.de garantie-Form.11(model). Prin exceptie g.b.e. se poate const. conf. prev.art.90, alin.(3)*) din HG 925/2006. Aut. contr. are dreptul de a emite pretentii asupra g.b.e. conf. art. 91 din HG 925/2006. G.b.e. se elibereaza/restituie conf. art. 92 din HG 925/2006. Instrum. de garantare trebuie: -sa contina in clar denum. aut.contr. in favoarea careia s-a constituit;
- sa preciz. in clar ob. Contr.;
-sa aiba inscrisa perioada de valab. pt. care a fost constituita si care tb. sa corespunda cu cea inscrisa in contr.;
- sa contina parafa lizibila a instit. emitente si/sau semnatura autorizata;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea. 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cazier judiciar sau cazier fiscal/certificat echivalent-Formular 1.Nota: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti; In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare.-Formular 2. Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admistrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Conditie de calificare: Cuexceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, in conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 dinO.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori[ cu exceptia(lit. a), c^1) si d) pentru tertul/tertii sustinator/sustinatori]. b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare asociat in parte.- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 din O.u.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b. din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului conform prevederilor art. 81 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul in cazul in care operatorul economic se incadreaza in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a declara oferta ca fiind inacceptabila, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b. din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului conform prevederilor art. 81 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii declaratiilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 si a documentelor de confirmare. - In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propriaraspundere/nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva din care sa reiasa ca nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine, documentele vor fi transmise in limbain care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. 3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1)(evitarea conflictului de interese) din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular D. Nota: Persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: -Fanel Iacobescu, Gabriel Condrache, -Raluca Savu, - Adrian Victor Meca, -ing.Fodor Aurel-director DRML Cluj; -ing.Zotea Emil-director adj. DRML Cluj; -ec.Moldovan Codruta-sef serviciu economic; -Ing Iuhasz Monica-responsabil achizitii publice; - Ing. Burduja Mihai-sef laborator; - Ing. Costea Calin; Documente de verificare: - certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?) sau extras din Registrul actionarilor/ asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni. Nota: Daca este cazul, declaratia se va depune si in situatiile prevazute la art. 44 si art. 45 din OuG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in cazul asocierii cu scopul de a depune oferta comuna sau in cazul in care ofertantul are intentia de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract.- In situatia in care ofertantul/ofertantul asociat/tertul sustinator nu este eligibil sau se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 69(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului privind xecutie lucrari extindere cladire sediu DRML Cluj. 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular 5.1. 5.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cerere de oferte, cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui Anrmap - Formular 5.2.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/ sustinuta financiar si/sau tehnic/profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor nr.1, 2 si 4 respectiv neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art.180, art.181lit.a), c1) si d) precum si neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"). Inregistrare: 1. Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca obiectul/domeniul de activitate principal sau secundar al ofertantului include executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. 2.Pentru persoane fizice romane autorizate: Autorizatie de functionare / altele echivalente (documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?). 3. Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile/legile din tara de rezidenta in care ofertantul este stabilit. Se va anexa traducerea autorizata in limba romana. Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident. Nota: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.- In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitaten in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul").
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri anuala in domeniul deactivitate aferent obiectului contractului, din cel mult ultimii 3 ani pentru careexista exercitiu financiar incheiat; Echivalenta leu/euro se face pentruvaloarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicata de BNR in anul respectiv, astfel: La cursul de 4, 2373 lei/euro pentru anul 2009; La cursul de 4, 2099 lei/euro pentru anul 2010 La cursul de 4, 2379 lei/euro pentru anul 2011.Docum.de conf. priv.cifra de afaceri declarata in Form.nr.3: -ultimele bilanturi contabile sau extrase de bilant intocmit in conf.cu prev.legale in vigoare depus si inregistrat la organele competente, din ultimii 3 ani in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?cf. cu originalul?); sau-alte docum.echiv.(decl. fiscala, balanta de verificare s.a)., C.A. a op. ec. incadrati cf. art.16, alin. 2, din Legea nr. 346/2004 in categ. IMM va fi admisa in cuantum de 50%, fata de suma fixa solicitata, precum si asocierea formata exclusiv din op. ec. incadrati in categ. IMM, pers. fizice sau juridice romane ori straine, benef. de aceeasi reducere a C.A., Nota: Daca se depune o oferta comuna care beneficiaza de sustinerea sit. ec. si financiare, cerinta privind CA se considera indeplinita numai in conditiile in care cuantumul acesteia este acoperit de un singur sustinator.-Daca un grup de op. ec. depune o oferta comuna, atunci situatia ec. si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului. -Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calif. priv. capacit. ec.-financia, Pt. a putea fi considerat calificat, media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani, in dom. de activ. aferent ob. contractului, tb. sa fie de min. 2.000.000, 00 lei fara TVA. Echivalenta leu/euro se face pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicata de BNR in anul respective, astfel: la cursul de 4, 2373 lei/euro pentru anul 2009; la cursul de 4, 2099 lei/euro pentru anul2010; la cursul de 4, 2379 lei/euro pentru anul 2011.Docum. de confirmare priv. cifra de afaceri declarata in Formularul nr. 3: -ultimul bilant contabil sau extrase de bilant intocmit in conf. cu prev. legale in vigoare depus si inregistrat la organele competente, din ultimii 3 ani in original, copie legalizatasau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?cf. cu originalul?); sau-alte docum. echiv. (decl.fiscala, balanta de verificare s.a)., Nota: Aut. contr. isi rezerva dreptul de a exclude din procedura oferta depusa de ofertantul care prezinta informatii incorecte, respectiv acestea nu coincid cu rezultatele ce reies in urma verificarii concordantei dintre cifra de afaceri declarata si cifra de afaceri conform bilantului contabil inregistrat si depus la Directia Generala a Finantelor Publice, pe fiecare din anii respectivi., Pt. persoane juridice straine: Prezentarea bilantului contabil sau extrase de bilant contabil din ultimii 3 ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul (individual sau asociere, sustinut financiar de catre tert/terti sustinatori caz in care fiecare asociat va prezenta aceste documente), vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente echivalente. In cazul ofertantilor persoane fizice sau juridice straine, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine in copie certificata pentru conformitate cu originalul, insotite de o traducere autorizata a acestora., Disponibilitatea de sustinere a lucrariiOfertantul (operatori economici asociati/sustinut financiar de catre tert/terti sustinatori) trebuie sa demonstrezeca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in suma de maxim 240 000 lei, pentru 2 luni., Nota: Vor fi prezentate: Scrisori/declaratii emise de banci sau orice alte documente edificatoare, care vor contin informatii de bonitate financiara, din care sa reiasa suma si perioada solicitate pentru cash-flow de executie. Documentele solicitate vor fi prezentate de ofertanti/ofertanti asociati in oricare din formele: copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/original/copie legalizata.Nota: Suma respectiva va putea fi imobilizata pentru realizarea contractului numai in cazul ofertei castigatoare., Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art.186 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare..?Persoanacare asigura sustinerea financiara nu trebuie sa fie in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art 180 siart. 181 lit. a), c^1) si d).? din OuG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare., Nota: -Capacit.ec.si financiara a op.ec. poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op. ec. si pers. respectiva.-Op.ec.care benef.de sustinerea situatiei ec.si financiare tb. sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezent.unui angajam.ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate. Pt. sustinerea nivelului minim al indicatorului C.A., angajam. ferm prezentat tb. sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contr., persoana sustinatoare se obliga sa asigure indepl. completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a princip.lucrari executate in ultimii 5 ani, luand in calcul data limita de depunere a ofertelor, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.; Of.va trebui sa sustina experienta similara prin prez. princip.executii de lucrari similare ob.contr. in ultimii 5 ani, insotite de certif.de buna executie care vor indica benef. indiferent daca ac.sunt aut.contr.sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca acestea au fost executate si duse la bun sfarsit si daca au fost efectuate in conf.cu normele profesionale din domeniu. Prin formula ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? se intelege: lucrari recept.partial care sunt insotite de proc.-verbal de receptie partiala;lucrari recept.insotite de proc.-verbal la terminarea lucrarilor sau lucrari recept. insotite de proc.-verbal de receptie finala. A.C. va accepta si va considera cerinta indepl. daca op.ec.prez.ca experienta similara oricare varianta din cele mentionate., Nota: Doc.de conf.: exec.de lucrari similare se conf.prin prez.unor contr., certif./docum. emise sau contrasem.de o autorit.ori de clientul privat benef.In cazul in care benef.este client privat si din motive obiective, op.ec.nu are posib.obt.unei certif./conf.din partea ac., demonstr.exec.de lucrari.se realiz.printr-o decl.a op.ec.; Contr., certif./docum. tb.sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari si tb.sa contina inform.priv.ob.contr., durata si pretul platit pt. lucrarile executate. Nota: Modul de indepl.a oblig.contr.se poate dem.si pe baza inform.cuprinse in doc. constat.eliberate de A.C.la finaliz.contr.de lucrari executate in ultimii doi ani sau prin alte docum.edif.cum ar fi: copii dupa a)proc.-verbale de receptie partiala/finala de la benef., b)partile relevante ale contr. respectiv: partile, ob. contractului, durata, valoare, semnaturi si recomandari din partea benef./clientului din care sa reiasa ca au fost executate pana la data deschid. of., lucrari similare., Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii siindeplinirii in calitate de ofertant, ofertant asociat, sau contractant, a minim 1 (un) contract de natura si complexitate similara pentru lucrarea care face obiectul contractului a carui valoare sa fie cel putin egala cu: ? minim 1.000.000 lei fara TVA, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum siale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de executie de lucrari; Pentru a fi considerat calificat, ofertantul/ membrii asocierii impreuna trebuie sa faca dovada ca dispune de o echipa tehnica ai carei membrii sa aiba capacitatea profesionala sau experienta dovedita in domeniului pentru care ocupa pozitia in echipa: ? Sef de santier, ? Responsabil cu controlul calitatii? Responsabil tehnic cu executia? Inspector S.S.M? Responsabil cu instalatiile, Ofertantul va prezenta informatii referitoare la studiile de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea personaluluide specialitate in domeniul constructiilor. Formularu5a- Decl. privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului; CV; Copie dupa diplome/certificate de atestare/alte documente care sa certifice specializarile si/sau experienta in domeniul solicitat.; Formularul F? Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contr. (pentru persoanele care nu sunt angajatele ofertantului). Daca este cazul si doar daca este declarat castigator, ofertantul va prezenta angajamente, contracte de colaborare individuale, etc. cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai acestuia.Declaratiile, formularele intocmite de ofertanti/ofertanti asociati se vor prezenta in original. Documentele suport emise de alte autoritati vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari, conform listei echipamentelor enuntate in proiectul tehnic, in oricare din formele: proprietate/chirie/leasing, altele., Nota: Documente de confirmare: Dotare tehnica. Documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului. Copii dupa documente de detinere ( ex. lista obiectelor de inventar si mijloace fixe din contabilitate sau contracte de inchiriere sau contracte de leasing, sau documente echivalente). Declaratiile, formularele intocmite de ofertanti/ofertanti asociati se vor prezenta in original.Documentele suport vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.de ofertanti/ofertant asociat, in masura in care dotarile sale sunt relevante pentru proiect., Informatii privind asocierea (daca este cazul).In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie saindeplineasca individual cerintele privind situatia personala a ofertantului (eligibilitatea) si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) si sa indeplineasca cumulativ cerintele privind capacitatea economico ? financiara sicapacitatea tehnica si/sau profesionala.Daca un grup de op.ec.se asociaza pt.a depune o of.comuna, at. cap.teh. si/sau prof. se demonstr. prin luarea in consid. a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului., Informatii privind subcontractantii, insotite de acordurile de subcontractare.Event.subcontr.nu li se impune indepl.cerint.de calif.priv.cap.teh.si/sau prof.;, -Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederileart. 190 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare.?Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa fie insituatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf.prevederilor art 180 si art. 181 lit. a), c^1) si d).? din OuG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare., Nota: Cap.teh. si/sau prof. a op.ec. poate fi sustinuta si de o alta pers., indif.de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Op.ec.care benef.de sustin.teh. si/sau prof. tb.sa doved.aceasta, de regula, prin prez.unui angaj.ferm, incheiat in forma autentica, prin care conf.ca va pune la dispoz.of.resursele tehnice si/sau prof. invocate. Pt.sustin. cerintei min.ref.la exper. similara, angaj.ferm prezentat tb.sa garanteze ca in cazul in care contr.intampina dificultati pe parcursul derularii contr., pers. sustinatoare se obliga sa asig.indepl.completa si reglementara a oblig.contr.prin implicarea sa directa. Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al calitatii ? Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii la ofertant, pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului, respectiv EXTINDERE CLADIRE - DRML CLUJ, in conformitate cu standardul de referinta SR ENISO 9001:2008 sau echivalent;Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia situatiei in care ofertantul face dovada ca a fost luata decizia de certificare si nu a fost inca emis certificatul., Nota: (conform principiului recunoasterii reciproce se vor accepta si alte cerificate, emise de organisme acreditate din statele membre ale UE). Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Nota: a) Eventualii subcontractanti nu trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare privind standardele deprotectie a mediului.b)Documentele privind standardele de protectie a mediului nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului.c)Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere cerinta privind standardele de protectie a mediuluitrebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii., Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al protectiei mediului ? Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al protectiei mediului la ofertant, pentru cel putin un domeniul de activitate ce face obiectul contractului, respectiv EXTINDERE CLADIRE - DRML CLUJ, in conformitate custandardul de referinta SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent;Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia situatiei in care ofertantul face dovada ca a fost luata decizia de certificare si nu a fost inca emis certificatul., Nota: (conform principiului recunoasterii reciproce se vor accepta si alte cerificate, emise de organisme acreditate din statele membre ale UE). Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Nota: a) Eventualii subcontractanti nu trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare privind standardele deprotectie a mediului.b)Documentele privind standardele de protectie a mediului nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului.c)Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere cerinta privind standardele de protectie a mediuluitrebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Oferta tehnica
20
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 10:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer