Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere cladire sediu Primarie Sutesti, judetul Braila


Detaliu pentru invitatia numarul 356436
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SUTESTI
Numar invitatie: 356436/11.12.2013
Denumire contract: Extindere cladire sediu Primarie Sutesti, judetul Braila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUTESTICod fiscal: 4342740, Adresa: COMUNA SUTESTI JUDETUL BRAILA, sutesti, Telefon: +40 0239667811, Fax: +40 0239667811
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SUTESTI JUDETUL BRAILA, sutesti, Romania, cod postal: 817165, telefon: +40 0239667811, fax: +40 0239667811, persoana de contact: ALEXANDRU ARDELEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Sutesti, comuna Sutesti, judetul Braila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere cladire sediu Primarie Sutesti, judetul Braila
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorContractul consta in: Amenajari pentru protectia mediului, extindere cladire sediu, retele utilitati, utilaje, echipamente tehnologice sifunctionale cu montaj, montaj utilaje tehnologice, dotari PSI, organizare santier.Valoarea estimata a achizitiei: 873.203 leifara TVA, respectiv 197.093 euro fara TVAAceasta cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului si fara a aduce atingere prevederilor art.122 lit.i, respective art.252 lit.j), care reprezinta : - 10% din valoareaestimataa contractului calculata conform HG28/2008-77.776 lei-rezultataprin aplicarea procentului de 10% la valoarea executiei lucrarilor (fara a fi luat in calcul organizarea de santier).
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 873, 203 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 14.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formular 19- Virament bancarin contul nr. RO 60TREZ 1545006XXX000585 - deschis la Trezoreria Ianca. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevazut la art. 86 alin.4 din HG 925/2006. Garantia de participare se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate de autoritatea contractanta vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. IMMurile beneficiaza de reducere 50% facand dovada in acest sens prin prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare - Anexa A.In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278?1 din OUG 34/2006 actualizata. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii in SEAP a Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din HG 925/2006. In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, Executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia Achizitorului, conform HG 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre Executant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, Achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite Executantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se restituie conform art. 92 alin.(4. ) dinHG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cumodificarile sicompletarile ulterioare - Formularul 2. Documentele privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 3. Documentele privind neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte documente privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 si neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/20063. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Documentele/Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formularul 5. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 6, care se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.Ofertantul/ /Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Codreanu Cristian- Primarul Comunei SutestiTansan Mircea - Viceprimar, Bratosin Mariana - Contabil, Catrina Valeriu - Secretar Consilieri: Ardeleanu Alexandru, Barac Vasile, Calu Viorel Catalin, Cojocaru Paul, Cornea Titi, Dedis Gheorghe, Dobre Costica, Gheorghe Marius, Lambru Marius, Ochirosi Radu, Orzaru Nelu, Orzaru Vasile. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se va depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicatului privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, daca formularul respectiv a fost prezentat in copie simpla.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriValoareasolicitata-media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim1.500.000 lei. Ofertantii vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa documente financiare (bilanturi contabile/extrase de bilant/rapoarte de audit/rapoarte ale cenzorilor) din ultimii 3 ani financiari incheiati din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie de afaceri. Operatorii economici au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii decredit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarii in valoare de minim 265.142 leipentru o perioada de 4 luni.Documentul trebuie sa fie prezentat in original si sa contina in clar denumirea autoritatii contractante si sa faca referire expresa la prezenta procedura organizata de autoritatea contractanta si sa aiba inscrisa valoarea 265.142 lei sivalabilitatea pentru care a fost constituita - 4 luni.In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul., Informatii privind privind sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului/grupului de operatori economici.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentrucele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformit cu normele profesionaledin domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In vederea demonstrarii experientei similare se solicita prezentarea unor documenteemisede beneficiari prin care sa se confirme executia unui contract de lucrari similare celor care compun obiectul contractului, in valoare de minim 750.000 lei fara TVA.Ofertantii vor prezenta copii certificate?conform cu originalul? dupa contract/procese verbale de receptie/ recomandare din partea beneficiarilor/ documente constatatoare emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicedecare dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare acontractului de lucrari.Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor(corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus.Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul deexecutie alocat.Se vor prezenta documente suport contracte de inchiriere/din care sa reiasa ca ofertantul dispune de echipamente si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate - liste de inventar, contracte de inchiriere sau concesiune, contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punerela dispozitie)., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Personal minim necesar: - Sef santiercu experienta dovedita prin participareala cel putin o lucrare lanivelul careiasa fi desfasurat activitati similare. Se solicita: Currriculum vitae, copie diploma studii, angajamentul de participare a persoanei care va indeplini functia;
-1 Responsabil tehnic cu executia, atestat conform Ordinului MLPTL nr.777/2003. Acesta va prezenta atestatul si/sau legitimatia, angajamentul de participare a persoanei care va indeplini functia;
-1 responsabil pentru asigurarea controlului calitatii desemnat prin decizie interna de catre ofertant. Se va prezenta decizia de numire, angajamentul de participare a persoanei care va indeplini functia.In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor., Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii, insotita si angajamentele acestora, semnate si stampilate, ca in cazul in care ofertantul este declarat castigator, vor incheia subcontractele respective pana la semnarea contractului.Lista va preciza partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de fiecare subcontractant. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul va prezenta pana la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Acord de asociere (daca este cazul), Informatii privind privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionalea ofertantului/grupului de operatori economici. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantuluipoate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertantsi persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). Certificat ce atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistemul de calitate ISO 9001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene -copie certificata conform cu originalul.Certificatele vor fivalabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor., Certificat ce atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistemul de calitate ISO 14001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene -copie certificata conform cu originalul. Certificatele vor fivalabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2013 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer