Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere cladire Gradinita PN20


Detaliu pentru invitatia numarul 346251
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 346251/07.05.2013
Denumire contract: Extindere cladire Gradinita PN20
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257281450, persoana de contact: Serviciul Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Revolutieinr.75, cam.22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere cladire Gradinita PN20
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extinderea cladirii Gradinitei PN20 este necesara pentru crearea unor spatii pentru desfasurarea mai multor activitati (gimnastica, birou, arhiva)Facem mentiunea ca din valoarea estimata in suma de 341.533, 36 lei , suma de 31.048, 49 lei reprezinta valoarea estimata pentru cheltuieli diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 341, 533.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GPeste de 6.000 lei.Dovada constituirii garantiei de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea AC (in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare), a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.-Instrumentul de garantare , va fi eliberat de o banca/societate de asigurari de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul instrumentelor de garantare emise de o banca/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si autentificata notarial a acesteia. Conform art. 86 alin. (6) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor?. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.- Echivalenta lei/valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei departicipare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie.Nota: Suma care se va retine in cazul respingerii de catre CNSC a unei contestatii ca fiind nefondate se va calcula conform art.278^1 din OUG 34/2006 alin.1, lit.a respectiv 1% din valoarea estimata
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui prin retineri succesive de cate 4, 5% din valoarea fara TVA din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul, in conformitate cu HG 1045/2011 are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Garantia de buna executie se restituie dupa cum urmeaza: -70% la 14 zile de la data incheierii procesului - verbal de receptie la terminarealucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
-restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate pe baza procesului - verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea - Formularul 5 prezentat la capitolul Formulare- Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 ?Formular 6 prezentat la capitolul Formulare- Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta Formular 7 prezentat la capitolul Formulare- Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? Formular 15 prezentat la capitolul Formulare- Se solicita completarea Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul de interese, - Formular 8 prezentat la capitolul FormularePersoanele care se ocupa de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Gheorghe Falca-Primar, Titiriga Catalin-Viceprimar, Bognar Levente Grigorie-ViceprimarCONSILIERI LOCALI : Mosneag Vasile Ovidiu, Cziszter Kalman Andras, Galis Florin, Maris Florin, Pistru Popa Simona Geanina, Rotaru Viorica Forica, Vlaicu-Hergane Traian-Ion, Rus Eugen Vasile, Dolha Ioan, Lupas Marin, Varga Glad Aurel, Ciupe Ionel, Gligor Teodor, Mihuta Tristan Gheorghe, Nicsanu Marcela, Ardelean Lia, Cismasiu Mariana, Balcea Ovidiu Sergiu, Farcas Ioan, Ghilinta Gheorghe, Lazurca Adrian Catalin, Macra Claudia Anca-City Manager.Comisia de evaluare: Giurgiu Lucia Smaranda, Barbu Florica Dorina, Fleter Daniela, Farcas Marius Teodor, Szuchanszki Stefan, membru de rezerva Pop Iuliana Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului prezentat in original sau copie avand mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privitoare la rezultatul procedurii de atribuire, certificatul emis de ORC in original sau copie legalizata.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1Informatii privind situatia economico - financiara- Ofertantii vor completa si prezenta fisa de Informatii generale , continand inclusiv date referitoare la nivelul mediu al cifrei de afaceri globale din ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantului i se solicita completarea Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Informatii privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privind asociatiiOfertantul sau liderul Asociatiei va completa Lista cuprinzand asociatii Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere.In cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatiilor individuali din cadrul asociatiei.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa sementioneze ca toti asociatiiisi asuma raspunderea solidara pentru executarea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului Informatii privind asigurarea calitatii lucrarilor .Ofertantii vor prezenta o copie a Certificatului ISO 9001, privind certificarea sistemului de management al calitatii sau echivalent pentru gama de lucrari solicitate, valabil cel putin pana la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 17:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer